مزدور ابلیس - قسمت اول - ادعا و توهم


مجموعه پنج قسمتی «مزدور ابلیس» به انحرافات حسن اللهیاری، روحانی نمای ساکن آمریکا و مدیر شبکه ماهواره ای اهل بیت اختصاص دارد.


+ 
2

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوست 95/8/10 ساعت 00:02

    برادران حکمت جانورانی این چنینی این است پیچ و مهره اعتقاد به دین مبین شل شود و جایگاه روحانیت در جامعه به رتبه دیوانگان تنزل یابد . شما بگویید وجدانا با شنیده شدن حرف های این مزدور توسط افراد کم اطلاع و سطحی نگر جایی برای شنیده شدن صدای حقیقی روحانیت اصیل پیرو واقعی خط ولایت امیر المومنین می ماند .

    متاسفانه پاسخ همه منفی هست .

  • یک نکته ای در بین اراجیف تماماً آزاردهندۀ این یارو «اللهیاری» بود که همون موقع هم به مثابۀ یک تلنگر بود برام. گفت:
    "محبوبیت من در ایران از آقای خامنه ای بسیار بیشتر است"....
    مردک در سر خیال تکیه زدن بر جایگاه رفیع «ولایت فقیه» پرورانده؟!

    یک سؤال مهم؛ چه کسی آگاه است که وقوع چه فاجعه ای در تاریخ معاصر این مملکت( انقلاب اسلامی ایران تا کنون) ، جرأت چنین گستاخی ای را به این جانور داده؟!
    دروغین بودن و فراتر از آن مضحک بودن این ادعا بر خود او و امثالش و نیز مروجان و حامیان او پوشیده نیست، اما هدفی در پس این ادعای ننگ بار خوابیده است...

  • خدایی فقط از یک جهت واسه من خوب بود و اون هم این که من مدت ها بود این قدر نخندیده بودم!
    اما جدی جدی یک سؤال«؟». آیا دشمن در بین اقشار مختلف مسلمان (چه در ایران و چه در دیگر بلاد اسلامی مثل خود افغانستان) فرومَنِشانی در فرو مایگی و کُندی ذهن تا به این حد یافته و مطلع از وجود ایشان است که چنین موجوداتی رو به این شکل، جهت اغوای آنان حمایت می کند؟! (با عرض پوزش از محضر الاغ های بارکش و زحمتکش و بی آزار عزیز مخلوق در همۀ ادوار زمین) وقتی گوشی برای شنیدن «عرعر» این دست دیوانگان نیست، صرف هزینه و دامن زدن به آلودگی انواع امواج رادیویی و صوتی چه صرفه ای برای آن دیوانه تر از این دیوانه دارد؟!!!
    این یارو به سبک ظهور فرقۀ بابیّت، منتها در قرن 21، عمل می کنه!!! طفلک...

  • عجبا!!!!!!!!!!!!!!