اینجا ایرانه ؟؟


حواشی بعد از انتخابات96
بزن و برقص های مختلظ خیابانی


+ 
8

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عالی

  • عالی بود

  • روزگار مردم رو سیاه کردی روحانی

  • احمقها کدوم آخر الزمان
    اصلا کدوم امام زمان
    هر چی میکشیم از این جهل و حماقت مذهبی مون هست
    کاش نسل شما دینداران احمق نیست و نابود بشه

  • لاله 96/10/12 ساعت 23:21

    من بااسم شما موافقم لعنت به جهلی که باعث میشه انسانیت ادم ها زیر سوال بره و ادم ها رو منکر اصل وخدا ومعصومین بکنه اول از خودمون شروع کنیم دوست عزیز فقر خیلی به ادم فشار میاره ولی نه انقدر که ادم منکر حقیقت الله بشه ای کاش این حرفونمیزدی........

  • منظور شما ها از دینداری یعنی چی....دینداری برای ما یعنی اعتقاد به خدایی یگانه و اعتقاد به معصومین وانجام هر انچه که دستور اوست...چرا یک خورده تفکر نمیکنید ما هر چه میکشیم اول از جهل ودوم از بی دینی مونه اتفاقا همین دینمونه که باعث شده تا الان دووم بیاریم برادر ..التماس تفکر ( هر چند من با طرز برخورد صابر 1 موافق نیستم

  • تو داری به امام زمان توهین می کنی اگه دستمان به تو برسد تکه تکه ات میکنیم ای منافق غیر شیعه ننگ برتو که داری میگی کدوم امام زمان اگه نمی ترسیدی می گفتی کدوم خدا اصلا خدایی نیست اینجوری آمده ایم و اینجوری مثل حیوان می رویم اما استدلال من 1-در این دنیا هر چیزی را یک کسی آفریده همه چیز ها که می بینی یعنی اینطور نیست که بگی همینطوری خلق شده و این همه وسیله حتما آفریننده ای دارد اما بعد چه کسی می تواند خورشید که 105برابر زمین است و ماه وافلاک را بیافریند و این کسی نیست جز خدا اما چرا خدا خود را به ما نشان نمی دهند زیرا اگه نشان می داد عادی می شد شما فرض کن یه کسی را که خیلی به آن علاقه داشتید را تا حالا ندیده اید چقد انتظار می کشید و به آن احترام می گذارید پس ندیدن دلیل بر نبودن نیست فرضا ما میگیم توی این خانه برق وجود دارد اما نمی تونیم آن را ببینیم یا یا نیروی جاذبه اما یه کسی رو همیشه می بینید آنوقت برات عادی میشود ودوم اینکه ما ظرفیت دیدن خدا را نداریم شما فرض کن کسی می تونه بگه شتر می تواند از سر نوک سوزن رد بشود معلومه نمی تواند چون ظرفیت ندارد 2_در مورد امام زمان فرضا شما یک نامه ای را به یکی از دوستانتان می فرستید حتما باید یک وسیله ای بین فرستنده وگیر نده باشد که آن واسطه پستچی هست اینجا هم خداوند پیامی را می فرستد بسوی ما حما باید یک واسطه باشد که آن را به ما برساند که آن ها هم پیامبران وامامان معصومین هست اینم استدلال بر وجود خدا وامام زمان آقای منافق

  • راستی زمین رو آخر ماها ارث می بریم ایشالا. این یعنی آرزوی شما هرگز محقق نمیشه به اذن ال.. . جای شما باشم می رم جزو جمعیت وارثا. نه نابود شده ها! حالا هی ما بگیم هی شماها گارد بگیرید. آخه آدم با سرنوشت خودشم لج می کنه. والا بلا خدا هست آخرت هست قرآن راست و درسته. جهان پس از مرگ دار قراره و این جهان دار فرار. هیشکی توش نمونده مام نمی مونیم. شما اون دنیا چه وضعی داشته باشی به خودت مربوطه منم از رو دلسوزی گفتم هرچی گفتم. حالا خود دانید.

  • میبینم که غرباله کار خودش رو کرده!

  • سلام من یک رزمنده هستم اگه می خواهید بیشتر بگم که مطمئن بشید
    بابا دعوای شما احمق ها سر کرسی ریاست باعث یک مشت هرزه نیز از این معرکه بهره ببرند شما ها فقط بدنبال تصمیم گیری جای ملت هستید باید ملت خود تصمیم بگیرد تا تاوانش هر چه باشد پس دهد و چهار سال بعد درست تصمیم بگیرد.
    تا کی می خواهید نقش قیم را بازی کنید!!! همیشه می خواهید خلاف جریان اب باشید!!

  • دوستان به جای اینکه بیان اینجا نظر بدن برید همتون بن دوستانتون با زبون آدمیزاد صحبت کنید. این همه سال رسانه دنیا مزخرفات تولید کرده اینها مصرف کردند هیچی از اسلام ندیدند بجز اسم دین و بی بری و ساده اندیشی ما جماعت به زعم خودمان بسیجی و هیئتی ما اگر خودمون رو آدم کردیم و بعد رفتیم بازبون درست باهاشون صحبت کردیم اینها آدم می شوند وگرنه فتحه خون شهید ها رو که روشنفکر غرب زده زیر پا گذاشته قبل از اینکه گردن اونها رو بگیره گردن ما رو میگیره. عالمان شیعه کجا و ما کجا رهبر رو میگن شیعه ماها رو هم میگن شیعه. چهار روز دیگه رهبر میاد میگه قاسم سلیمانی اگر میخواهی سید علی رو زنده ببینی برگرد. مردیم ماها بچه شیعه ایم مثلا کو امر به معروفمون کو نهی از منکرمون اصلا خودمون از اسلام چیزی می دونیم یا نه اول یکی بگه اصلا معروف چیه منکر چیه تا بعد برسیم سراغ امر.

