اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری!!


صحبت های احمدي - رييس ستاد انتخاباتي كشور.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رأی ملت حق الناس است... این برای کسی مفهوم خواهد داشت که به معاد اعتقاد دارد نه کسی که جلوتر از دنیا و نوک بینی اش را نمی بیند... اگر یکی از مدارکی الان برای تقلب و کمبود تعرفه وجود دارد زمان دولت احمدی نژاد وجود داشت با همان یک سند مملکت را اصلاح طلب ها با خاک یکسان می کردند.... و اذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون.... واقعا اگر این اصلاح طلبان نبودند ما اینقدر دقیق نمی توانستیم معنای این آیات را درک کنیم..

  • جناب آقای رییسی؛
    انتظار داشتیم که مانند آنچه رسم همه دنیا و همه انتخابات هاست، به مانند یک نامزد شکست خورده متمدن، پیروزی را به رقیب تبریک بگویید و برای دولتش آرزوی توفیق نمایید.

    بنده جریان اصولگرایی را جریانی اصیل، انقلابی و صاحب فکر می دانم که در کنار جریان اصلاح طلبی بال های پیشرفت، توسعه و مدیریت کشور را تشکیل می دهند. اصول گرایی مانند اصلاح طلبی طرفدارانی دارد که قابل احترامند و حتما در همه برنامه های ملی به عنوان یک اقلیت قدرتمند باید دیده شوند.

    اما در مورد رای شما باید به عرض برسانم که بخش قابل ملاحظه ای از آن هیچ ارتباطی به جریان اصول گرایی ندارد و به فریب مردم نیازمند ساده دلی مربوط می شود که فریب وعده یارانه شما را خوردند. شخصا با بسیاری از کسانی که به شما رای دادند صحبت کرده، دلیل آن را سوال نمودم. اکثر پاسخ دهندگان یارانه را علت رای به شما بیان می کردند.

    من ناراحتی حضرتعالی بابت شکست در انتخابات را درک می کنم ولی به عقب برگردید، مناظره ها، روزنامه های کیهان، وطن امروز و همشهری را ببینید. چه کسی با رفتار تهاجمی و عملیات جنگ روانی وارد کارزار انتخابات شد؟ هر چند معتقدم بنای شما ابتدا چنین رفتاری نبود و در مناظره اول تا حد زیادی میشد آن را فهمید ولی بعد به جبهه قالیباف پیوستید و میرسلیم را نیز با خودتان همراه نمودید و به جز حمله به دولت و دولتی ها هیچ برنامه دیگری نداشتید دکتر روحانی و دکتر جهانگیری را در موضع پاسخگویی قرار دادید.

    جناب آقای رییسی امروز شما شکست خورده انتخابات هستید، ولی نظام پیروز و ماندگار است. چرا همچنان سعی می کنید با بیان عباراتی نظیر اینکه "من به واسطه شغلم چیزهای زیادی از آقایان روحانی و جهانگیری می دانم" از یک سو مردم را نسبت به خادمان خود بدبین نمایید و از سوی دیگر بهانه دست گروه های معاند نظام و دشمنان قسم خورده کشور می دهید؟

    جناب آقای رییسی!
    امروز مردم ما از شما به واسطه تولیت آستان مقدس امام رئوف انتظار صداقت و متانت بیشتری دارد. شما پای در جای مرحوم آیت الله واعظ طبسی گذاشته اید. می فرمایید از ابتدای ورود به انتخابات با آستان قدس قطع ارتباط نموده اید، آیا خودتان عکس ها و زیر نوشته های آنها را که به قصد سوءاستفاده از مقام حضرتش برای تاثیرگذاری بر رای مردم منتشر می شد را دیده اید؟ حتما دیده اید. آیا مولا امیرالومنین و امام رافت و مهربانی امام هشتم نیز با دوربین به کمک مستمندان می شتافتتد و عکس هایش را در جای جای کشور پخش می نمودند؟ سیلی را کسانی از امام رضا خواهند خورد که آستان مقدسش را محل قدرت طلبی های خود می کنند.

