سومین مناظره انتخاباتی | اظهارات روحانی و نقد‌های کاندیداها


حسن‌روحانی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری درخصوص برنامه‌های خود صحبت کرد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقـــــای هاشمی طبــــــــــــــا ! :)

    1- عزیز برادر! مراجعه به تاریخ البته نبایستی در هیچ دوره ای معوق شود!!!
    بشــــــــــــــــــــــــــــــــمار! تنوع و تعدد و تکثر خیانات و جنایات دولت های لیبرال پس از انقلاب اسلامی رو....................!!! نخست وزیری میرحسین موسوی!! دولت هاشمی بهرمانی! دولت محمد خاتمی!! دولت روحانی!!! ما هم بخواهیم بگیم تاریخ بزرگتری هست واسه رجوع عزیز جان!
    راستی (قابل توجه اصلاحاتی ها) جناب هاشمی طبا چون بر این اصل استوارید که گذشته همواره تأثیر دارد و «نمیتوان» از یک مقطع زمانی کارها را «اصلاح» کرد پس لابد بی خودی انقلاب کردیم دیگه! پهلوی ها گند زده بودن واس همینم هاشمی و خاتمی و روحانی نتونستن درست کنن! بایست پیرو خط گند زدن کاسه لیس های غربی ادامه می دادن دیگه!!!!!
    (مسئلةٌ ! شما چه اصراری داری بشوتی تو دروازۀ خودی؟)

    2- عزیز برادر ما هم می دونیم بانک چیه و از کجا اومده! با همونم مخالفیم داداش!
    یعنی ما اساساً با ورود و پذیرش یک پدیدۀ وارداتی غربی و الحادی مبتنی بر ساز و کارهای صهیونیستی مخالفیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    البته که عقود اسلامی نمی تواند سوار بر بنیان انحرافی و باطل، تغییر دهندۀ ماهیت الحادی و کفرآمیز «بانکداری و سیستم بانکی اروپا زادۀ صهیونیستی» شود! این امر با اسلام منافات داشته و مهار نشدنی است!
    پس جسارتاً در مخالفت با تفکر و پایبندی جنابعالی به لیبرالیسم و بانکداری خالص غربی-اروپائیتان!!! ما ملت انقلابی در نقطۀ مقابل برای ریشه کنی این سیستم ایستاده ایم! اقتصاد اسلامی ساز و کار ویژه و متفاوتی در سوی کاملاً مخالف با بانکداری دارد که إنشاء اللّه در ملک اسلامی برقرار خواهد شد!!!

    3- عزیز جان! اون بانکداران و روئسای بانکی که در مقام و منصب های حرام بانکی تکیه می زدند خیلی بی جا کرده اند که نادانسته امضا زده اند!!!!!!!
    30-40 برگه خسته شون می کرده برای دریافت تسهیلات مفت!!!!!!!!!!!
    ماشاء الّه به این مافیای اقتصاد که حتی برای دریافت تسهیلات مفت و چکی حاضر به صرف اندک انرژی ای برای امضا کردن حتی نبودن! هلو برو تو گلو تا کجا!!!!!!!!!!!
    هر امضائی پاسخگویی امضازننده را می طلبد به وقتش!!!!!!!!


  • آقــــــــــــــــای جهانگیـــــــــــــــــــــری!

    1- چه ننگی را با افتخار بیان فرمودید! : «اقتصاد ایران بانک محور است!» در مفهوم واقع یعنی اینکه: اقتصاد ایران صهیونیسم محور است! در حالیکه می بایست قرآن محور باشد..

