طرحی برای ایران!!


برجام یک ، دو ، سه و ....
پروژه فروپاشی شوروی عینا برای ایران در حال اجرا است


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بقول کيهان:از اصول گرایی چیزی نمانده اما بيکرانيم!!!

    1️⃣ چهارسال پیش کل رای کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری 15 میلیون بود. امسال هم خودمان را کشتیم.هرچه توانستیم کردیم و مهمتر او اینکه نان مان را زدیم توی یارانه مردم و گذاشتیم توی دهانمان. اما بیش از همان 15میلیون نشدیم ما اصولگراها.

    2️⃣ سیدجمال الدین اسدآبادی در وصف کشورهای مسلمان نشین می گوید"در این کشورها مسلمان دیدم اما اسلام ندیدم". درست وصف امروز ماست. از "اصولگرایی" چیزی نمانده، اما بیکرانیم ما اصولگراها.

    3️⃣ قربه الی الله در انتخابات هیچ دروغی نماند که نگفته باشیم؛ هیچ تهمتی نماند که نزده باشیم؛ هیچ تخریبی نماند که نکرده باشیم؛هیچ ناسزایی نماند که نداده باشیم؛ هیچ تلاشی نکردیم که بی اخلاقی رقیبمان را (که دست کمی از ما نداشت)با حسن خلق جواب بدهیم. هیچ فکر نکردیم که ورود موزیک دی جی به میدان انتخابات،به قیافه و سابقه مان نمی خورد. همه اینها را انجام دادیم تا بگوییم بسیارفراوان زیاد، اصولگراییم ما اصولگراها.

    4️⃣ کرکره مغازه چهارنبشی را بالا دادیم و اسمش را گذاشتیم"جبهه مردمی نیروهای انقلاب". خدا وکیلی نه جبهه بود،نه مردمی بود، نه نیروی آنچنانی داشت، نه عملکردش متناسب با انقلاب بود. تولید تفرقه کرد؛قهر با آدم حسابی ها را کلید زد؛ همان دوقطبی ای را که دوستش نداشتیم راه انداخت؛ نقش روحانیت و بزرگان را در انتخابات کمرنگ کرد؛ پا گذاشت روی نامزدهای بهتر؛ رئیسی و قالیباف را همزمان ودر یک عملیات گازانبری لوله کرد؛ و... همه این کارها را کرد تا به حول و قوه الهی، شکست بخوریم ما اصولگراها.

    5️⃣ وقتش رسیده است که برویم توی خانه و در را هم پشت سرمان ببندیم و مرور کنیم که در 20سال گذشته چرا کرور کرور اصولگرایان دست به دست هم داده ایم تا "اصولگرایی" را شخم بزنیم و به روزگار امروزش بیندازیم. الان وقتش است که حساب وکتاب کنیم و ببینیم سودمان از تجارت در بازار "اصولگرایی" چقدر بوده. و بعدش که قبول کردیم راه را عوضی رفته ایم،مثل تتلو توبه کنیم ما اصولگراها.

  • هموطن عزیز،

    درست نیست که بگیم ما رو عدد 16 میلیون ثابت موندیم و تعدادمون زیاد نشده. تازه اگرم اینطور باشه پس هنوز 16 میلیون رو قولشون پای اصول انقلاب باقی موندن و این خوبه.
    من اعتقاد دارم زیادیم اما گاهی تحت تاثیر قرار میگیریم. این در فراز و نشیب های خودشو نشون میده. این ناشی از ریشه ها ست.

    باید بدونیم ما نسلی جدید در پیش داریم و باید اونارو درست تربیت کنیم. اینقدر درست که وقتی وارد اجتماع شد و بهش آزادی پوشالی رو نشون دادن بتونه قشنگ وایسته و با اعتماد به نفس کامل و منطقی بگه نه، این که شما نشون میدین سرابه.

    ما نقش و تکلیف مهمی داریم. نسل ما باید با دانش عمیق بزرگ بشه و نه دانش سطحی.
    ما باید زیاد و محکم باشیم. حتی اگه کم بودیم باز هم محکم باشیم. یادمون باشه زیاد و بی ثبات فایده ای نداره. کم، اما معتقد کاری تره.

    شعار نمیدم، بهش اعتقاد دارم.

  • بچه ها ما اینارو میدونیم. ما اینارو میدونیم که به این دولت رای ندادیم. چون میدونیم به چه سمتی میخواد بره.

    اونا این دوره هم می خوان بگن اگه تحریما برداشته نمیشه چون ما باید موشک نداشته باشیم.
    ما نباید بذاریم مردم به این راحتی به از دست رفتن تمام سرمایه های کشور راضی بشن.

    اون پیرمردی اردبیلی که الان تو گروه اصلاح طلب شده استوره مردمی بودن و می خوان بیارن با رئیس جمهور دیدار کنه دلیل حمایتشو حق طلبی و آمریکا ستیزی روحانی میدونه، بنده خدا نمیدونه این دولت چی داره به سر ما میاره و تنها کاری که نمیکنه آمریکا ستیزیه.
    این دولت داره مارو ضعیف میکنه.

    کاش مردم ما راضی نشن به ضعف کشورمون تو دنیا.
    کاش دولت مردامون به خودشون بیان.
    کاش ظریف بیاد تو تلویزیون و تمام بندهای برجامو توضیح بده تا مردم بدونن چی دادن و چی گرفتن.
    کاش ...

    کاش راضی نشیم به ضعیف شدن کشورمون.
    ایرانی اگه به این باور برسه که دارن ضیفش میکنن، دارن خارش میکنن، حتما این اجازه رو به هیچ احدی نمیده.
    باید سعی کنیم به این باور برسونیم ایرانی رو.

    کاش اینجا نشه حیاط خلوت امریکا.
    میشه اگه آگاه نباشیم.