  • با سلام به شما مهمان 96/3/7 ساعت 19:47 !
    ضمن احترام و موافقت با کامنت شما،
    با تجربۀ اجتماعاتی از اقشار مختلف جامعه و تأمل در نگرش و باورهای ایشان عمیقاً به این باور رسیده ام که اسلام این بار از قلب مغرب زمین طلوع خواهد کرد! دردناک است تحمل غروب اسلام عزیز در قلوب مدعیانش!
    فقط کاش راهی داشتم برای عزیمت به دیار بی ادعایان و شهادت به طلوع دوباره.. البته اگر عمری باقی ماند..
    از یزرگترین معجزات تاریخی در زمین، تولد ادیان الهی از متن مکان تجمع و جولان جهالت و فساد بوده و احتمالاً خواهد بود... دیری است که مغرب زمین دچار شیطان است.. ما قدر انقلاب و اما ندانسته ایم... پس موعد تبلور اسلام از جای دیگر است..
    حال مدام دم بزنیم از معروف و منکر در حالیکه نمی دانیم معروف با حق همراه شده یا باطل؟
    وقتی حق عزم به ظهور کند همه عالم گواه عصمت اوست...
    اندکی خجلت و شرم بیشتر برازندۀ ماست! در رفاقت با شیطان نفس، چیزی کم نگذاشته ایم... نه فقط آرمان اسلام امام و انقلاب که خدا را هم گم کرده ایم...
    کاش دست جان از ریا بشوئیم.
    هه! طاعات و عبادات!!!!!!! قبول... فقط در این افطار بشمار تعداد «منم» هات رو.. (خطاب به مخاطبین یکی از یکی و مهمان عزیز)

  • مناجات امام حسین (ع)..آنکس که تو را گم کرد چه یافت و آنکس که تو را یافت چه کرد ....آیا خدا هم راضی ایست فرای هر جهت گیری ما ، ،،آیا نمیدانی که خدا می بیند ...

  • اسم سایتو گذاشتی روشنگری بعد تاریک ترین طرز فکر جهانو داری، دقیقا همین طرز فکره که داعش و بوجود میاره، که ما مسلمانیم ما میدونیم چی درسته هر کی ندونه چی درسته باید بمیره. دوره ی این گریه ها و ناله ها ی بی دلیل و روضه خون های بی خرد به سر اومده و چیزی که الان لج شما ها رو در آورده دقیقا همینه. که دیگه مردم نمیخوان الکی ناراحت باشن. اسلام ساختگیتونو بهتره واسه خودتون نگه دارین. اگه با خوشحالی نکردن مردم تو مملکت کار درست میشد 8 سال احمدی نژاد که یه چشمون اشک بود یکیش خون درست شده بود، "امل" ها تو اقلیتین.:))))

  • تاریک ترین طرز فکر ,طرز فکریه که هیچ فکری رو قبول نداره تو حتی ذره ای برای طرز فکری که دیگران دارن وقت نمیذاری. چیزی رو که بیشتر مطابق با خواسته خود ته میگی و به دیگران هم توهین میکنی . حتی اخلاق انسانی رو رعایت نمیکنی . امیدوارم امام حسین روشنت کنه. به مسلمونا توهین میکنی. حتی نمیدونی روضه چطوری نوشته میشه ایرانی هم نیستی.هیچ گفته تو برخاسته از ذهن خودت نیست شست و سوی مغزی داده شدی. خواهش میکنم فکر کن تحقیق کن

  • قربون شکلت من به اجبار 12 ساله زندگیمو تو مدرسه واسه طرز فکر شما وقت گذاشتم، به اندازه ی کافی شنیدم حرف حسابتونو نه با دین و اسلام مشکلی دارم نه با خدا و پیغمبر. اما کاش که شما ها ذره ای برای نظر مخالفتون اهمیت قائل میشدین. من از یه خونواده ی مذهبی میام که منو از همه حقوقم محروم کردن چون من همجنسگرا بودم و همون احمدی نژاد عزیز تلقیش این بود که همجنسگرایی وجود نداره. چرا ما نباید بتونیم مثل هند با ادیان و طرز تفکر های مختلف کنار هم زندگی کنیم؟ شما طرز زندگی منو قبول نداری خودت خوب باش، خودت خوب زندگی کن. به زور باتوم و کتک و حبس نمیتونی منو وادار به زندگی ای بکنی که فکر میکنی درسته. کاش همه با هم رشد کنیم و بفهمیم که احترام گذاشتن به حقوق یک انسان شامل پذیرفتن خوبی ها و بدی هاش با هم میشه.