    2- فرمودید: «حبس منابع مالی در بانک ها به دلیل عملکرد بانک ها در نقش خزانۀ دولتی بوده»
    خوب اولاً بفرمائید اگر عمدۀ عملکرد بانک ها مربوط به تولید بوده چرا منابع مالی دولت یازدهم که مثلاً در بانک ها حبس شده بود جهت امر تولید مصرف نشد تا از حبس خارج شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ثانیاً چرا بانک ها در دولت یازدهم به مافیای اقتصادی که البته از نظر جنابعالی لابد مظلوم بوده اند (مثل دختر وزیر آموزشتان) وام های کلان بدون بهره و حتی بی بازگشت اعطا کرد تا به شکل معوقۀ بانکی درآید!!! (طلب فرصت برای این قماش ربا خوار حرامزاده وقاحت می خواهد!)
    تازه با کمیته ای که قول قضائیه تشکیل داده می فرمائید باید مورد به ورد پیگیری «کند»!! اصلاً چرا در این چهار سال اتفاق افتاده که بخواد پیگیری بشه؟ نقش پیگیری قوۀ قضا پیداس! دولت یازدهم چرا پیشگیری نکرد؟

    3- ضرورت افزایش سرمایۀ نظام بانکی چیست؟ و از کدام راه ها این سرمایه را افزایش می دهید؟ چرا توضیحی ندادید؟
    3-1-آیا سرمایۀ بانکی افزایش یابد تا نظام سرمایه داری (Capitalism) در مملکت انقلابی اسلامی بیشتر از این رخنه کند؟ خروجی نظام سرمایه داری و liberalism چیست؟ همان که چهــــــــآر ســـــــــال آزگار چشیدیم. بروز شکاف طبقاتی عظیم و فقر بیشتر فقرا پدیدار شدن دهک های فوق سرمایه دار و دزد و قاچاقچی و دلال و مافیا که حامل هزاران گونه جنایت و فسادند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    3-2- افزایش سرمایۀ بانکی براساس پشتوانۀ ارز خارجی (خرید ارز یا بازگشت پول بلوکه شدۀ ایران از U-Turn)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا... بر اساس چاپ پول بدون پشتوانه؟؟؟؟؟ یا بر اساس همان شراکت های مملکت سوزی که جناب روحانی فرمودند یعنی شراکت با بیگانه و جذب سرمایۀ شراکتی خارجی؟ (که در کامنت قبل عواقبش را توضیح دادم)

    3- افزایش وام هم که جزء تبلیغاتتون شد دیگه.. تعداد گیرندگان وام ازدواج حاکی از تأخیری بودن اجرای آن است...

    ای بابا...

  • نثار روح مرحوم حسن روحانی الفاتحه
    روحانی بای بای

  • آقـــــــــای روحــــــــانی!

    1- مؤسسات اعتباری (که همچون سایر امور دائماً به دولت قبلی ارجاع می خوره!) اگه بده یهویی که نفهمیدید بده، چهـــــــــــــــــــــار ســـــــــــآل وقت داشتی یه کاری بکنی باهاش! چی شد؟

    2- بخش اصلی و اولیۀ سؤالتون پرسش از «مهمترین مشکل نظام بانکی» بود!!!!
    و جنابعالی بدون پرداختن به اصل قضیه با تکیه بر پذیرش فرض «عدم اشکال در اساس نظام بانکی» در یک پاسخ پرت و پلا فرمودید: «سرمایۀ بانک ها را دو برابر کردیم»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o:
    این یعنی «بانکها فاقد مشکل اند و اتفاقاً اون قدر که خوب اند بایست بهشون سرمایه اضافه کرد»!!! می شه توضیح بدید:
    2-1- بانک چیست و اساساً دلیل مخالفت مراجع عظام دین و اسلام با آن چه بوده؟
    عزیز برادر بانک، همان نیمکت محل ربا و نزول قوم انحرافی از یهود است که در سیستم صهیونیستی توسعه یافته و با پسوند اسلامی، حتی اگر اسلامیزه شود، مغایر و در تقابل با احکام اسلام است!
    2-2- اهداف بانک و سیستم بانکداری غربی که تحت نام اسلامی در مملکت، مورد حمایت شماست چه بوده و چه عملکردی داشته؟ و جنابعالی در تطبیق با چه هدفی از اهداف بانکی، سرمایه شان را دو برابر کردی؟
    (مگر نه اینکه کار شما به معنای فراهم کردن تسهیلات بیشتر و زمینۀ بهتر برای دزدی های کلان از سرمایۀ مردمی بود مثل وام های کلان بی بهره و البته بدون بازگشت به مافیای اقتصادی! و باز گذاردن دست بانک ها برای افزایش تعدد شعبات(خرید املاک) و یا خصوصی تر شدنشان! بود...
    2-3- اساساً دو برابر کردن سرمایۀ بانکها از چه طریقی بوده؟ با افزایش نقدینگی بوده یا چاپ پول بدون پشتوانه؟
    هر کدام بوده باشد همان باعث ورشکستگی بانک ها و ضرر مردمی بوده است!

