استندآپ کمدی سخنگوی دولت درباره "حقوق های نجومِی"


استندآپ کمدی سخنگوی دولت درباره "حقوق های نجومِی"


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وقتی که شکم هایشان از حرام پر شده است...
    حقوق های نجومی ؟؟؟!!!! داریم ؟؟ مردم ؟!

  • ملک 95/9/27 ساعت 10:24

    الحق ک استندآپ کمدی تر و تمیزی بود
    دمتون گرم انرژی گرفتم

  • جناب نوبخت! به راستی که ما چه ملت بدبختی هستیم که بخت مملکت رو به قلب سخت و نگاه تخت طلبانۀ امثال شما سپردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مردم عزیز ایران! به یُمن قدوم دولت یازدهم در کشورمان، روزی فرا رسیده که سردمداران حاکمیتی، آنقدر مرفهانه در حیطۀ اعداد و ارقام مالی و پولی به حساب و کتاب مشغول بوده اند که «ارقام نجومی» برایشان سهل و خُرد بوده و مطالبات مردمی را در مورد دزدی ها و مفاسد اقتصادی به تمسخر به واژۀ کهکشان می کشانند!!!!!!!!!!!!
    این بود ثمرۀ خون میلیون ها شهدای انقلابی ایران در ادوار تاریخی این مرز و بوم برای تسلط اسلام و اقامۀ عدل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا اینان به حقیقت مسلمان و شیعۀ علی (ع) و پیرو خط امام (ره) و ولایت عظمای رهبر عزیزمان هستند؟؟؟؟؟؟؟
    چه بر ما می گذرد؟ چه کسی نگران فطرت های پاک گرسنگان و پابرهنگان محروم مانده از اقل حقوق "زیست "و نه حتی «زندگی» است!!!!!!!!
    این است رسم انسانیت؟! مسلمانی پیشکش!!

  • سلام علیکم جمیعاً. به واقع سخنان آقای نوبخت به استند آپ کمدی بیش تر شبیه است. به چند دلیل :
    1) تعداد مدیران نجومی در گزارش دیوان محاسبات حداقل 400 نفر اعلام شده که همین تعداد، اگر حقوق ماهانه بیست میلیون تومان را مبنا قرار دهیم، یک چهارم تعداد واقعی است با این وجود، پدر استدلال ایران (جناب آقای نوبخت) در اظهار نظری عجیب اعلام کردند:(( مدیرانی که حقوق نامتعارف گرفته اند تنها 4 نفر بوده اند)).
    2) در مورد حقوق های نجومی، دولتی ها آمارهای متناقضی ارائه داشته اند که طیفی از 13 نفر تا 300 نفر را شامل می شد. گاهی 13، گاهی 40 و گاهی 300 نفر؛ جالب آن که هیچ یک از دولتی ها، آمارهای دیگر را تکذیب نمی کردند.
    3) 22 تیرماه امسال؛ آقای نوبخت: (( مستندات اجرای این ارقام حقوقی متأسفانه در مقررات بوده و الآن حدود 13 مدیر استعفا داده یا برکنار شده اند)).
    4) آقای روحانی 27 تیر ماه امسال:(( تعداد 300 نفر مرتکب تخلف شده اند و نباید این تعداد را به همه تعمیم داد)).
    5) 12 تیرماه امسال ؛داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:(( بر اساس بررسی دیوان محاسبات از 60 هزار مدیر کشور، 950 نفر دریافت غیر متعارف داشته اند)).
    6) 31 تیرماه امسال؛ آقای نوبخت:(( تعداد مدیران نجومی 13 نفر است )).
    7) 5 مرداد امسال؛ آقای نوبخت:(( تعداد مدیران نجومی تنها 40 نفر است )).
    8) سه شنبه 12 مرداد امسال؛ آقای روحانی:(( تعداد کسانی که حقوق غیر متعارف داشته اند به حدود یک درصد مدیران کشور هم نمی رسد )).
    9) 18 مرداد ماه امسال؛ آقای جهانگیری:(( لیست حقوق 2500 مدیر را گرفتم و دیدم تنها 50 مدیر، حقوق غیر طبیعی می گرفتند که همین هم نباید می شد )). این ادعا بر خلاف ادعای رئیس جمهور مبنی بر چند صد نفره بودن مدیران نجومی و همچنین بر خلاف ادعاهای آقای نوبخت بود.
    10) 11 مهر ماه امسال در گزارش دیوان محاسبات که در جلسه علنی مجلس قرائت شد آمده بود که تعداد مدیران نجومی حداقل 400 نفر است.
    نتیجه آن که:
    در هر صورت مسئله مبارزه با فساد مالی و مقابله با برداشت های غیر متعارف و ظالمانه از بیت المال، آزمون بزرگی برای دولت اعتدال بود که علی الظاهر دولت تدبیر و امید در این آزمون هم، رد شد.
    و کانَ حقاً علینا نصرُ المؤمنین...