بمب گذاری در حرم امام رضا علیه‌السلام


در روز دوشنبه ۳۰ خرداد سال ۱۳۷۳ یعنی دقیقا برابر با عاشورای حسینی سال ۱۴۱۵ هجری قمری و در حالی که زائران حرم مطهر رضوی در حال عزاداری برای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین علیه‌السلام بودند، انفجاری سهمگین همه جا را به لرزه درمی‌آورد. انفجاری که حاصل بمبی دست‌ساز بوده و توسط منافقین کوردل صورت گرفته است و آنچه از کینه منافقان باقی می‌ماند ۲۷ شهید و بیش از سیصد مجروح در خاطره گلگون تاریخ انقلاب اسلامی است.


+ 
61

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام بله پدر بزرگ من نیز درآن حادثه به شهادت رسیدند من دران زمان کلاس سوم و شاید عجیب بود ولی من به دلایلی به مدتی هرچند کوتاه باپدر بزرگم زندگی میکردم ونبودش الان هم برام غمی هست تازه وتقریبا۱.۵ قبلش هم دایی من که جهادگر و دانشجو بود بدست اشرار منطقه دلگان به شهادت رسیده بودن واینها خودش غم نبود پدربزرگم رو برام دوچندان کرده بود .شهید مهدی اربابی شهید عاشورایی خراسان جنوبی وشهید شهاب الدین اربابی شهید جهادگر بدست اشرار سیستان و بلوچستان.

  • مهدی 01/7/23 ساعت 10:42

    این حرکت شنیع توسط منافقین انجام نشده/توسط عوامل وزارت اطلاعات انجام شد/اعترافات این عوامل و استادش در داستان قتل های زنجیره ای درز کرد/البته اگر ادمین پیج جرات داشته باشه این نظظر رو نشر بده/اسنادش در کتاب ها هم هست الان