    3-طبق فرمایش شما و البته در فریبی طولانی از سوی غربی ها، نقش بانک ها در تولید تعریف شده که بیش از آنکه چنین بوده باشد محل دزدی و ربا بوده و هست! مؤید آن این همه کارخانه و تولیدی های ورشکسته و تعطیل شده با جماعت عظیم بیکار! که در طول 4 سال به خاک سیاه نشستند! این است خروجی بانک در دولت شما!

    4- جناب روحانی! شما تنها راه جذب سرمایۀ خارجی را بانک دانسته ای؟؟؟؟؟؟!!!!
    همین تفکر و نگرش برای خیانت های عظیم به یک مملکت کافی است!
    اولاً چرا سرمایۀ خارجی؟
    ثانیاً چرا بانک برای جذب آن؟
    4-1- وقتی به جذب سرمایۀ خارجی می اندیشید باید هم تولید بومی و تمام قد ایرانی تعطیل شود. منابع تأمین کنندۀ تولید با خارجی های بیگانه به اشتراک رفته و یا کاملاً واگذاری شود و به جای فعالیت نیروی کار ایرانی در تعداد کثیر، با محدودیت فرصت شغلی در إزاء تأمین فرصت برای نیروی کار بیگانه رو به رو شویم!
    سرمایۀ خارجی= مطالبۀ خارجی = مدعی تراشی= ایجاد محل فتنه و سودجویی بیگانگان = نوعی وابسته سازی مملکت به بیگانگان

    5- می گویید:«گرفتن اعتبار از بانک های مختلف= ریشه کنی فقر و بروز اقتصاد قوی»؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عزیز برادر! اگه اون لباس تنت نبود که شک می کردم به اینکه تو دلسترت چیزی بوده!
    گرفتن اعتبار از بانک توسط مردم به معنای گرفتن مشتی اعداد و ارقام واهی از نسبت سهام و اعتبارات مالی پوشالی است که نوعی غل و زنجیر به پای فقرا و محرومین جامعه است. یک فریب بزرگ مبنی بر اینکه من و شما با فکر اینکه برگه ای در دستمان واجد رقمی پول است در طمع افزایش نرخ آن عمر می گذرانیم در حالیکه به دلیل قوانین حاکم بر سهامداری و اعتبارات، توان استفادۀ به موقع از آن را برای تحریک چرخ های اقتصاد به تولید و کارزایی نداریم! یعنی بلوکه شدن پول (منتسب به من و شما) به واسطۀ بانک در فلان و بهمان اسم با دروغ بزرگی بنام تولید و حکم ربای مطلق بر آن!
    یعنی داغ شدن بازار خرید و فروش اوراق و سهام و ریاضیات دروغین سرگرم ساز نفس طماع مردم!
    این تقویت بانک است= تقویت ربا!!!!!!!!!!!!!!