    جناب آقای رییسی!
    می توانستید در انتخابات بمانید و رقابت کنید و برنامه بدهید و امروز بازنده سرافراز انتخابات باشید. مردمی که حماسه آفریدند و ساعت ها در نوبت رای دادن ایستادند فقط به این دلیل بود که خطر فریب خوردن محرومان ساده دل را حس کرده بودند.

    جناب آقای رییسی!
    شما به خودتان باختید، به تیم اطرافتان که همگی حلقه نزدیک احمدی نژاد بودند باختید، شما به قالیباف باختید که در زمینش بازی کردید. جناب آقای رییسی شما به تتلو باختید که علی رغم عقایدتان فقط برای رای جمع کردن به او نیز پناه بردید.

    جناب آقای رییسی!
    حساب شما و آقای قالیباف از حساب جریان اصیل اصول گرایی جداست. ما برای رشد و اعتلای کشور عزیزمان هر دو جریان فکری را کنار هم می خواهیم و بی تردید حضور و وجود یکی موجب رشد و تقویت دیگری است. شما و قالیباف وابسته به جریان اصول گرایی نیستید جریان جدیدی هستید که ظهور نمودید و به سرعت توسط مردم پس زده شدید. مردم ما به رفراندوم یارانه "نه" گفت. این ملت به عزت نیاز دارد نه یارانه لذا همگی برخاستند تا نظام و کشورشان با عزت باشد.

  • جناب مهمان 96/3/1 ساعت 17:43؛ اول سلام.

    دوم اینکه اصلاح طلب و اصولگرا کیلویی چند؟؟؟ اصلاح طلب کدومه؟؟؟ اصولگرا چیه؟؟؟ به همت امثال روحانی، در این مملکت بیشتر از دو خط فکری باقی نمانده. انقلابی و غیرانقلابی. من انقلابی ام. شما انگار نیستی. رفراندوم نه به یارانه کدومه؟؟؟ دولت روحانی ماه آخر انتخابات یعنی اردیبهشت، برای دهک های بالای جامعه (که قبلاً یارانه ی آنها توسط دولت روحانی قطع شده بود)، یارانه واریز کرد. فرمانداران و دهیاران و بخشداران به مناطق تحت مسئولیت خود رفته و مردم بدبخت را ترساندند. از این که اگر به روحانی رأی ندهید، یارانه ی شما قطع خواهد شد. ترساندند از این که ریاست جمهوری در ایران هشت ساله است. نه چهار ساله. آن وقت شما می گویید رفراندم نه به یارانه بود؟؟؟ روحانی از بیت المال مملکت، کلان و گزاف به سود تبلیغات انتخاباتی خود بهره برد. و ملت به چشم خود دیدند که هر صد متر، روحانی یک ستاد انتخاباتی داشت. آری دوست عزیز. نبرد بین بی اخلاق توانگر و بااخلاق ندار بود. و چه بدبخت ملتی هستیم ما که در این اوضاع آشفته ی اقتصادی و سیاسی و ...، بی اخلاق توانگر را بر مملکت گماردیم تا مملکت را به فنا بدهیم. البته من که نه، امثال شما چنین افرادی بر مسند امور قرار می دهید.

    از روزنامه ی کیهان و وطن امروز گفتید. در وضعیتی که شعار پوپولیستی جریان اصلاحات و روحانی آزادی بود و آزادی بیان، چگونه تحمل دو روزنامه ی مخالف را ندارید؟؟؟؟ گویی شما می پسندید که وقتی به دکه ی روزنامه سر می زنید، همه ی روزنامه ها موافق بنویسند و تعریف کنند و چاپلوسی کنند و ... . به واقع آیا در چنین حالتی مملکت اصلاح می شود؟؟؟ امور اصلاح می شود؟؟؟؟ تاکنون دیده اید فرد موافق باعث پیشرفت یک سیستم شود؟؟؟ مخالف است که سیستم را به جلو می راند. موافق که در پیشرفت سیستم نقشی ندارد. هر قدر هم بر تعداد موافقان افزوده شود، سیستم روز به روز عقب گرد خواهد کرد. گویی شما می پسندید با خودتان رقابت کنید؟؟؟ خودروسازی مملکت را ببینید تا برایتان روشن شود، اگر سیستمی با خودش رقابت کند، نتیجه ای جز نابودی نخواهد داشت.

