آیت الله فاطمی نیا علت دست ندادن امام حسین(ع) با یزید ملعون


بخشی از سخنان آیت الله فاطمی نیا درباره علت دست ندادن امام حسین(ع) با یزید
نکاتی پیرامون بیعت نکردن و عدم رفاقت امام حسین(ع) با یزید – شب عاشورای ۱۳۹۴
اگر امام حسین(ع) نوه پیغمبر با چنین آدمی دست می داد، آیا از اسلام اثری می ماند ؟
دشمن اگر با تهدید موفق نشود، از چه مسیری وارد می شود ؟


+ 
13

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • mojan 96/1/25 ساعت 09:26

    منظورهمون برجام بود سخنانش درموردرهبری روهم ببینین میفهمین چی میگم

  • سید2 94/8/5 ساعت 00:52

    خدمتتان عرض میشود که اولا دست دادن در آنزمان مطابق با بیعت بود و بیعت یعنی اینکه من از تو و عملکرد تو حمایت میکنم و کلا به زیر فرمان تو هستم .اما آیا در زمان ما هم دست دادن یعنی همان بیعت کردن است ؟!!که اگر اینچنین باشد همین روحانی عزیز و محترم روزانه با خیلی از اطرافیان خود دست میدهد آیا همه آنها را قبول دارد و با آنها بیعت کرده است ؟ در میان این آدمها همه خوب و پذیر فتنی نیستند .میان آنها انسانهای شرور و بد صفت ونیت هم وجود دارد . این مسله را چگونه تفسیر میفرمایید . برای این مطلب توجیه منطقی و مطابق عقل اراءه فرمایید .حرکت امام زیر بیعت یزید نرفتن است . آیا امروز محاورات ما با دیگران ( دست دادن) پذیرفتن بیعت با آنهاست . منتظر توضیح شما هستم .

  • m19 94/8/10 ساعت 17:35

    دست دادن نشانه ی دوستیه وما هیچ دوستی با جنایت کاران و قاتلان آمریکایی نداریم ...

  • اولا دست دادن در همین امروز هم چه در جامعه و چه در سطح دیپلماتیک معنای دوستی میدهد ودوستی و دست دادن با مسئولان آمریکایی که دستشان به خون مردم بی گناه دنیا آلوده است وبدون هیچ ترسی به اعمال جنایت کارانه خود ادامه میدهند کار بسیار نادرست و اشتباهی است.............
    دوما وزیر امور خارجه یک کشور نماینده ی آن کشور محسوب میشود و تمام کارها ، رفتارها ومواضع او به نمایندگی ازکشورش تلقی میشود ..از شما سوال میکنم تمام کشور ها و ملت هایی که از آمریکا زخم خورده اند وایران را یک کشور قوی که جلوی آمریکا ایستاده،، چه فکری در مورد دست دادن وزیر امور خارجه ایران وآمریکا میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سوما کشورهای معاند با ایران از دست دادن وزیر امور خارجه ایران با اوباما ویا هر مسئول جنایتکار آمریکایی سوء استفاده کرده و با رسانه های پرشمار خود جو رسانه ای علیه ایران راه می اندازند و میگویند دیدید ایران هم با آمریکا کنار آمد و وزیرش با اوباما دست دادو از این حرکت به نفع خود استفاده میکنند ........گفتگوی تلفنی سال گذشته روحانی با اوباما وبازتاب آن در رسانه ها گواه صحبت من است ..............
    ودر آخر بهتر نیست اگر کار اشتباهی کردیم عذر خواهی کنیم ودیگر آن کار را تکرار نکنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