عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تنوع طلبی- اسارت در اغواگری شیطان-لگام گسیختگی نفس شهوانی و...
    همه اموری درونی و انفسی است!
    تلاش شیطان از برون اما توفیق او از درون ماست!!!
    شیطان از بدو هبوط آدم او را تنها نگذاشته! چرا که قبل از هبوط، خود عامل آن بوده است! (قصدم کمرنگ کردن اثر ماهواره و .. نیست اما ابزار شیطان به روز است که همیشۀ تاریخ در انفس و آفاق جولان داده و تا ابد هم فرصت اوست!!!)
    اما ما یاد بگیریم «برپا کردن قیامت را»! اگر نه مستدام است سایۀ شوم شیاطین بر سرمان!!! آنچه قیامت می کند، سر بریدن شیطان نفس است...

    در نقد مثال استاد در مورد ازدواج دوخواهر با یک مرد، امری نوظهور نیست! قبل از اختراع ماهواره و.. در همین چندین نسل گذشته و معاصر در اطرافیان سراغ دارم که زوج اول مرحوم شده اند و تنها یکی از خواهران سالمند در قید حیات و مقیم اروپا شده است! یا به طور کلی فحشا و مفاسد جنسی سابقه ای به قدر تاریخ بشریت دارد و کار امروز و دیروز نیست! چون شیطان عمری به قدر عمر بشر بلکه هم بیشتر دارد!!!
    پس تنها همان راهکار دین اسلام و فرمان پیامبر اعظم(ص) و اصرار ائمه (ع) و حکیمان تاریخ ما مبنی بر «جهاد اکبر در نفس» چاره ساز است و بس!
    اما از باب شیطان شناسی، نفَس اساتیدی چنین گرم! لزوم وضرورت شناخت شیطانِ امروز و هر روز برای انسداد راه نفوذ و رخنه اش، بر کسی پوشیده نیست..

    هشدار!: یکی از مهمترین هجوم غربی ها برای مقابله با راهکار اصلی مبارزه با شیاطین نفسانی که شاهکلید دفع آسیب دنیوی و اخروی است، به کارگیری علم روانشناسی مدرن در مقباله با دین است!!!!!!!!!!!!! همین شبکه های ماهواره ای که هیچ، دروس روانشناسی مورد تدریس این گرایش در دانشگاه ها گوش هر دانش آموختۀ این رشته را رو به مزخرفات ماهواره ها، مقالات اینترنتی درحوزۀ همین به ظاهر علم، در حجابی از منطق با کارکرد ظاهراً اقناعی! باز کرده و اثر می کند!!! بدین ترتیب، با سرپوش های روانشناختی، هیچکس زحمت جهاد اکبر را به خود نخواهد داد! زیرا در باورش، ساز و کار طبیعی نفس و جسم (در هر باب)، به گونه ایست که می باید ارضاء شود!!! (نه فقط شهوات جنسی، که برتری جویی و خود نمایی در هر عرصه از زندگی، انتقام، حرص و آز و تمام راه های ارضاء نفسانیات پلید!)
    فلذا ضروری است:
    1- توسل به حقیقت دین
    2- شناخت شیاطین درونی
    3-شناخت شیاطین برونی(به روز شده Up to date)! علوم غربی- تکنیک غربی ومهاجم و...با لزوم ممانعت از نفوذ و رخنه چه رسد به غلبۀ شیاطین!!!!!!!!!
    4-1-جهاد (اکبر)=قیامت انفسی
    4-2- جهاد(اصغر)= قیامت آفاقی
    و من اللّه التوفیق...

  • ماشالله به سایت خوبتنو

  • ld-32 95/7/19 ساعت 12:23

    از استاد توقعی جز این نمی ره

  • دستتان درد نکند

  • منتا 95/7/19 ساعت 12:22

    مثل همیشه عالی

  • احسنت بر استاد

  • فوق العاده بود