  • با سلام به شما ایران خانم!
    عزیزم، ظاهر حرف هاتون در قالب منطقی نمود کرده که با کمال تأسف، هم خود شما و هم بسیاری از افراد دیگر را طعمۀ انحطاط می کند!
    امیدوارم با حوصله کامنت پاسخ مرا مطالعه کنید:

    1- آیا قبول دارید که تنها زمانی می توانیم ادعا کنیم که با تفکر، باور یا حتی اشخاص واجد هر گونه از آن، مشکلی نداریم که به قدر تقریباً کاملی (لا اقل با تلاش پیوسته) به آن تفکر، ایده، باور یا شخص آگاهی حقیقی و إدراک واقعی یافته باشیم! و نه آنکه تنها در گمان خودمان چنین بوده باشد!
    (کسی که در امر جستجوی حقیقت پیوسته از خویش راضی است، کمترین راه را به حقیقت یافته است)
    لذا وقتی شما فرمودید به اندازۀ کافی شنیده اید و با دین و اسلام و نه با خدا و پیغمبرمشکلی ندارید به این مفهوم است که اولاً دین و خدا و اسلام و پیامبر را شنیده اید!
    ثانیاً کوچکترین شکی هم به مقدار إشراف خود به دین و خدا و اسلام و پیامبر ندارید
    و این خود پیامدار توقف شما در نیاز به دانستن حقیقت دین و بسنده کردنتان به شنیده هایی که شاید نه کافی بوده اند و نه واجد راوی سلیم! و نیز نشانۀ عدم تلاش شما برای دریافت بیشتر از حقیقت اسلام است!!!!!!!

    2- این که همگی ما بایستی در مورد مخالفین متحمل باشیم ضرورتی است که آیت اللّه خامنه ای(مد ظله العالی) نیز بر آن تأکید کرده اند.

    3-وقتی در هر جامعۀ انسانی یا کشور، ایجاد و تأمین ارکان ضرور جهت حیات نسبتاً سلامت و تؤام با آرامش برای آحاد افراد آن جامعه جهت ارتقاء کارآیی و قدرت بقاء آن جامعه یک اولویت است، نیاز به نظم و در پی آن نیاز به وضع قوانین مطرح است. لذا از دیرباز تا کنون به سبب فراهم کردن این امور و امور وابسته به آن، هر جامعه ای که در قالب جمعیتی از مردم شکل یافته نیاز به وجود قانون شهروندی را در سطوح خُرد تا کلان دریافته و به آن پرداخته است!

    می دانیم که هریک از سلسلۀ قوانین پذیرفته شده در هر جامعه ای صرف نظر از خاستگاه و صحت آن، بالاجبار مورد پذیرش اکثریت غالب آن جامعه خواهد بود به گونه ای که سرپیچی از آن ذیل احکام قضائی آن جامعه قابل به پیگرد و مجازات نیز خواهد بود! و این امر خاص اقصی نقاط این کرۀ خاکی است.. حتی اگر خاستگاه ایجاد قوانین اذهان و تفکرات انسان هایی بوده باشد که خود به دلیل وجه جایز الخطا بودن از حیث مخلوقیشان، دچار اشتباهات، کاستی ها، اغراض و خطاهایی نیز بوده باشند!!!

    اما نکتۀ قابل تأمل این است که در کشور عزیزمان ایران، قوانین وضع شونده واجد خاستگاه وحیانی والهی (قرآن مجید) است! یعنی در اصل موضوع، این حضرت حق جل و علاست که احکام منتج به سعادت انسان ها را به واسطۀ پیامبران و پاکان ادوار روزگاز، بر زمین جاری می نماید.. پس احتمال خطا در آن تنها زمانی ممکن است که افراد و اشخاص (مجلس و قوۀ مقننه) در پردازش قوانین برای کاربردشان بر حسب زمانه، از اصل دین تقصیر کنند!!!
    نکتۀ قابل تأمل دیگر، توجه به انقلاب اسلامی و خواست مردم ایران برای حاکمیت دین بر دنیایشان است که به دلیل اکثریت غالب آراء مردمی برای إعمال و اجرای قوانین الهی، اقلیت هم زیست می بایست تابع خواست اکثریت باشند(قانون بین المللی)..

    4- از سویی جوامع مدنی غربی جهت إعمال اصول دریافتی شان (که البته سلسلۀ اهدافی را نیز در خود دارد-سلطه و استکبار و استعمار و استثمار جهان برای تداوم قدرت و بقائ بیشتر در تاریخ!)، تعابیر انحرافی خود از برخی واژگان معنایی چون «آزادی» را جهت دریغ کردن حقیقت آن از دیگر جوامع انسانی در دیگر نقاط دنیا علیه فرهنگ و تمدن های بومی شان علی الخصوص در جوامع مذهبی که برخاسته از دین آن هاست، در قالبی از علوم انسانی منحط همچون «روانشناخت و روانشناسی» به ایشان و دیگر ملل جهان خورانده اند!!!!!!

    آزادی در بیان ادیان ابراهیمی خصوصاً اسلام محمدی (ص)، به معنای تمام آنچیزی است که متضمن سعادت دنیوی و اخروی آدمیان شود.
    و بدیهی است که مسیر سعادتمندی واجد بایدها و نبایدهایی است که دین معرف آن بوده است. بایدهایی که اگر انکار شوند به موازات نبایدهایی که اجرا شوند موجبات شقاوت انسان خواهند بود. و خداوند به مخلوقاتش دوستدار است!
    از دیگر سو نیز قابل پذیرش است که در صورت بی تفاوتی به رواج انحرافات در قالب بازی با لغاتی چون «آزادی» قطعاً بند 1 این کامنت یعنی نیاز جامعه به تأمین آرامش و ثبات فردی و در نهایت اجتماعی را به خطر می اندازد.

