تحلیل واقعه 18 تیر 78 توسط دکتر عباسی


چه ارتباطی بین انتخاب رهبری در سال ۶۸ و حوادث ۱۸ تیر در سال ۷۸ و جریان فتنه در سال ۸۸ وجود دارد؟ - آیا بین پیشنهاد رهبری ده ساله که در ۶۸ توسط روحانی مسئول اتاق فکر جریان سبز کنونی با حوادث ده سال یکبار رابطه ای وجود دارد؟ - جریان سعید امامی و قتل های زنجیره ای چه بود؟ - قانون مطبوعات چگونه باعث به وجود آمدن حوادث ۱۸ تیر شد؟ - چرا در سال ۷۸ سپاه به کمک نیروی انتظامی نیامد؟ - نقش وزارت کشور و خاتمی در این حوادث چه بود؟ - تعداد کشته های کوی دانشگاه چند نفر بودند؟


این مصاحبه دو قسمت می باشد :


قسمت اول : دقایق 1 الی 8


قسمت دوم : دقایق 9 الی 18


+ 
14

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • برای شادی روح پرفتوح شهید سعید امامی که به دست مزدوران اسلام آمریکایی و دولت خیانت پیشه خاتمی شربت شهادت نوشید فاتحه مع الصلوات.
    اللهم صل علی محمد وآل محمد عجل فرجهم

  • بر پدر و مادر سعید اسلامی و بزرگترش لعنت!

  • اگر نمی دانی چه نوشتی که خدا تو را از نحات دهد.
    اگر هم می دانی جه نوشتی خدا خودت را لعنت کند.
    سعید امامی فقط یک جرم داشت و آن کشف جاسوسی دولت خاتمی بود. برای همین باید حذف می شد.

    اگر تو هم مثل رائفی پور* ساده لوحانه باورت شده که سعید امامی در مقام معاونت وزیر اطلاعات مجری موساد بوده است و اسراییلیها هم آنقدر احمق بوده اند که او را برای کار بی ارزشی مانند قتل فروهر و مختاری و پوینده سوزانده اند، خیلی از مرحله پرت تشریف داری.
    فروهر را می توانست یک بسیحی نمای ساده هم بکشد و باز هم همین ماجرا راه بیفتد! چرا حتما باید یک نیروی اطلاعاتی قربانی می شد؟
    و چرا باید همسر سعید امامی را به قصد کشت شکنجه می کردند تا از او اعتراف بگیرند که شوهرش مهره موساد است؟ و البته آن زن بیچاره در زیر شکنجه کلیه هایش را از دست داد و فقط با دستور خود رهبری به بیمارستان منتقل شد و بعد از آن بایکوت خبری شد.

    حتما اظهارات روح الله حسینیان در مورد افشای ماهیت قاتلان فروهر و ارتباط آن با شخص خاتمی و دولتش را بخوان.
    حرفهایی که حسینیان در برنامه چراغ در تلویزیون مطرح کرد.
    نتیجه اش هم شدتعطیل شدن برنامه چراغ و اخراج لاریجانی رییس وقت صدا و سیما از هیات دولت به دستور خاتمی.

    *رائفی پور مرد بدی نیست. بیشتر حرفهایش هم خوب است هر چند انحرافات زیادی هم دارد. مخصوصا در خصوص سنتهای مهدوی و یا حمله به فتوحات اسلامی.*
    اما متاسفانه رائفی پور فقط یک عروسک خیمه شب بازی شده است. او خودش فکر نمی کند و صرفا حرفهایی که از بالا به او بگویند و اجازه دهند را می گویند.
    برای همین باید هم از مدرک حسن روحانی دفاع کند.
    اما چرا رائفی پور را به صدا و سیما نمی آورند؟
    چون می دانند هر کس در صدا و سیما مطرح شود منفور ملت می شود. درست عین ناطق نوری در انتخابات 76. اگر صدا و سیما آنطور برای ناطق تبلیغ نمی کرد خاتمی رای نمی آورد.

  • صحیح است