معجزه انقلاب امام خمینی(ره) در احیای هویت امت اسلامی


پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در کالبد امت اسلام روحیه تازه ای دمیده شد و رویش های بسیاری از انقلاب اسلامی را در مناطق مختلف جهان شاهد بودیم. از جمله این موارد احیای هویت شیعیان پاکستان به رهبری شهید عارف الحسینی بود... (بخشی از مستند سید ظهیر)


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نکته ای که قابل توجه است این که امام (ره) رهبری حکمیت اسلام ناب محمدی در جهان را عهده دار شد(به اذن حق) اما ارادت دیگر ملت های مظلوم و مسلمان به دین مبین اسلام و شخص امام هرگز مایۀ سود جویی ملت ایران از آن ها نشد علی رغم رخداد وحدت کلمه ای که مد نظر اسلام و البته امام راحل بود و هست که إن شاءالله روزافزون باد، حفظ تمامیت ارضی، نژاد و فرهنگ هر خطه در اولویتی پس از حمایت اسلام و حاکمیت این دین ناب برای ملت هاست! فلذا من به عنوان یک مسلمان شیعۀ ایرانی از خواهران و برادران دینی خودم به ویژه همسایگان ایران استدعا دارم به این مهم توجه کنند و بدانند که لزوم حفظ غیریت ملی پس از غیریت دینی امری است واجب. بنابراین هرگز پای تعدی هیچ مسلمانی ولو در پس نقاب برادری دین به ملک و ملت دیگر باز نخواهد شد! چنانچه شاهد جان بازی و ایثار فرزندان ایران یا افغان در سوریه و عراق هستیم که این تنها به معنای حمایت تحت لوای دین است و بس! اما هرگز به ملک و ناموس و فرهنگ و تاریخ و خزانۀ ژنی هیچ دیاری چشم خریداری هم نداشته ایم و نداریم چه رسد به تعدی! کاش از هم بیاموزیم، جان هم فدای حقِ هم کنیم در راه حقانیت. اما برای آبادی ملک و ملت خود بکوشیم! این تخلیط حاضر در هر عرصه(خصوصاً نژاد و فرقت و ...) همیشه به نفع اسلام نیست! رعایت حدودی که قوانین کوتاه قد هنوز آن را به وساطت قلم ننگاشته اند، باری است بر گردن هر مسلم دانای فهیم!

  • ((معجزه انقلاب امام خمینی(ره) در احیای هویت امت اسلامی))
    پس حتما صحیفه اما م خمینی هم کتابی است که از جانب خدا بهشون "وحی" شده
    شما با اینکار هاتون با به کار بردن الفاظ و واژه هایی که خاص پیا مبران هست از جمله " معجزه " و
    "حواریون " دارید اصل اسلام را زیر سوال میبرید و بیشترین ضربه را به اون میزنید .
    لینک یک صحبت از خودشون را براتون میگذرم که اقرار کرده خطا کرده البته خطا در کمتر کشتن مردم یا به قول خودش
    مفسدین .اونهمه که کشت راضی اش نکرده . منظورم اینه که آدم خطا کار که معصوم نمیشه شما دارید همه مقدسات
    را به سخره میگیرید .
    فيلم لو رفته كوتاه از خمينى- Filme kotahe lo rafteh Az Khomeini
    https://www.youtube.com/watch?v=0W9vcT-7O9w

  • جنابِ بی خیال! می دونید امام(ره) هرگز مدعی معصومیت نبوده. اصلاً کسی که چنین ادعایی داره رسماً شیطانه! چه برسه به کسی چون امام! اما حقیقتاً اگر امام در همون سال های قدرت انقلاب اسلامی ناب ایران کمتر مدارا می کرد امروز هر ننه قمر خاک بر سر حروم زاده ای جرأت چپ نگاه کردن نه به این آب و خاک که حتی به خیلی ممالک مستعد مظلومیت رو هم نمی داشت! امام اون قدر بزرگ و حقانی بود که حتی خودش رو هم نقد می کرد. امام یکی بود. البته هیچ کس در تاریخ مکرر نیست اما امام راحل گنجی بود که به کوری چشم حتی همون هایی که از اسم و رسم امام سود جستند چراغ راهی برای احیا و ادامۀ انقلاب ناب57 خواهد شد، چه برسه به دشمنانی که رُل دشمنی رو علنی ایفا می کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1