    یکی از همین مفاد معضل و انحرافی در آموزه های علم روانشناسی غربی مسئلۀ همجنسگرایی است.. موردی که در بین بسیاری دیگر موارد مطروحه از جانب بنیانگذاران روانشناسی غربی، بر اساس انحرافات آزمونی و ثبت غلط خطایای حاصل از بلاهت و یا رذالت آنان، باعث سرایت دادن آن نگرش بیمارگونه به افراد سالم در جامعه می شود!!!

    اما متأسفانه یک خَلط نابه جا در شناخت صحیح و نیز تأمین عواطف و احساسات هنجار یا ناهنجار، با انحراف در بروز رفتارهای غلط و بی جا، منتج به پدیدۀ همجنسگرایی شده است!

    همجنسگرایی در اسلام و اساساً ادیان الهی منفور است! (قوم لوط)
    زیرا اساس علمی تجربی آن که در ظهور نقصان های ژنومی است حتی عامل توجیه بروز رفتارهای انحرافی جهت لذات بی شرمانه و بی اساس و بی دلیل (منطقاً) در آمیزش ها نیست! از این روی که اساساً توان جنسی یا همان غریزۀ شهوانی جهت گرایش دو جنس مخالف به هم بر مبنای عقلانی ای چون (حفظ تداوم بقاء مادی و کالبدی سلسلۀ انسانی بر زمین) استوار است! و محل شهوت هرگز محل اصلی ابراز محبت نبوده، نیست و نخواهد بود ولو با آن بیامیزد!!!

    لذا گرایش افراد با جنس موافق به یکدیگر تنها بنیان ضعف روانی و نفسانی دارد که شایسته است در یک علت یابی صحیح، از محل صحیحش جبران و مرتفع شود.. و فراهم نمودن بستر برای ترویج و تسری آن می تواند پیامدهای بسیار بدی را برای جامعه همراه کند مثل:
    - دامن زدن به ضعف های نفسانی و روانی افراد و شیوع بی غیرتی، بی عزتی و در نهایت فقدان عوامل دفاعی سالم در یک جامعه علیه بیگانگان!
    - کاهش رشد آماری در تشکیل خانواده های طبیعی و سلامت، کاهش تولید مثل و کاهش جمعیت برای آن کشور


    در یک جمع بندی نهایی :
    کسی جز خداوند به خیر و شر حقیقی بندگانش آگاه نیست پس همان بهتر که به او و سبک پیشنهادی اش برای زیستمان بر زمین اعتماد کنیم! لذا کسی هم که مبتنی بر اسلام و مُصر به اجرای آن در جامعه اش قانوناً یا شرعاً و یا عرفاً شما را به ترک حرام (همجنسگرایی) شیرین یا تلخ دعوت می کند، اولاً به حقیقت سبک زندگی صحیح و درست پی برده، ثانیاً قصد آسیب به امیال سالم شما را ندارد.. و اتفاقاً شما را به حقوق حقۀ تان رهنمون است!

    خوب بودن حق شماست همانگونه که حق هر ایرانی مسلمان است که با انتخاب حکمیت اسلام در کشورش، با خوبان زندگی کند...

    لذا ضمن احترام به سخن شما که: «کاش همه با هم رشد کنیم و بفهمیم که احترام گذاشتن به حقوق یک انسان شامل پذیرفتن خوبی ها و بدی هاش با هم میشه.»
    اضافه می کنم: «کاش بدونیم که اگر می خواهیم روند تعالی و رشد اجتماعی افراد جامعه در یک هارمونی صحیح باشد، می بایست حق و باطل را به دقت شناسایی کنیم (با تمسک به دین خداوند و اسلام محمد (ص)) و برای ارتقاء جامعه تنها حق را احترام کنیم و نه باطل را! بنابراین در مخالفت با فرمایش شما، تمام خوبی های یک انسان حق اوست و لازم به احترام در حالیکه بدی های او باطل است و لازم به زدودن»

  • باز هم یکی از یکی
    با سلام
    بسیار خوب

  • من به شخصه از حوصله ی شما و خودم قدر دانی میکنم که با وجود تمام دغدغه های روزمره شما این حجم از کتاب های معارف رو برای بنده بازنویسی کردین و خودم که تا انتهاش رو به دقت مطالعه کردم. اما! کاش امر به معروف و نهی از منکر توی جامعه هم به همین شکل مسالمت امیزی که اینجا داره روش بحث میشه انجام میشد و نه با خشونت و توهین. میدونین چرا اوضاع اقتصادیه مملکت اینقدر رو به زواله؟ چون تمام متفکر ها و تحصیل کرده ها به خاطر همین شرایط مهاجرت کردن. شرایطی که گروهی پدید آوردن که شما ازش به عنوان "اکثریت" نام میبرین و طرز فکری مثل شما دارن که توش هیچ اقلیتی ( نه یهودی نه بهایی نه trans sexula و نه هنرمند) نمیگنجن و میخواد همه ی جامعه با اون عرفی که اون میشناسه هماهنگ باشن. عزیز دل. تا به حال ویدیو های کشتار های عجیب و غریب سوریه که بدست طرفدارای دولت بشار اسد انجام میشه رو دیدی؟ میدونی که کیا دارن اون گروه های تندرو رو تغذیه میکنند. دقیقا کسانی که تفکری مثل شما دارن و از همین کشور عزیز خودمون ایرانن. به نظر من که دین اسلام از این کشتار ها هم درست به اندازه ی همجنسگرایی حمایت نمیکنه. فقط فرقشون اینه: که زندگیه ادمی مثل من به عنوان یه زن مستقل تو جامعه فضاییه که هر کس و ناکسی توش سرکشی کنه. اما تصمیماتی مثل فرستادن تجهیزات و نیرو به سوریه برای کشتار های عظیم در فضایی قرار میگیره که اگه کسی راجع بهش نظر بده میره گوشه ی اوین و اونجا میپوسه. تو جوامع ایران زیبای ما من جایی ندارم. فقط امیدوارم امثال شما در آینده ایرانی بذاره که من بتونم بگم از اونجا اومدم.