    6- جالبتر اینکه با افتخار می گویی: «برای 10 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری از یک بانک خارجی موفق بودید»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ملت ایران باید عزادار باشد!
    سرمایۀ خارجی در بانک ایران! = شراکت با آن بانک خارجی= واگذاری سهام و سود پول در سیستم بانکداری به آن بانک خارجی= هر گونه شکست (ورشکستگی) برای آن بانک و سرمایه گذاران آن به معنای پرداخت تاوان از جیب ملت ایران (آنهم با اقتصاد ورشکستۀ غربی ها و بانک هایشان) طبق اصل شراکت و سرمایه گذاری!!!!!!!!!!!!!!!
    شرم بر شما!

    7-پول یارانه منبع مشخص دارد! آنهم سهم مردم از منابع طبیعی ایرانشان (سفرۀ سرگشادۀ خداوند بر سرزمین ایران) است! آنچه که جناب زنگنه (وزیر نفت شما) تنها خودش زا مالک آن دانست و همچون مختار به ارث پدری به تاراج بیگانگان داد! هی گفت«نفتم نفتم»! پول یارانه سهم یک ملت از تمام منابع طبیعی ذی قیمت مملکت است و نیازی به فرآیند بانکداری غربی نداشته که خزانۀ بانک مرکزی عاجز از پرداخت آن باشد! اگر چنین است یعنی دست دشمن از راه بانک مرکزی در سهم این ملت است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اصلاً چرا باید دسترسی مردم به سهم و حقشان آنان و اقتصاد کشور را وارد سازو کار پیچیده و خلاف شرع و حکم حلال یعنی بانکداری (مثل تورم و رکود و..) کند؟ چقدر این بانکداری دچار حرام و ترفند و مکر است!

    8-افزایش صادرات منوط به افزایش تولید است اما هرچه تولید ناخالص تر، قطعاً بازگشت سرمایه به کشور بهتر! پس می بایست تولید خام برای صادرات کاهش یافته و تولیدات فرآوری شده افزایش یابد همراه با افزایش کیفیت!
    اما گویا جناب شما (آقای روحانی) بر تولید خام تأکید بیشتر داشته اید که این همه کارخانه تعطیل شد!

    9-وقتی ملت را گرسنه داشته اید قطعاً نیاز به تأمین نان شب در تفکیک از نیاز به درمان جای خود را دارد! سهم مردم از سرزمینشان حق ایشان است! وقتی سوپسیت ها و آبونمان مصرف حامل های انرژی در دولت شما سر به فلک گذاشته این حق مردم است که یارانه شان را داشته باشند
    ضمناً طرح تحول سلامت تنها یک شعار دولت یازدهم بود. افزایش تعرفه های درمانی که پوست از سر بیماران جدا کرد- محرومیت مردم در نقاط دور دست که به همت سپاه عزیز اندکی مورد حمایت درمان و بهداشت واقع شد باعث سرافکندگی قاضی زادۀ هاشمی و دولت شماست! کدام طرح تحول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یارانۀ سلامت از پس از انقلاب در طرح بیمۀ سلامت و درمان بوده و به انحاء مختلف با تإکید حضرت آقا (مد ظله) انجام شده بود...کدام طرح تحول؟؟؟؟؟؟؟؟

    10-وعدۀ شغل روستایی تان هم جالبه! می گویید: «روستایی سرمایه بیاورد دو برابر ببرد»! مگه پیتزاس که پول یکیشو بده دو تا ببر! باشه؟ روستایی از کجا سرمایه بیاره؟؟؟؟؟؟ سرمایۀ روستایی به زمینشو و نیروی جوونی و غیرتشه! سرمایۀ روستایی ایمانش به رحمت خدا و بارش آسمونشه! یا اینکه هنر زن و دختر عفیف و غیورشه!اونوقت برای حمایت شدن بایست به تو و سیستم کثیف بانکی پول بده تا دو برابر (حرام کنندۀ پول مطهر) و آلوده شده تحت نام حمایت بهش آیا بدی آیا ندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اندکی شرم...