خشونت مسیحیت زیر پوشش اسلام!!! کلیپ فوق العاده زیبا




زنان حق تعلیم و تربیت ندارن؛ اونا باید در هر شرایطی اطاعت کنن!!!
باورتون میشه اینا از احکام اصلی یه مذهب باشه و توی کتاب مقدس اون مذهب اومده باشه؟ ببینید






+ 
3

- 
1
ارسال در 1396/2/27 ساعت 16:52 2017-5-17 16:52:07
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لعنت خدا بر یهود

  • لعنت خدا بر یهود

  • عیب این آیه قرآن چیست؟ - الرِّجالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّساءِ بِما فَضَّلَ اللَّهُ بَعْضَهُمْ عَلى‌ بَعْضٍ وَ بِما أَنْفَقُوا مِنْ أَمْوالِهِمْ فَالصَّالِحاتُ قانِتاتٌ حافِظاتٌ لِلْغَيْبِ بِما حَفِظَ اللَّهُ وَ اللَّاتِي تَخافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَ اهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضاجِعِ وَ اضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا إِنَّ اللَّهَ كانَ عَلِيًّا كَبِيراً «34» النساء

    مردان داراى ولايت بر زنانند از آن جهت كه خدا بعضى از ايشان (مردان) را بر بعضى (زنان) برترى داده (قدرت بدنى، توليدى واراده بيشترى دارند) و از آن جهت كه از اموال خود نفقه مى‌دهند، پس زنانِ شايسته، فرمان بردارند و نگهدار آنچه خدا (براى آنان) حفظ كرده، (حقوق واسرار شوهر،) در غياب اويند. و (امّا) زنانى كه از سرپيچى آنان بيم داريد، پس (نخست) آنان را موعظه كنيد و (اگر مؤثّر نشد) در خوابگاه از آنان دورى كنيد و (اگر پند وقهر اثر نكرد،) آنان را بزنيد (وتنبيه بدنى كنيد)، پس اگر اطاعت شما را كردند، بهانه‌اى بر آنان (براى ستم وآزار) مجوييد. همانا خداوند بزرگوار و بزرگ مرتبه است.

    نکته ها
    «قَوّام» به كسى گفته مى‌شود كه تدبير و اصلاح ديگرى را بر عهده دارد. «نشوز» از «نشز» به معناى زمين بلند است و به سركشى وبلندپروازى نيز گفته مى‌شود.

    جلد 2 - صفحه 61

    شرط سرپرستى و مديريّت، لياقت تأمين و اداره زندگى است و به اين جهت، مردان نه تنها در امور خانواده، بلكه در امور اجتماعى، قضاوت و جنگ نيز بر زنان مقدّمند، بِما فَضَّلَ اللَّهُ‌ ... وَ بِما أَنْفَقُوا و به اين خاطر نفرمود: «قوّامون على ازواجهم»، زيرا كه مسئله‌ى زوجيّت مخصوص زناشويى است و خدا اين برترى را مخصوص خانه قرار نداده است.

    گرچه برخى زنان، در توان بدنى يا درآمد مالى برترند، ولى در قانون و برنامه، بايد عموم را مراعات كرد، نه افراد نادر را.

    براى جمله‌ «حافِظاتٌ لِلْغَيْبِ بِما حَفِظَ اللَّهُ» معانى گوناگونى است:

    الف: زنان، آنچه را خدا خواهان حفظ آن است، حفظ نمايند.

    ب: زنان، حقوق شوهران را حفظ كنند، همان‌گونه كه خدا حقوق زنان را در سايه تكاليفى كه بر مرد نهاده، حفظ كرده است.

    ج: زنان حافظ هستند، ولى اين توفيق را از حفظ الهى دارند.