    از آقای رئیسی گله مندی کردید که چرا تبریک نگفت و ... . هر فرد دیگری جای ایشان بود، سعه ی صدر به خرج نمی داد و با دیدن آن حجم عظیم و سازمان دهی شده از تخلفات انتخاباتی، ملت را به سطح خیابان ها فرا می خواند. یادمان نرفته خائنین 88 را. همین که ایشان حرفی نزدند و واکنشی نشان ندادند، خود نشان از شرح صدر بالای این نامزد انتخاباتی است.

    با این که معتقد به حزب نبوده و نیستم اما جریان اصولگرایی در اقلیت نیست. اقلیت خائنین هستند. اکثریت جامعه ی ما جاهل اند. و چه خوب گفته اند که برای تسلط بر یک جامعه، اقلیتی خائن و اکثریتی جاهل نیاز است. که در انتخابات اخیر ما هم اقلیت خائن را داشتیم و هم اکثریت جاهل مردم را.

    آرای مربوط به آقای رئیسی، کف آرای جریان انقلابی بود. یعنی شما اگر صدبار هم انتخابات برگزار کنی، که مناظره ای نباشد و وعده ای نباشد و ... ،مطمئن باش آقای رئیسی باز حداقل 16 میلیون رأی را خواهد داشت. یعنی این 16 میلیون، افرادی هستند که تحت هر شرایطی حضور یک فرد انقلابی را در مسند ریاست جمهوری به حضور غیرانقلابیون ترجیح می دهند.

    معلوم است که دولتمردان اعتدالی بایستی نسبت به چهار سال کار خود در دولت پاسخگو باشند. شما حتی حق سؤال کردن هم برای افراد مخالف عقیده ی شما قائل نیستید!!!!

    آدم حسابی، با وجود آنهمه مدرک از کمک کردن آقای رئیسی به محرومان و مستمندان، حضرات دولتی می گفتند شما ها در آستان قدس با آن خیل عظیم سرمایه و معافیت مالیاتی و ... چه کرده اید برای مردم محروم منطقه؟؟؟ خوب اگر اینها هزاران بار به کمک مستمندان رفته بودند و هیچگاه با خود دوربین نبرده بودند، چگونه کمک به مستمندان از سوی آقای رئیسی به معاندین دولتی ثابت می شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا به کسانی که هزاران کیلومتر از آن منطقه دور ترند و از همه جا بی خبر؟؟؟؟؟؟؟؟ البته کار برای خدا نیاز به اثبات به خلق خدا ندارد، اما خلق خداست که پای صندوق رأی می آید و این خلق خدا هیچ نمی داند به غیر از آن چیزی که دیده.

    آدم حسابی، خیل عظیم طرفداران امیر تتلو هنوز حتی به سن قانونی رأی دهی هم نرسیده اند. ملاقات با تتلو به هیچ عنوان یک تاکتیک انتخاباتی در جهت جلب رأی مردم نبود. بعلاوه امام حسین (ع) در روز عاشورا، توبه را از حر بن یزید ریاحی پذیرفت، شما چگونه می گویید، توبه ی تتلو پذیرفته نباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آری. عزت برای شما به معنای زانوزدن وزیر خارجه ی مملکتتان در برابر حاکم کشور حاشیه ی خلیج فارس است تا بتواند با همتای سعودی خود، ارتباط بگیرد. آری عزت برای شما به معنای تجاوز به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده است. آری عزت برای شما به معنای قتل عام ایرانیان در منا است. آری عزت برای شما به معنای توهین رئیس جمهور جیبوتی به ایران است. آری عزت برای شما همان است که وندی شرمن بگوید دروغ و فریب کاری جزء دی ان ای ایرانی هاست. آری عزت برای شما به معنای تحمیل متنی از پیش تعیین شده به عنوان توافق برجام است. آری عزت برای شما به معنای کشیده شدن جنگ های بیرون از مرزها به داخل کشور است. و هزاران مثال دیگر از این دست.

