کنسرت خواننده هتاک به دفاع مقدس


سینا حجازی که آهنگ «سال 8» که اشاره دقیق به 8 سال دفاع مقدس و القای پوچ گرایی سال های جنگ و همچنین اتفاقات سال 88 دارد خوانده و منتشر نموده بود حالا با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنسرتش را در برج میلاد برگزار می کند.

بنابراین گزارش؛ اخیراً آهنگی به نام «سال 8» با خوانندگی سینا حجازی در بازار توزیع شده است که در آن عملا 8 سال دفاع مقدس را سال های پوچ و بیهوده دانسته و به دوران مدیریت محمود احمدی نژاد و اتفاقات سال 88 در اعتراض به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره می کند.

سینا حجازی خواننده ای است که قبلا تیتراژ سریال مسیر انحرافی را در صدا و سیما خوانده و با خوانندگان لس آنجلسی همکاری داشته است. وی در مصاحبه ای علناً اعلام کرده است اگر مجبور شود از ایران می رود و در خارج از کشور می خواند.

وی در این آهنگ تلاش کرد تا محتوای پوچی سال های دفاع مقدس را به مخاطب ارائه داده و حس بدبینانه ای را به آن سال ها ایجاد کند.

فیلم زیر گوشه ای از بررسی عملکرد سینا حجازی است که با این سابقه قرار است کنسرتش 16 دی در برج میلاد برگزار شود.

دامنه صدور مجوز های مسئله دار در وزارت ارشاد روز به روز گسترش می یابد و متأسفانه برخی از مسئولین همچنان با بی توجهی از کنار آن می گذرند.

امید است مسئولان انتظامی و قضایی نظارت ویژه بر اقدامات خوانندگان هتاک تحت لوای مجوزهای دولتی داشته باشند.


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هنرمند اونه که میره سینشو جلوی بدترین تروریستها سپر میکنه , که مردمش اینجا در امنیت باشن.نه اونکه آهنگ میزنه و میرقصه اسمشم میذاره هنر!
    واقعا من از خانواده این شهدا خجالت میکشم که کنسرتهای رقص در برج آزادی بافرش قرمزهای مبتذل که چیزی جز نمایش مد ولباس وچهره وخودنمایی نیست برگزار میشود و خون و عمل و زحمت این شهدا را به نحوی پایمال میکنند.

    بعضی وقتها فکرشو میکنم که آیا بعضی از این مردم ارزش این را دارند که بدست داعش نیفتند؟ اینها که خودشان بدست خودشان خواهر ومادرشان را در دسترس گذاشته اند!!!

  • مهمان 94/10/22 ساعت 20:29

    شاید رو بزار در کوزه آبش رو بخور. کسی که توبه کنه توبش رو به نحوی برای مردم نمایان می کنه. ما رو خر فرض نکن ... خودتی.

  • مظفری 94/10/23 ساعت 09:53

    باید بره تو ملا عام بگه آقا من توبه کردم؟ نباید قضاوت کرد من که طرفدار ایشون نیستم من طرفدار حامد زمانی ام که خیلی بهتره ولی یه آهنگی از ایشون دارم بنظرم کمی درمورد دیدگاه هاتون فکر کنید من سینا حجازی رو خوب میشناسم اگه اینطوره کل آدما رو زمین بد فقط شما خوب همین شماها بودید که مرحوم پاشایی و فردین رو کافر خطاب کردید در حالی که هردو نماز میخواندند سینا هم پسر اهل نمازی هست حدیث خود پیامبره که میگه مرز بین کفر و اسلام ترک نمازه به کاراتون فکر کنید بعدشم من کسی رو خر فرض نکردم یاعلی

  • چرا با این خواننده هتاک به ارزشها و افتخارات ملت مسلمان ایران برخورد قانونی نمیشود تا دیگران فکر تکرار چنین جسارتهایی را نکنند

  • مظفری 94/10/20 ساعت 10:22

    این آهنگ قدیمیه و الان آقای حجازی آهنگ اینطوری نمیخونن ملاک حال آدماست درسته من طرفدار ایشون نیستم ولی گفتم که بدونید گذشته آدما هرچی بوده بوده شاید آقای حجازی توبه کرده باشند شما از کجا میدونید؟ اگه اینطوریه علی پروین هم زمان شاه ساواکی بود بعد توبه کرد یعنی ایشون هم آدم بدی هست؟

  • شمیم 94/10/23 ساعت 09:42

    آره آقای پروین بدن با اون اخلاق گندشون،فقط رنگ عوض کردن(منافق)،توبه گرگم مرگه داداش.

  • مظفری 94/10/23 ساعت 10:04

    پس چه آدمی توی این عالم خوبه ؟ خانم چرخنده هم قبلا بد بود رفت کربلا توبه کرد بعدش ما که نمیتونیم در مورد همه قضاوت کنیم شما حدیث حضرت علی رو مگه نشنیدید که به مالک می فرمایند اگر کسی را نیمه شب در حال گناه دیدی فردا صبح او را با همان چشم نگاه نکن شاید توبه کرده باشد که خیلی از شما ها تو پستایی که مربوط به امیرتتلو بود گذاشتید اگه اینطوره امیر تتلو از همه منافق تره دوتا آهنگ درست خونده همه لقب ارزشی بهش دادن ارزشی فقط حامد زمانی و شاگرداش هستن نه اون تتلو شما آهنگای جدیدش رو گوش بدید. .. و در مورد هرکسی قضاوت نکنید

  • حمزه 94/10/17 ساعت 21:58

    وقتی جریان مومن از ادارات و سازمان ها دستشون کوتاه بشه میشه این . خدا لعنت کنه اونیرو که در دل چیزی دارد و بر زبان چیزی دیگر (نفاق).

  • وقتی این مطلب را دیدم نسبت به این ترانه حساس شدم. داخل اینترنت گشتم و شعر این ترانه رو خوندم دیدم بخشی از شعر اینه:« میجنگیدیمو می جنگیدین کلا دلامون خون بود، هشت هشت خوب نه بد گذشت ،این دوتا هشت هشت رفت و بر نگشت.»
    نسبت به کل ترانه حساس شدم.
    Reversing ترانه رو گوش کردم دو قسمت کوتاهش رو که متوجه شدم عجیب بود. میگه:ایها الناس این حرف من نیست اینجا خرمشهر نیست» در ادامش یه چیزی هم درباره روحانی میگه .
    ان شاءالله هر چه زود تر اون رو رمز گشایی می کنم.

  • با سلام
    آقای یزدانی،متنی که نوشتید خیلی برام جالب بود....اگر امکانش هست ریورس این آهنگ رو برام بفرستین
    با تشکر-یا علی مدد
    Ahmad.fr0120@gmail.com

  • اگنس 94/10/16 ساعت 18:55

    با سلام
    با فرض حقانیت این کلیپ، این خواننده و حامیان و حتی طرفدارانش فقط می تونن وطن فروش باشن!!!
    کسانی که حتی شهادت رو نمی فهمن

  • سلام
    این ویدئو را کی ساخته؟
    لطفاً هر چی در مورد محسن چاوشی، حسین صفا و سنا حجازی (این سه دوست...) می دونید بگید.
    حسنی صفا برای کدوم خواننده اون ور آبی ترانه گفته؟!
    این ایمل بنده است: variety.or@gmail.com