حاشیه سازی برای پوشاندن متن! اولویت کشور از نگاه مردم، کنسرت یا رفع بیکاری


سلفی بگیران سیاست و نارنجک هایی که منفجر می شوند!
برخی جنجال سازی ها و حاشیه های مسئولان صرفا خاصیت نارنجک دودزا و صوتی را دارد. تولید سر و صدا یا دود می کنند تا نگاه ها را منحرف کنند و آنها که باید ، بگریزند یا خسارتشان را بزنند. همین هفته ها گریبان مدیران ویژه خوار ، گیر افکار عمومی است که می پرسند "حقوق 1 میلیون کجا و حقوق 50 و 80 میلیون کجا؟ مگر تخم دو زرده کرده اند؟".
همین هفته ها مردم توقع دارند ترویج کنندگان خوش گمانی به آمریکا ، برای رد گم کنی و سفید نمایی خودشان هم که شده - ولو برای یک بار - به بدعهدی و بد حسابی شیطان بزرگ اعتراض کنند و نمی کنند.
در همین ماه های اخیر ، مجلس و شورای عالی امنیت ملی را دور زده و بی سر و صدای معاهده FATF را امضا کرده و حتی به اجرا گذاشته اند که تمام گردش اطلاعات مالی و بانکی ایران را در اختیار غرب قرار می دهد و دستان اقتدار ایران در منطقه را می بندد.
همین هفته ها در حالی که ع.م در حال انتحار حیثیتی برای به هر قیمت دیده شدن است ، قراردادهای نفتی خسارت بار را به شکل کاملا محرمانه در آورده اند و مجلس را دور می زنند تا اگر بتوانند چندین قرارداد خسارتبار تر از کرسنت ( با جریمه و خسارت ده ها میلیارد دلاری ) را نهایی کنند و ملت و نظام را تا 20 سال آینده گرفتار تعهدات غیر قابل نقض سازند و ...
همین ماه هاست که مردم درپی بیکاری و رکود شدیدی که در جامعه حاکم است و مشکلاتی که برای تولید وجود دارد همچنان چشم به راه تحقق وعده های مسئولان و دیدن اثرات معده داده شده از مذاکرات هسته ای هستند...
اما در بحبوحه همه این اتفاقات حساسیت برانگیز برای خواص و عوام جامعه ،طبق معمول برخی از مسئولان کلان و چند فرد یا رسانه مشابه (نظیر کنسرت باز های سیاسی) هستند که جایی پرت و بر سر موضوعی پرت تر ، تولید دود و صدا و هیجان کنند تا دزدان بگریزند یا بدمعامله گران منافع ملی ، کار خود را به سرانجام برسانند. این وسط اگر پوست و سیراب شیردانی ماند ، نصیب جماعت سلفی بگیر سیاست و رسانه!


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.