    وقتى راههاى مسالمت آميز سود نبخشيد، يا بايد دست از انجام وظيفه كشيد، يا بايد در صورت تأثير نداشتن موعظه و قهر، خشونت به خرج داد. به گفته‌ى روانشناسان، بعضى افراد، حالت مازوشيسم (آزاد طلبى) پيدا مى‌كنند كه تنبيه مختصر بدنى، برايشان همچون مرهم است. در تنبيهات بدنى هم، اسلام سفارش كرده كه نبايد به مرحله‌ى كبودى جسم يا زخمى شدن بدن برسد. به علاوه، مرد متخلّف هم گاهى توسط قاضى تنبيه بدنى مى‌شود.

    رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمود: كتك زدن شما نبايد به نحوى باشد كه اثر آن در جسم زن نمودى داشته باشد، يا كتك نشانه خودنمايى و اظهار قدرت مرد باشد كه زهره چشمى بگيرد. «ضرباً غير مبرّج» «1»

    امام صادق عليه السلام فرمودند: نشوز زن آن است كه در فراش (هم‌بستر شدن) از شوهر تبعيت نكند و مقصود از «اضْرِبُوهُنَّ»، زدن با چوب مسواك و شبيه آن است، زدنى كه از روى رفق و دوستى باشد. «2»

    «1». تفسير طبرى، ج 5، ص 68 و درّالمنثور، ج 2، ص 522.

    «2». من‌لايحضره‌الفقيه، ج 3، ص 521.

    جلد 2 - صفحه 62
    کلمه (و اضربوهن) هم با در نظر گرفتن آیات دیگر قرآن و جایگاهی که در همان آیه دارد و احادیث و روایات زندگانی رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام) بایست فهمیده و ترجمه شود که آنها هرگز زنانشان را نزدند و همواره آنان را گرامی میداشتند..
    حتّی اگر معنای زدن بدهد نباید آنطوری باشد که بدن زن سرخ و سیاه بشود و زخم گردد یا استخوانی بشکند؛ زیرا همه اینها در اسلام قصاص دارد، پس زدنی که تنها جنبه تَنَبُّه دارد، در حدیثی از امام صادق(علیه السلام) چنین آمده که حدِّ زدن چنین زنانی که تمکین شوهرانشان را نمیکنند؛ زدن با چوب مسواک است..
    پیام ها
    1- در يك اجتماع دو نفرى هم، يكى بايد مسئول و سرپرست باشد. مدير خانه مرد است. «الرِّجالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّساءِ»

    2- در اداره امور زندگى، بايد تعقّل و تدبير، بر احساسات و عواطف حاكم باشد. «الرِّجالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّساءِ»

    3- نظام حقوقى اسلام با نظام تكوين و آفرينش هماهنگ است. حقّ مديريّت مرد، به خاطر ساختار جسمى و روحى اوست. «الرِّجالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّساءِ»

    4- برترى‌هاى طبيعى فضل الهى است. «بِما فَضَّلَ اللَّهُ»

    5- هزينه زندگى، بر عهده مرد است. «بِما أَنْفَقُوا»

    6- قانونگذار بايد در وضع قانون، به تفاوت‌هاى طبيعىِ زن و مرد در آفرينش، توجه داشته باشد. الرِّجالُ قَوَّامُونَ‌ ... بِما فَضَّلَ اللَّهُ‌ 7- نشانه‌ى شايستگى زن، اطاعت و تواضع او نسبت به شوهر است. «قانِتاتٌ»

    8- نشانه‌ى همسر شايسته، حفظ خود در غياب شوهر است. «حافِظاتٌ لِلْغَيْبِ»

    9- اطاعت زن از شوهر و حفظ حقوق وى، مشروط به تأمين زندگى او از سوى مرد است. بِما أَنْفَقُوا ... فَالصَّالِحاتُ قانِتاتٌ حافِظاتٌ‌

    10- علاج واقعه را قبل از وقوع بايد كرد. پيش از آنكه زن ناشزه شود، چاره‌اى بينديشيد. «تَخافُونَ نُشُوزَهُنَّ»

    11- مرد هيچ حقّى در آزردن همسر مطيع خود ندارد. «فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا»

    12- سه مرحله موعظه، ترك هم‌خوابى وتنبيه، براى مطيع كردن زن است. پس اگر از راه ديگرى زن مطيع مى‌شود، مرد حقّ برخورد ندارد. جمله‌ى‌ «فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ» نشانه آن است كه هدف اطاعت است، گرچه از طريق ديگرى باشد.