  • لاله 96/10/12 ساعت 23:27

    اگه خدایی نکرده این اتفاق در اینجا می افتاد وکسی تمام اعضای خانوادتون رو جلوی چشماتون به تیر بار میبست باز هم همینومیگفتین؟ پیامبر(ص) فرمودند صدای مظلوم رو هر جا شنیدیم باید بهش کمک کنیم کاش لااقل چند تا از فیلمهای قتل عام داعش رو میدید بعد اینقدر راحت درمورد فرستادن تسلیحات صحبت میکردین دوست عزیز......

  • ضمن سپاس از حوصله ای که صرف تأمل در نوشتار بنده کردید، اجازه بدید در چند مورد لااقل در مقام دفاع از نظر خودم برداشت های انتقادی شما رو اصلاح کنم...

    1- آنچه خدمتتون عرض کردم به هیچ وجه بازنویسی اندیشه و نگارش دیگری نبود.. تماماً باوری است که از صمیم جانم بارز شد.

    2-مقولۀ «امر به معروف و نهی از منکر» تا مادامی که حق معرف جامعه نشده باشد و در عوض منکر معروف باشد در آن جامعه ناموفق است! لذا در جائیکه بسیاری سران و سردمداران خود بر طریق باطل باشند حقی برای امر به آن معروف که باطل است ندارند!!
    و تنها زمانی که حاکمیت جامعه ای خود مصداق بارز حق ومعروف به آن باشد، و از سوی دیگر باطل در آن جامعه مصداق منکر را یافته باشد، شایسته بل هم بایسته است که امر به معروف و نهی از منکر را در آن جامعه ترویج کرد..

    خشونت و توهین که بعضاً در تاریخ معاصر پس از انقلاب در ایران شاهد آن بوده ایم، ذیل سیاست های آلوده و رذیلانه ای قرار دارد که از سوی دشمنان بیگانه به دستان خائنین داخلی اجرا شده! بسترسازی ای برای ایجاد نفرت و خشم مردمی و نمایش چهره ای ظالمانه و دور از منطق از اسلام عزیز! (اشاره دارم به دوران سازندگی با آن حجمه از برخوردهای ناشایست به دلیل حجاب و غیره و سپس ورود به دوران اصلاحات با گسیختن عنان شهوانی سرکوب شده در نوجوانان و جوانان- راه دور چرا؟ مثال دیگر اصرار جناب حسن فریدون در مجلس بهشتی برای قانونی و اجباری کردن حجاب با تعریفی خاص از آن و... امروز معنی کردن آزادی توسط ایشان در قالب بدحجابی یا بی حجابی مطلق !)

    3- داستان مهاجرت بیش از آنکه به شیوۀ برخوردها بازگردد مربوط میشد به متأثر بودن مردم از لقمه های فرهنگی بیگانه که در انسجامی پیوسته از سوی منافقین در مملکت رو به فزونی گذاشت.. بله با تکمیل موضع شما، دقیقاً به موازات سیاستگذاری های داخلی در راستای تشنه کردن افکار عمومی به پذیرش فرهنگ غربی این اتفاق رخ داد.. مهاجرت!!

    4- اجازه دهید مقولۀ اقتصاد را در جای خودش مورد مداقه قرار دهیم. اساساً علم اقتصاد در دنیا به دلیل بنیان های غلط آن شکست خورده و نمود ضعف بیشتر آن در کشورهای درحال توسعه مثل ایران ما، به دلیل وارداتی بودن آن است! اما اینکه خود علم اقتصاد غربی به دلیل منحط بودنش محکوم و محتوم به شکست است داستان مفصلی دارد که از حوصلۀ این کامنت خارج است!

    5-به نظرم شما قبل از اینکه حکم نهایی رو برای تفکر و باور اکثریت ملت ایران صادر کنید باید معترف باشید که در کامنت قبلی تون علی رغم ادعای پذیرش دین و اسلام و خدا و پیامبر(ص)، اتفاقاً کوچکترین دریافت آگاهانه ای از آنها نداشته اید! در غیر این صورت چنین حکمی را در قالب خواست اکثریت مبنی بر اقامۀ آزادی حقیقی که همان «عدالت الهی» است وارونه عنوان نمی کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    در جائیکه کارکرد حقیقی دین «عدل» است! چگونه بدون آن می توان به عدالت حقیقی در جامعۀ انسانی نایل شد و حقوق حقۀ بشر را إقامه کرد؟ در إقامۀ عدل و قسط در جامعه قطعاً و یقیناً برای هر حقانیتی تحققی روا ست! مگر آنکه باطل باشد! تعریف حق و باطل نیز از سوی خداوند متعال در کتب آسمانی ادیان ابراهیمی خصوصاً أکمل آن اسلام به ما عرضه شده!
    لذا هنر تعالی بخش، باورهای حقانی و هر آنچه اصول تعالی انسان را در خود داشته باشد واجد حقی است که منطبق با حکم خدا در دین، ذیل اهمیت ویژه اش می گنجد...

