دستورالعمل انگلیسی برای مجلس خبرگان، ستاد مردمی(!) آیت الله هاشمی واحد لندن


دیکته انگلیسی!!!

این روزها شبکه فارسی‌زبانِ بی.بی.سی که تحت نظارت و مدیریتِ مستقیم وزارت خارجه و MI6 اداره می‌شود، با جدیت! از مردم ایران می‌خواهد که در انتخابات خبرگان رهبری به لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی رأی بدهند.
این شبکه تاکید می‌کند که مردم نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند!
همین خط خبری و توصیه سیاسی، از سوی شبکه فارسی‌زبان آمریکا، VOA و رادیو فردا که وابستگی خود به سازمان «سیا» را انکار نمی‌کند، نیز دنبال می‌شود.

این روزها هم، دستورالعمل دیکته‌شده شبکه های فوق، بدون کم و کاست، از سوی برخی مدعیانِ اصلاحات، اعتدال، کارگزاران و رسانه‌های مجازی و مکتوبی که در اختیار دارند دنبال می‌شود.
آیا این همخوانی تصادفی است و فقط در حد و اندازه یک اتفاقِ ساده و بدون هماهنگی قبلی و پشت پرده است؟
اگر اینگونه نیست، کمترین انتظار آن است که آقای رفسنجانی و برخی دیگر از مدعیانِ اصلاحات و اعتدال، با صراحت، علیه بلندگوهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، موضع گرفته و به وضوح نشان دهند که با دشمنانِ تابلودار بیرونی، مرزبندی مشخصی دارند
بسیار بدیهی است که اگر آشکارا علیه سرویس‌های اطلاعاتیِ یاد شده و بلندگوهای نشان‌دارِ آنها موضع‌ نگیرند باید به مردم حق بدهند که در این ماجرا «کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه»، ببینند!
از امام صادق علیه‌السلام نقل‌است که می‌فرمایند؛ «از میان دونفر، آن را که مطلوب دشمنان ماست کنار بگذارید و آن را که مورد خشم و غضب دشمنان ماست ترجیح بدهید».

رهبر معظم انقلاب در دیدار پرشور مردم آذربایجان با ایشان، به نکته یاد شده اشاره حکیمانه‌ای داشتند؛«دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است، اینکه تاکید داریم مردم، با بصیرت، با آگاهی، با دانایی‌ وارد بشوند به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد. وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد»


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.