فیلم لحظه برگرداندن سکه هایی که روابط عمومی سازمان مناطق ازاد به مسئولان برنامه پایش داده بودند!


امیر سیاح، مدیر گروه اقتصاد شبکه یک و تهیه کننده سابق برنامه پایش که شب گذشته میزبان اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی بود، در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «بعد از خروج مهمان از استودیو ، جعبه زیر را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه برای ما اینها رو فرستاده. جعبه را باز کرد، توش رو که دید، اول جاخورد. بعد خودش را جمع و جور کرد و پرسید یعنی این هدیه رو قبول نمی کنید؟!»
///
وی در ادامه نوشت: «این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند. گفت باشه. سکه ها رو گذاشت جیبش و رفت!»


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آفرین برشمابنده خدا که نظر اول نوشته همون حرفی رو زده که مسیول روابط عمومی گفته حتما خودشه

  • به پدرم گفتم بیا این فیلم رو ببین گفت: من دوست ندارم ریختن آبروی مردم رو ببینم.
    رسانه ای شدن این موضوع برای مردم ناراحت کننده بود.
    واقعا متاسفم

  • پیشنهاد می کنم هر کسی سبیل داره رو تو تیم پدرتون جمع نبندین! چرا فکر می کنی همه مثل پدرت فکر می کنن؟ و اصلاً چرا پدر شما باید صحیح ترین استنباط رو از وقایع سیاسی-اجتماعی داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ از قول همه مردم حرف نزن! از این به بعد قراره تمام اعمال و کردارهای قبیح و زشتی رو که در شأن مقام های مسئول در این جامعه ی ایران اسلامی نیست رو چون با امر به معروف و نهی از منکربزرگترهاشون اصلاح نشده، از طریق رسانه نشون بدیم! شاید یادشون بیاد ادعای چه کسی بودن رو دارن!!!!!!!!!!!!!!! این همون کسیه که حرف زدنش رو با این ملت شریف بلد نیست چه برسه به خدمتگذاری درست به این مملکت! دیگه از اسلام چیزی نمی گم... گند زده مردک با این نوع پندار و شکل گفتار و کردارش... پر رویی هم حد داره آخه..

  • کم بوده، بهشون برخورده
    اگه 20تا سکه بود جیبشونو دم نمیزدن
    آقای ترکان سرکیسه رو شل تر کن
    اونام خرج دارن بنده خداها

  • خطاب به شما مهمان شما از گفته خود مطمئنی می دانی توهین تو از عملکرد ان روابط عمومی زشتر و قبیح تره در ضمن تهمت نیز حساب میشه ...