    13- تواضع زن، ضعف نيست، ارزش است. «فَالصَّالِحاتُ قانِتاتٌ»

    14- نشانه‌ى همسر شايسته، رازدارى، حفظ مال و آبرو و ناموس شوهر در غياب‌

    جلد 2 - صفحه 63

    اوست. فَالصَّالِحاتُ‌ ... حافِظاتٌ لِلْغَيْبِ‌

    15- برخورد با منكرات بايد گام به گام و مرحله به مرحله باشد. موعظه، قهر تنبيه. فَعِظُوهُنَّ وَ اهْجُرُوهُنَ‌ ...

    16- تا موعظه مؤثر باشد، قهر و خشونت ممنوع و تا قهر و جدايى موقت اثر كند، تنبيه بدنى ممنوع است. فَعِظُوهُنَّ وَ اهْجُرُوهُنَ‌ ... وَ اضْرِبُوهُنَ‌

    17- برخورد خشن و تنبيه، تنها براى انجام وظيفه است، نه انتقام و كينه و بهانه. «فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ»

    18- برترى مردان، نبايد سبب غرور شود، چون خدا از همه برتر است. «إِنَّ اللَّهَ كانَ عَلِيًّا كَبِيراً»

    19- توجّه به برترى خداوند، كليد تقوا و پرهيز از ستم بر همسران است. «إِنَّ اللَّهَ كانَ عَلِيًّا»

  • عیب این آیه قرآن چیست؟ -
    نِسَاؤُكُمْ حَرْثٌ لَّكُمْ فَأْتُوا حَرْثَكُمْ أَنَّىٰ شِئْتُمْ ۖ وَقَدِّمُوا لِأَنفُسِكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ وَاعْلَمُوا أَنَّكُم مُّلَاقُوهُ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ ﴿٢٢٣﴾ سوره البقرة
    زنان شما کشتزار شمایند، هر زمان و هر کجا که خواستید به کشتزار خود در آیید. و [با رعایت حقوق یکدیگر، و حفظ عفت و پاکی، در سایه زناشویی و تولید نسلی پاک و شایسته و صالح، خیر و ثوابی] برای خودتان پیش فرستید، و از خدا پروا کنید، و بدانید که او را ملاقات خواهید کرد، و مؤمنان را بشارت ده. (۲۲۳)
    در اين آيه، زنان به مزرعه و كشتزارى تشبيه شده‌اند كه بذر مرد را در درون خود پرورش داده و پس از 9 ماه، گل فرزند را به بوستان بشرى تقديم مى‌كنند. همچنان كه انسان، بدون كشت و مزرعه از بين مى‌رود، جامعه بشرى نيز بدون وجود زن نابود مى‌گردد.
    نکاتی که از این آیه برداشت میشود:
    1- همسر مناسب همچون مزرعه‌ى مناسب است و سلامت بذر، شرط توليد بهتر است. «نِساؤُكُمْ حَرْثٌ لَكُمْ»

    2- بذر و زمين، هر دو در توليد نقش مهمّى دارند. زن و مرد نيز در بقاى نسل آينده نقش اساسى دارند. «حَرْثٌ لَكُمْ»

    3- در كنار ممنوعيّت‌هاى موسمى، بهره‌گيرى‌هاى دراز مدّت است. در آيه قبل فرمود: «فَاعْتَزِلُوا» در اين آيه مى‌فرمايد: «فَأْتُوا حَرْثَكُمْ»

