عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ضمن ادای احترام به روح بلند شهید چمران (مرد پیروز میدان جهاد اکبر)؛
    تیتر کلیپ و دسته بندی مدیران از حیث شکم مبارکشون! حال و هوای انتخابات کنونی امریکا رو به یادم آورد و چند تا نکته که گویا برای برخی صاحب نظران خودمون هم جالب توجه بوده. اگر مسئلۀ مورد اشاره در این کلیپ رو در زمرۀ عقیدتی از حیث آموزه های دین(که فراگیر است) بدونیم سؤال پیش میاد که چرا در جامعه ای با ساختار سیستماتیک امپریال و البته وفور گرسنگان در سطوح عوام آن، ظهور یک کاندید ثروتمندو مرفه که تجربۀ کوچکترین رنجی از باب فقر در حوزۀ مادیات و آسایش روان رو در طول عمر خودش نداشته، این قدر مورد حمایت و خواست اقشار ضعیف تر واقع می شود؟ آیا او از پری شکم به یاد ستم های اِعمال شده بر ملت کشورش افتاده و احساس وظیفه می کند؟!
    و دیگر اینکه به طور کلی چه موردی تضمین می کند که مدیران یا سردمداران شکم خالی با نگرشی بر مبنای «خداترسی» و «حکمیت وجدان الهی خویش» ارائۀ خدمت کنند؟ شاید انگیزۀ خدمت در ایشان در وهلۀ نخست سیر کردن شکم خودشان باشد! که به محض حصول، بر سر دوراهی 1- رقابت برای فزونی و اندوختن مال و 2- بسندگی به کیفیت خدمات در سطح پائین؛ بمانند!!! پر واضح بگویم: چگونه کیفیت سلامت نفس یک فرد برای انتخاب شدن او و استقرارش در جایگاه خدمت نیک سنجش می شود؟ (تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن!)
    شهید چمران مبارز بی همتایی در عرصۀ نبرد با شیاطین نفسانی بوده. میزان اثرپذیری مدیران کشور از چنان الگویی بر چه اساسی سنجش شود؟؟؟