    6-در باب فیلم های منتشره اطلاعی ندارم اما به یک نکته عمیقاً قائل هستم و آن اینکه انسانی همچون بشار اسد هم به حکم انسانیت و مخلوق بودنش جایز الخطاست! او هم دعوی عصمت از گناه نداشته و نمی تواند داشت! زیرا در غیر این صورت مردمش چنین گرفتار چنگال دشمنی ها و فتنه هایی چنین نمی شدند!
    اما فراموش نکنیم که آنچه در قالب مستندات دروغین از سوی غربی ها و سیاستگذاری های استکباریشان بزرگنمایی شده و به خورد افکار عمومی داده می شود، بیش از آنکه در انتساب به حکومت مردم-خواستۀ سوریه (اسد) واقعی باشد حاصل توطئه و جنایات بی حد و حصر بیش از 60 گروهک تروریستی تغذیه شونده از جانب حاکمیت های غربی و غرب گماشته است... داعش، النصره، بوکوحرام و.. که همگی از آل سعودی نان می خورند که خود او حکم جیب جادویی برای ابرقدرت های استکباری اروپا و امریکا را دارد!!!
    این بازی ها تماماً بهانه ای برای شیعه کشی و حتی مسلمان کشی که نه، از بین بردن اسلام است!
    شما فریب نخورید!

    7-ایران خانم! به عنوان هموطن و دوستدار شما معتقدم، شما برای دریافت حقوق خودتان ذیل کرامت إعطایی حضرت حق نیازمند:
    7-1- تجدید میثاق با خداوند و بازگشت به اصالت متکی بر حقانیت او در خلوتی خاصه با او .. و
    7-2-باز یابی حقوق حقۀ خودتان از حیث آرامش تنها به واسطۀ پرهیزگاری و تقوای الهی هستید

    ضمناً هر آنجا که حمایت خداوند را احساس می کنید به آنجا تعلق دارید مگر آنکه در پناه شیاطین روزگار آرام گیرید که در آن صورت.. حرفی نیست!

  • کامنت بنده در 96/3/6 ساعت 23:20 در ادامۀ مباحثه با ایران خانم است..

  • این کلمه کشتارهای عظیم دلم رو می سوزونه. چنان می گین کشتارهای عظیم انگار نه انگار اینها انقدر جنایت در سوریه و عراق کردن و می کنن. بابا اینا دارن بر علیه ایران می جنگن، دنبال همسایگی مسالمت آمیز با نیستن، بی دفاع و بدبخت هم نیستن. از کل دنیا جمع شدن برا جنگ و کشتن و کشته شدن. انقدر اینها رو مظلوم جلوه ندین. ملت که کور نیست. من سر در نمیارم دلت به چی اینا می سوزه. چرا دلت به زن و بچه های بی گناه نمی سوزه که به جرم ایزدی و شیعه و مسیحی بودن ذبح میشن اونم تو دنیایی که ذبح گوسفند رو هم عمل خشونت آمیز علیع حیوانات بی گناه می دونه. منطق شما رو درک نکردم و نمی کنم. حتما با صدام مظلوم هم باید مذاکره می کردیم نه مقابله. مثلا یه ترکمن چای تنظیم می کردیم و مملکت رو دو دستی تحویل دیکتاتور مظلوم و متجاوز صدام می کردیم تا حق متمدن بودن را تمام و کمال بجا آورده باشیم!

  • والا من هرچی دیدم روشهای وحشیانه کشتار توسط مخالفان بشار بوده. مثل سر بریدن، زنده زنده آتش زدن، مثله کردن... پناه برخدا. مخالفای بشار احتمالا سادیسم دارن. آدم سالم اینطوری نمی شه!!! انقدر قسی القلب!!! لطفا از همچین آدمهایی جانبداری نکنید. به بچه هم رحم ننی کنن این وحشی ها. چه جای دفاع دارن. خدا خیر بده رزمندگان اسلام رو که با هاشون می جنگند. خدا خیر بده کسایی رو که از رزمندگان حمایت مالی می کنن. چرا آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیلی های غاصب رو نمیگین که به اون وحشی ها تسلیحات می رسونن و مجروحهاشون رو مداوا می کنن؟ این جنگ نیابتی در برابر ایران و لا غیر. تقریبا همه دنیا می دونه الا بعضی ایرانی ها. البته اونها هم می دونن اما منافعشون در تخریب رزمندگان اسلام و این جهاد مقدسه. خداییش ایران خانم اگه ما دس رو دس بذاریم و این وحشی ها بیان با ما مستقیم وارد جنگ شن، می ری با هاشون بجنگی و از ایرانت دفاع کنی؟ یا میذاری در نی ری؟ شایدم باهاشون سازش می کنی و جزء سپاه بر حقشون می شه و بر علیه هموطنات می جنگی؟ من که می رم با هاشون می جنگم با چنگ و دندونم که شده از خاکم دفاع می کنم. لطفا جواب بدید!