    4- در آميزش، مرد بايد به سراغ زن برود. «فَأْتُوا حَرْثَكُمْ»

    5- غرائز نيز بايد جهت خدايى بگيرند. اگر هدف از آميزش، فرزندانى پاك و ذخيره قيامت باشد، آن نيز رنگ الهى مى‌گيرد. «قَدِّمُوا لِأَنْفُسِكُمْ»

    6- اگر نسل پاك تحويل دهيد، خودتان بهره‌مند خواهيد شد. «قَدِّمُوا لِأَنْفُسِكُمْ»

    7- زن، نه كالاست و نه منشأ تاريكى، بلكه او بنيان‌گذار آبادى‌ها و سرمايه‌گذار تاريخ و فرستنده هداياى اخروى است. «نِساؤُكُمْ حَرْثٌ لَكُمْ، قَدِّمُوا لِأَنْفُسِكُمْ»

    8- در مسائل جنسى، تقوا را مراعات كنيد. «فَأْتُوا حَرْثَكُمْ ... وَ اتَّقُوا اللَّهَ»

    9- خواسته‌هاى نفسانى بايد با تقوا كنترل شود. «أَنَّى شِئْتُمْ ... وَ اتَّقُوا اللَّهَ»

    10- ايمان به آخرت، بهترين وسيله‌ى رسيدن به تقوا مى‌باشد. «اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّكُمْ مُلاقُوهُ»
    ---
    و اما شأن و منزلت زن در کتاب مقدس یهود موسوم به عهد جدید و قدیم:
    در عهد عتیق خداوند اجازه میدهد پدر دخترش را به مرد دیگری بفروشد

    « اگر شخصی دختر خود را به کنیزی بفروشد مثل غلامان بیرون نرود »

    سفر خروج ۲۱ : ۷
    1) زنان شما در کلیساها خاموش باشند زیرا ایشان را حرف زدن جایز نیست
    بلکه اطاعت نمودن(اول قرنتیان، 34:14)
    .
    2) زن را اجازت نمی دهم که تعلیم دهد، بلکه در سکوت بماند زیرا که آدم اول ساخته شد و بعد حو‌ّا و آدم فریب نخورد بلکه زن فریب خورد (اول تیموتائوس13:2)
    .
    3) زنان را در کلیسا حرف زدن قبیح است (اول قرنتیان، 35:14)
    و هر زنی که سرنپوشیده دعا یا نبوّت کند، سر خود را بی‌حرمت کرده است؛ این کار او درست مانند این است که سر خود را تراشیده باشد اگر زنی سر خود را نمی‌پوشاند، پس اصلاً موهای خود را بچیند؛ و اگر برای زن شرم‌آور است که موهایش را بچیند یا بتراشد، پس باید سر خود را بپوشاند. مرد نباید سر خود را بپوشاند، زیرا او صورت و جلال خداست؛ امّا زن، جلالِ مرد است. زیرا مرد از زن پدید نیامده، بلکه زن از مرد پدید آمده است؛و مرد برای زن آفریده نشده، بلکه زن برای مرد آفریده شده است. از همین‌رو، و به‌خاطر فرشتگان، زن باید نشانی از اقتدار بر سر داشته باشد. اول قرنتیان 11: 5-10
    در کتاب مکاشفه یوحنا باب 14 شماره 4 زنان را به سبب ازدواج با آنها موجب آلودگی مردان برشمرده است:
    .. اینان همان کسانند که خود را آلودۀ زنان نساختند، زیرا که باکره‌اند. اینان راه بره را دنبال می‌کنند هر کجا که برود. اینان از میان آدمیان خریده شدند و به عنوان نوبر بر خدا و بره عرضه شدند.
    دستور یهوه به موسی طبق کتاب اعداد باب 31 شماره:
    17 پس حال هر ذکوری(اطفال و نوزادان پسر) را از میان کودکان بکشید و نیز همۀ زنانی را که مردی را شناخته و با وی همبستر شده‌اند.

