دهان شما خرد خواهد شد!!


مجری برنامه انتخاباتی روحانی خطاب به کارگران معترض: دهان شما خرد خواهد شد!!!


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بحمدالله نمردیم و آزادی بیان مدنظر آقایان اعتدالیون را هم دیدیم. خواهشاً حامیان دولتمردان اعتدالی ببینند.

  • بــــلــــــــــه! این است حکایت اســــــــــــــتکبــــــــــــــــــــار!!!
    آن از وقایعی که مستند «داد» آن را به سمع و نظر ملت غیور و صبور ایران عزیز رساند و آن همه آزار و مسئله از جانب دولت یازدهم و لیبرال های واجد سمت و مقام در قوۀ قضائیه در پی داشت... این هم از این وضوح کلام لیبرال های صهیون پرست غرب زده!
    کارگری که معصوم بر دستانش در تاریخ بوسه زده و شرافتی که با این شغل بارز می شود، ازاینرو که مشاغل پر زحمت در مجموعۀ آن جای دارد، آیا سزاور اینگونه هتک حرمت است؟
    ذات لیبرالی و امپریالی با گستاخی مجاب است! پول پرستی و حیوان زیستی ایجاب می کند به نگرش از موضع بالا به پایین و تحقیر انسان ها و تفرعون و نادیده گرفتن کرامتشان!
    إنشاء اللّه با عزم راسخ این ملت بزرگ در برپایی قوۀ اجرائی کشور در دورۀ دوازدهم با تکیه بر قامت اندیشه و تلاش سید استوار و مقتدر جناب رئیسی، شاهد بروز و تحکیم «کرامت» انسانی همراه با «کار» متضمن کسب و تولید حلال و پر برکت برای وطن اسلامیمان ایران هستیم..

  • با سلام. کارگری که توقع داشت در روز کارگر برایش گرامیداشت و تجلیلی از شخصیتش بشود و حدقل مطالباتش شنیده شود ، و اینظوری به قشر زحمتکش کارگری توهین می شود و تهدیدش می کنند اینجاست که باید گفت روحانی مچکریم