  • بد بخت چرا چشمت رو باز نمیکنی من کاری ندارم احمدی نزاد مرد خوبی هست یانه ( که از نظر من نه است ) ولی دوران 8ساله اون خیلی عالی بود وضع اقتصادیمون ووضع روابط خارجیمون ...اسمش روشنگریه وداره ادم ها رو روشن میکنه ...نه مردم چرا الکی ناراحت بشن مردم الان تو دوران 4 ساله روحانی واقعا ناراحتن ودارن گریه میکنن و میخوان با اعماق وجودشون ناراحت باشن ..چیه از چی میترسین از اینکه روضه امام حسین کسی به راه راست هدایت کنه میترسین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • این soldire77 بچه ست ، زیاد جدیش نگیرین ، رفته مخش رو شستشو دادن ...

  • اره من بچه ام ولی خیلی از شهدا دفاع مقدسمون بچه بودن اقا بزرگ...من فقط از حق دفاع میکنم اگر حرفی ندارید توهین نکنید ..اره مغز من رو با واقعیات شستشو دادند

  • طفل صغیر ، تو حرف نزنی نمیگن لالی ...
    طرف میگه " دوران 8ساله اون خیلی عالی بود وضع اقتصادیمون " :))

  • احتمالا شما سنتون خیلی کمه. اگر در دوره احمدی نژاد یه چشتون اشک بود و یکی خون اون وقت دوره ی ریاست جمهوری دولت ۶ و ۵ رو درک می کردین چی می گفتین!!! دوره ایشون یادمه که خانم ها حق نداشتن جوراب نازک پارازین بپوشن برن بیرون. باید جوراب کلفت می پوشیدن. یعنی تا جوراب پای خانم ها و نوعش تعیین شده بود. کار درستی هم بود به نظر من. خدا از این نظر واقعا روح ایشون رو قرین رحمت کنه ان شا الله. شما که احتمالا مرحوم آقای رفسنجانی رو قبول دارین!

  • موافقم داعش فکر می کنه هرچی اون می دونه درسته. اما ما نه! ما فکر می کنیم هرچی خدا به ما امر کرده درسته. لطفا درست فکر کنید. ما که قران رو ننوشتیم. چیزی که در قران نوشته از جانب آفریدگاره و ما مطیع پروردگاریم این یعنی مسلمان.

  • زن ایرانی مسلمان!
    اینجا ایران نیست....
    آمریکاست....

  • شخص اول مملکت کسی دیگست پدرجان.سیاست های کلی نظام رو یکی دیگه تعیین میکنه پدر عزیز.بیشتر اقتصاد ایران زیر دست سپاه و استان قدس و ستاد فرمان اجراییه عزیزدل.یقه اونو بگیر که 28 ساله مملکت دستشه نه روحانی که 4ساله

  • خوب تو اون سال هایی که ادم هایی مثل روحانی نبودند اقتصاد خیلی خوب بود تو این 4 ساله که بده ترسو شخص اول مملکت کسی که ازش نام نمیبری رهبر مملکته ولی ایشون در حد وظیفه خودشون دارن کارشون رو درست انجام میدن ادم هایی مثل روحانین که کار یاد ندارن انجام بدن باشه بیشستر اقتصاد مملکت دست سپاه نوش جان سپاه ..ولی بیچاره تو لباس زیر زنت رو از همین سپاه داری اگه این سپاه نبود دختر وخواهر مادرت رو بیاد از زیر مردای دیگه ...بعدشم برای چی میگی بیش تر اقتصاد دست سپاهه .سپاه بودجه خودشم بهش به زور می دن ....چیه میسوزی که سپاه باهمون بودجه کم مملکتمون رو حفظ کرده وبا همون بودجه کم این همه پیشرفت رو داره به وجود میاره با همون بودجه کم این همه روستا رو اباد میکنه خوب اگه شماها میتونین با بودجه زیاد این کار رو بکنین

  • جناب سرباز 77.بنده از بی شرمی و توهین های شما دلگیر نشدم. وقتی بزرگتون هم تو سخنرانیهاش ادب رو رعایت نمیکنه از شماها چه انتظاری هست!؟
    به جای توهین،فقط دعوت میکنم به نامه یه زندانی به رهبر توجه کنید.قضاوت با خودتون..
    ⚫️ نامه محمد مهدوی فر به رهبری از داخل زندان
    رهبر محترم جمهوری اسلامی ایران
    جناب آقای علی خامنه‌ای
    بعد از سلام و عرض احترام

    من در این نامه می‌خواهم با شما با زبان اعداد سخن بگویم. رئیس سازمان زندان‌ها چند روز پیش آماری از وضعیت زندان‌های کشور ارائه کردند که قابل تامل است و من به قسمتی از آن اشاره می‌کنم. ایشان گفتند در اولین سال بعد از پیروزی انقلاب یعنی سال ۱۳۵۸ تعداد زندانیان کشور ۸۵۵۷ نفر و جمعیت کشور در آن سال ۳۷ میلیون نفر بوده است. وی در ادامه تعداد زندانیان در سال ۱۳۹۵ را، ۲۲۳ هزار نفر اعلام کرد.
    به عبارتی جمعیت کشور طی یک دوره ۳۸ ساله، ۲/۱ برابر ولی جمعیت زندانیان کشور ۲۶ برابر شده است.

