دستپخت حاسین رپر شیرازی درباره تهدید امارات


سانسور شده --------اینستگرام خواننده h.hasin7 جواب شیرین حاسین برای یاوه گویی وزیر امورخارجه امارات درمورد جزایر سه گانه


+ 
0

- 
0
ارسال در 1395/9/13 ساعت 12:53 2016-12-3 12:53:26
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • س.ط. 97/12/3 ساعت 06:27

    یک فروشگاه اماراتی در دارک نت یکی از فروشگاه های پنهان اما پر بازدید است!!فروشگاه اسرائیلی و سعودی و پاکستانی هم وجود داره که بخش فارسی داشته باشن.
    دارک نت دنیای کثیفیه و قابل مقایسه با اینترنت نیست.
    بیشترین فروش کودکان توسط امارات انجام میشه البته هیچ سند و مدرکی هنوز موجود نیست که رژیم امارات با این فروشگاه ها ارتباط داشته باشه ولی بی تفاوتی امارات قابل توجه است که کمترین اهمیتی به تجارت سکس کودکان میده و این فروشگاه ها مخفی ترین کاسبی اعراب در اعماق شبکه تاریک است و آشکار ترین کاسبی اماراتی ها سایت های اسکورت سرویس است.

    جالب اینجاست که آدرس های دارک وب بهمراه شات ها رو به مقامات امارات گزارش دادم و نه تنها پیگیری نکردن بلکه حساب گوگل و جمیل و backup من ناگهان مسدود و خالی شد! یعنی به درخواست امارات حساب من مسدود شد تا جلوی انتشار اطلاعات و حقییقت را گرفته باشند.

    اما من یک نسخه پشتیبان از این شات داشتم

    خودتون ببینید.

    http://s8.picofile.com/file/8353012350/1.jpg

  • سلام از سایت شما بعید است مروج کلیپی باشید که سرتاسر فحش است مگر برای گرفتن حق نیازی به فحش دادن داریم؟ این عمل شما مخالف دستور قرآن است و مصادیق کسانی قرار می گیرید که قران می فرماید : إِنَّ الَّذينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ . سوره النور /19 .
    این کار شما ترویج یک فعل حرام است . همان تشیع فاحشه به تعبیر قرآن است .
    لطفا حذفش کنید

  • با سلام البته که از تفکر خواننده خبر نداریم اما شاید ایشونم دلایلی داشته باشن که میتونید ازشون به آدرس پیج اینستگرامشون ک بالا نوشتیم مراجعه کنین اما خداوند در قرآن فحش داده ((( و ایشان چهار پایانی هستتند بلکه بدتر ...........بلهم ازل......))) با تشکر از نظرتون .... اونا با لبخند جواب فقط پر رو تر شدن

  • به نظرم به تازگی دشمنان و منافقین علی رغم بی ادبی های عوامل روی کار و زیر کار خودشون، اذهان عمومی رو به «ادب» کلامی حساس می کنند تا بتونن حق خواهان و حق گویان رو سرکوب کنند! کورخوندن اگه زبون برون باشه مائیم که می بُرّیم!!! زبون شیطان غلافه! زبان قرآن مستدام... ولو با زلزلۀ زبان و ولولۀ راستان!!! (هرکس به ادب قائله توی جهاد اکبرش پیروزه، ادب حضورتون رو در اعمالتون «اَعمالتون» نزد حضرت حق حفظ کنید اما به دشمن بی امان بتازید. حق یارتون...)

  • khakiha7 95/8/13 ساعت 19:12

    سلام یا حق ... والعاقبه للمتقین ... ان شاالله پیروزیم