توجیه کشتار شیعیان نیجریه توسط اللهیاری


پس از کشتار تعداد زیادی از شیعیان نیجریه و جریحه دار شدن قلب مسلمانان جهان از این جنایت، مبلغان تشیع آمریکایی، به توجیه این جنایت دولت نیجریه پرداختند.

در همین راستا شیخ حسن اللهیاری که همواره با اظهارنظرهای مخالف اعتقادات شیعه مورد تمسخر مردم قرار گرفته، در جدیدترین سخنان خود بیان کرد که دولت نیجریه برای جلوگیری از گسترش حزب الله مجبور شده تا شیعیان را قتل عام کند.

وی که ابتدا عدم آگاهی خود را از حقیقت این جنایت اعلام می کند، در ادامه به تحلیل این جریان می پردازد و به نحوی توجیه آل سعود و دولت نیجریه را برای این کشتار ـ که عبارت است از جلوگیری از روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ـ منطقی قلمداد می کند.

کوته بینی های این شیخ لس آنجلسی به اینجا ختم نمی شود و با توهین به شیعیان جهان و مزدور و جاسوس خواندن آنها، کینه خود را از جمهوری اسلامی ایران به نمایش می گذارد، و بیان می کند تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد، شیعه کشی نیز دیده می شود.

باید این نکته را به این روحانی نما متذکر شد که به شهادت خود شیعیان نیجریه اولا شیخ زکزاکی و شیعیانی که در نیجریه به شهادت رسیدند، همه متأثر از انقلاب اسلامی و به برکت انقلاب اسلامی به مذهب تشیع گرویده اند، ثانیا امروزه در جهان تعداد بیشماری از انسان ها به سبب آشنایی با جمهوری اسلامی، مذهب تشیع را برگزیده اند، چگونه می توان توقع داشت که آنها از این انقلاب اعلام بیزاری کنند؛ ثالثا آیا عزتی که شیعیان از این انقلاب کسب کرده اند، بالاتر است یا شیعیان مظلومی که بر اثر نفرت پراکنی های امثال اللهیاری، به دست وهابیت کشته می شوند؟

گفتنی است تشیع آمریکایی با تبلیغ نادرست دین، ظاهر نامناسبی از مذهب را در معرض دید قرار می دهند و تا کنون، به میزانی که از دشمنان شیعیان حمایت کرده اند، حامی شیعیان جهان نبوده اند.


+ 
5

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • منصف 94/10/25 ساعت 07:14

    ای بی بیچاره بدبخت! آخر چه ربطی به حکومت ایران دارد؟! شهید اول را چه کسی شهید نمود؟ شهید ثانی چطور ؟ یا این همه شیعه که در طول تاریخ تشیع با وضع فجیعی به شهادت رسیده اند را چه کسانی عامل و باعث بوده اند؟ آیا همه شان حزب الله لبنان بوده اند بدبخت؟ آیا شهید اول به خاطر جمهوری اسلامی به آتش کشیده شد؟ ای روسیاه بی سواد!!! ای نمک به حرام !!! ای قدرنشناس بی چاره!!! چرا به خودت و شیعیان ظلم می کنی !!!

  • مهمان 94/10/24 ساعت 22:33

    چرا الكي اين شخص را بزرگ ميكنيد

  • مهمان 94/10/24 ساعت 22:33

    چرا الكي اين شخص را بزرگ ميكنيد