    اختلاف انقلاب با شما در اینجاست. معنای عزت در دیدگاه شما، در دیدگاه جریان انقلابی یعنی ذلت. و در زمانه ای که آخوند رئیس جمهور آن می کوشد جای شهید و جلاد را عوض کند، طبیعیست اگر جای عزت و ذلت هم عوض شود. و به راستی که شایسته ی شماست که افرادی ذلیل بر شما حکومت کنند.

  • تاریخ، برد و باخت حقیقی رو قضاوت خواهد کرد..
    پس! من (یکی از یکی) با تمام وجودم پیروزی های عمیق و معنوی رو که در فراتر از واقعِ امر، «پیروزی مردم و نظام انقلابی اسلامی ایران عزیز» است و به قلوب مؤمن و دستان پرتوان مردم میهنم رقم خورده و خواهد خورد را به رهبر معظم انقلاب سرورم امام خامنه ای (مد ظله العالی) و یکایک ملت انقلابی و صبـــــــــــور و مؤمن و میهن دوستم تبریک و تهنیت عرض می کنم...

    و آحاد ملت بصیر ایرانم را به صبرشان می ستایم...
    پیروز و استوار و مقتدر باشی ایران...

  • سعی کنید با دهن بسته حرف بزنید که ذهن های پوسیده و افکار خراب و عهد قجریتون حال بهم زن ترین چیز دنیاست . بسه دیگه تند روی . بسه
    بسه شایعه پراکنی
    بسه تخریب الکی
    عصر ارتباطاته مردم خوب و بد و میفهمن خوب هم زدن تو دهن شما اصولگرایان تندرو !!!

  • درباره ظلم گفتید یک چیزی که من تجربه کردم شما انجام بدید تا نگید من دورغ میگم
    برید پایگاه خبری آفتاب بعد در نظرات درباره روحانی بد بنویسید
    مثلا بنویسید این آقا کاری نکرده
    ببینید نظرتون میاد
    من خیلی رفتم آفتاب مال روحانی هرچی زد روحانی می نویسم چیزی نماید
    شما هم امتحان کنید ظلم رو ببینید

  • درباره ظلم گفتید یک چیزی که من تجربه کردم شما انجام بدید تا نگید من دورغ میگم
    برید پایگاه خبری آفتاب بعد در نظرات درباره روحانی بد بنویسید
    مثلا بنویسید این آقا کاری نکرده
    ببینید نظرتون میاد
    من خیلی رفتم آفتاب مال روحانی هرچی زد روحانی می نویسم چیزی نماید
    شما هم امتحان کنید ظلم رو ببینید

  • آره واقعا چقدر منابع دست ماست
    آخه تفلکی روحانی که بدون بوجه چقدر سختی کشیده
    پول نداشته تفلکی برا همینه به یک هواپیمای vip رضایت داده
    وگرنه که کاخ درست می کرد تفلکی به یک ماشین زد بمب رضایت داد
    به ما گفتن تدریجی اعلام می کنن
    تدریجی یعنی نصفش الان بگی نسفش ظهر
    ما اگه این مردک بیاد بازم پشت ولایت رو خالی نمیکنیم
    بعدشم خود آقا گفت از مسولین کار بخواین
    ما بی آبرو نشدیم شما بی آبرو شدید که سال 88 فتنه کردید
    هر کسی که مردم رای داده باشند برای ما فرقی نمی کنه ما راضیم به رضایی خدا

  • بی آبروییش موند واسه ولایت معاشایی که بجز تخریب روحانی کاری نداشتند.
    ننگ بر شما دشمنان ملت.با یه حساب ساده سرانگشتی با توجه به مردمی که رای ندادند و مردمی که به روحانی رای دادن نشون میده چقدر شما در اقلیتید و با این حال بیشتر منابع کشور رو دارید می بلعید.ولی بدونید که هیچ ظلمی پایدار نیست..

  • آقای روحانی که تخریب نمی خواد. کافیه سخنرانی های ایشون رو نشر بدیم. وسلام.

  • به قول خدا اکثرهم فاسقون

  • منتظرم ببینم بعد ازینکه شغلتو از دست دادی یا کارت کساد شد بازم اینطوری حرف میزنی یا ن

  • دقیییییییییییقا