علی مطهری:گاهی در مجلس قانون را دور میزنیم!!


گفتگوی صریح، جذاب و شفاف با دکتر علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با قانون و قانون گرایی / گاهی بسیاری از آزادی های اساسی مردم را نادیده می گیریم در حالی که این موضوع اثر منفی دارد/ شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای سیاست گذاری، قانون گذاری می کند/گاهی افراد به آزادی بیان اعتقاد دارند اما چون احساس می کنند ممکن است رقیبشان پیش بیفتد آن را نادیده می گیرند.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قانونگذاری اساساً کار یک سازمان، قوه یا شورا نیست!
    قوانین از سوی خداوند تبارک و تعالی و توسط انبیا و اولیاء اللّه به شکل مندرج در کتاب آسمانی قرآن مجید در دستان بشر امروز است!
    استخراج مفاد قانونی خُرد از دل قوانین اساسی که چاره ساز امور در تناسب با زمانه و شرایط باشد محتاج دخالت اندیشمندان سلیم القلب و سلیم النفسی است که در متن قرآن، سیر متعالی اندیشه داشته و دارند!!!
    طبیعی است وقتی قوای سه گانه با منشأ فلسفۀ تثلیثی غربی، در سیستم حاکمیتی برای کشوری چون ایران عزیز که تنها شاخص دستاوردهایش آرمانی به نام حکومت اسلامی حقیقی و شیعی است، تعریف و به زور خبث و عناد خائنین به موازات نظارت ولی فقیه، تعریف و در کل نظام رسماً گنجانده شده، شاهد این همه معضل در اساس و بنیان آن باشیم! چه رسد به خروجی های آن!!!
    اینجا نظام اسلامی تحت حکمیت حضرت آقا نیست! اینجا نظام حکومتی هزاران «من» است!! صدای ما را از قوای سه گانه + مصلحت نظام+ شورا ها + سازمان ها و ارگان ها و.. می شنوید.....!!!!!!!!!!!!!!!