رد پای سياسيون در شبکه فساد اقتصادی


همين سه‌شنبه هفته گذشته بود که رئيس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اظهارنظري از ورود اين سازمان به پرونده مفاسد اقتصادي کلان کشور خبر داد. حجت‌الاسلام طائب در گفت‌وگو با تسنيم با تأکيد بر اينکه «پشت‌پرده تخلفات اخير را رصد مي‌کنيم»، گفته بود: پرونده مفاسد اقتصادي کلان کشور در دستورکار سازمان اطلاعات سپاه است. وي با اشاره به اينکه اين سازمان همانند گذشته به پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي کلان کشور ورود مي‌کند، اعلام کرد: اطلاعات سپاه در موضوع تخلف‌هاي اقتصادي و مسائل ديگر کشور هميشه فعال بوده و در حال حاضر پرونده‌هاي جدي در دستور کار دارد. طائب در آن گفت‌وگو با تأکيد بر اينکه سازمان اطلاعات در حال رصد کردن پشت‌پرده تخلفات است، هشدار داده بود، اگر اين روند را متخلفان ادامه بدهند مطمئن باشند با برخورد قاطع و قانوني روبه‌رو خواهند شد.

هشدار طائب اما چندان طول نکشيد که درست يک هفته بعد با دستگيري و بازداشت دو مدير بانکي رنگ عملياتي به خود گرفت. فارس روز سه‌شنبه نوشت: علي رستگار، مديرعامل معزول بانک ملت با دستور مراجع قضايي و توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده است. رستگار يکي از مديراني بود که در جريان افشاي حقوق‌هاي نجومي مديران دولتي و بانکي از سمت خود استعفا کرده بود! همچنين معاون بين‌الملل رستگار به دست سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام

    سخنرانی سرلشگر جعفری (سخنرانی سرلشگر جعفری در اجلاس عین که ظاهراً در مشهد برگزار شده بود) در ساعت 11 شب روز پنجشنبه قبل از شبکه افق پخش شد که خیلی دنبال لینک دانلود فیلم آن گشتم ولی از صدا و سیما و سایت دیگری هم موفق به دانلود آن نشدم.

    خیلی سخنرانی جالبی است – متاسفانه منبعی را برای تهیه آن پیدا نکرده ام - اگر لینک دانلود آن را بگذارید ممنون خواهم شد.