    18 ولی تمام دختران جوانی را که مردی را نشناخته و با کسی همبستر نشده‌اند، برای خود زنده نگاه دارید.
    و دیگر کشتار زنان و کودکان و مردمان غیرنظامی که توسط پیام آوران یهوه خدای مورد داعایی یهود انجام شده و در کتب مذهبی یهود موسوم به عهد عتیق نوشتند
    ·اطاعت زن :
    «ای زنان شوهران خود را اطاعت کنید چنانکه خداوند را … همچنانکه کلیسا مطیع مسیح است همچنین زنان نیز شوهران خود را در هر امری باشند» (افسسیان 5 :24-22)
    وقتی در ابتدای پیدایش انسان آدم و حوا گناه كردند خداوند برای هر یك جریمه ای مقرر كرد

    «و به زن گفت: درد و حمل تو را بسیار افزون گردانم با درد، فرزندان خواهی زایید و اشتیاق تو به شوهرت خواهد بود و او بر تو حکمرانی خواهد کرد» (پیدایش باب 3)
    ☝️این ها تنها گوشه ای از جملات کتاب مقدس است که شاهدی بر تنزل مقام زن در مسیحیت پولسی به حساب می آید. اگر این ها را در کنار مباحثی چون: گناهکار بودن زنان، زن موجب فریب مرد است و مانع رستگاری او می‌شود قرار دهیم تصویر کاملی از آزادی که مسیحیت مدعی وجود آن برای زنان است، ترسیم می‌شود.

  • زنان ناپاک

    « و اگر زنی جریان دارد! ... هر که او را لمس کند تا شب نجس باشد ! و بر هر چیزی که در حیض خود بخوابد نجس باشد و بر هر چیزی بر آن بنشیند نجس باشد و هر که بستر او را لمس کند رخت خود را بشوید و با آب غسل کند و تا شب نجس باشد. و هر که چیزی را که او بر آن نشسته بود لمس کند رخت خود را بشوید و با آب غسل کند و تا شب نجس باشد. و اگر آن بر بستر باشد یا بر هر چیزی که او بر آن نشسته بود چون آن چیز را لمس کند تا شب نجس باشد .(لاویان 15:19 تا آخر)

  • همه حماقت بشر ، از نا آگاهی اوست

  • ای دشمن خدا!
    اگر مرض نداشتی و دلت سالم بود الان زیر مطلبی کاملا بی ربط به عرفان این حرفها را ننوشته بودی. آخر ماجرای مسیحیت و اسلام است و تو الان یقه شمس تبریزی را چسبیده ای؟
    ثانیا فقط یک حرامزاده می تواند اینقدر پست باشد که مثلا نظرات و اعمال هر مسلمانی را که پیدا کند بگوید اسلام همین است! به همین صورت لعنت خدا بر آن کسی که دنبال است که هر جایی از هر کسی که مدعی عرفان بوده یک چیزی پیدا کند تا به کل عرفان فحاشی کند.
    ثالثا: کودک کم خردی بود که فکر می کرد پدرر دانشمندش نادان است. کودک می دید پدرش دارد با قلم روی بعضی از جاهای کاغذ را سیاه می کند و بعضی را سفید می گذارد. به او گفت پدر مگر تو عقل نداری؟ اگر می خواهی سیاه کنی چرا همه صفحه را سیاه نمی کنی و اگر می خئواهید سفید بگذاری چرا همه صفحه را سفید نمی گذاری!
    آن کودک نادان تا به مکتب نرود و معنای نوشتن را نیاموزد نمی فهمد که احمق واقعی خودش بوده است نه پدرش. عین پاسخ را باید به تکفیر کنندگان عرفان داد که حتی حاضرذ نیستند یک ساعت اصول نظری فلسفه متاله و عرفان را بیاموزند و فقط دنبال فحاشی به آن هستند.
    لعنت خدایی که مدعی پرستش آن هستند بر خودشان.