    جناب آقای خامنه‌ای!
    آدم‌های زیادی در کشور ما در طول این ۳۸ سال مسئولیت‌های ریز و درشت داشته‌اند ولی اختیارات و مسئولیت‌های شما با هیچ‌کس حتی قابل مقایسه نیست. حضرتعالی با شروع انقلاب، عضو شورای انقلاب و امام جمعه پایتخت و سپس به مدت هشت سال رئیس‌جمهور و در بیست‌وهشت سال اخیر رهبر بلامنازع کشور بوده‌اید. در مدتی که رهبر بوده‌اید سیاست‌های کلی نظام را تبیین فرمودید. همه نیروهای نظامی و انتظامی، ارگان‌های اطلاعاتی و امنیتی، قوه قضاییه و صداوسیما تحت فرمان شما بوده‌اند. از طریق شورای نگهبان به برگزاری انتخابات، صلاحیت نامزدها و به قوانین مجلس نظارت استصوابی داشته‌اید.

    ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان ولی فقیه، حوزه‌های علمیه، حراست‌ها و پایگاه‌های بسیج در همه شهرها و ادارات و دانشگاه‌ها برای اجرای فرامین شما و جلب رضایت شما کوشیده‌اند.

    آستان‌های زیادی مانند آستان قدس رضوی با میلیاردها دلار سرمایه و موقوفه و همچنین بنیادها و ستادهای زیادی مانند ستاد اجرایی فرمان امام تحت سرپرستی شما بوده و شرکت‌های اقتصادی وابسته به آنها حتی از پرداخت مالیات به خزانه دولت مستثنا بوده و هیچ مقامی اجازه نظارت بر آنها را نداشته است.

    انتقاد از شما خط قرمز مطبوعات و مسئولین و مردم بوده است و مجازات سنگین در پی داشته است.

    در همه استخدام‌ها التزام عملی به ولایت مطلقه حضرتعالی شرط اصلی پذیرش بوده است. هر زمان که اختیارات گسترده قانونی برای شما کفایت نمی‌کرده، از طریق حکم حکومتی از اختیارات فراقانونی برخوردار بوده‌اید.

    با این توصیف و با این حجم از اختیارات، اکنون به خاطر افزایش غم‌انگیز آمار زندانیان کشور، چه نمره‌ای به شما بدهیم که هم جانب انصاف را رعایت کرده باشیم و هم خاطر مبارک حضرتعالی را مکدر نکرده باشیم؟

    آیا مایلید در یکی از این نامه‌های بعدی درباره آمار اعدام‌ها، آمار اعتیاد، طلاق، خودکشی، افسردگی، بیماری‌های روانی، کودکان کار و نیز آمار پرونده‌های دادگستری با شما سخن بگویم و ارقام شما را منصفانه با ارقام دوران پهلوی مقایسه کنم

    آیا شایسته است که بگویید من برای بهبود امور کشور توصیه‌های لازم را کرده بودم ولی مسئولین توصیه‌های مرا جامه عمل نپوشیدند؟
    آری، من به‌خاطر نوشتن این حرف‌ها اکنون در زندانم و به درستی نمی‌دانم به خاطر نوشتن این نامه تنبیه بعدی برای من و فرزندانم چه می‌تواند باشد؟
    جناب رهبر! اگر شما از وادی شعار و سخنرانی به وادی تدبیر و تعمق کوچ کنید، من هر روز به دست‌های شما که سهل است به کفش‌های شما بوسه می‌زنم و به این بوسه افتخار می‌کنم.

    محمد مهدوی فر
    تخریبچی و غواص دفاع مقدس
    هفدهم خرداد نود و شش
    زندان کاشان

  • پرچمت بالا مشتی. اگر فقط یه هفته شرایطی که تو عراغ و سوریه هست اینجا پیش بیاد همین سپاهه که ناموس اینارو از زیر دشمن جمع و جور میکنه.

  • این طور حرف نزنید لطفا. ناموس اینا ناموس ایرانه. چه فرقی داره. سپاه و بسیج و ارتش و حتی مردم عادی با غیرت وطن نمی ذارن حتی یه مشت از خاک پاکمون دست این وحشی ها بیافته. چه برسه به ناموس ایران. چه موافق سپاه و طرفدارش باشن چه مخالف. دلیل نداره بخاطر اختلاف سیاسی به هم توهین کنیم . لطفا مراقب کامنت ها مون باشیم. مردم عزیز اختلاف نظر سیاسی داریم نه پدر کشتگی.

  • من هم فقط برای بیان اوج فاجعه مجبور شدم یان طوری بیان کنم ..من به کسی توهین نکردم فقط خواستم بفمه حفظ ناموسش از خون همون شهدایی که با هر لباسی که بودند حالا چه سپاهی چه غیر سپاهی بوده ...

  • من اولین پاسخ رو به این کامنت دادم. این چه طرز حرف زدنه. به ناموس مردم چیکار دارین. همین سپاه که شما دارین ازش دفاع می کنید راضی نمیشه شما در مورد ناموس مملکت این طور حرف بزنید. لطفا تو کامنتها و پاسخها حواسمون باشه چی می گیم. ایشون نقد اقتصادی کرده. با ناموس کسی کاری نداره که اینطور پاسخش رو دادین. امام علی (ع) وقتی شنیدند دشمن خلخال از پای پیرزن یهودی که در مملکت اسلامی بوده باز کردن فرمودند اگر مردی این خبر رو بشنوه و دق کنه و بمیره رواست و بر او ایرادی نیست.ناموس این بنده خدا که مسلمانه. حالا امام زمان (عج) کامنت شما رو بخونه خداییش خجالت زده نمی شین؟!!!

  • خوب کار سپاه حفظ امنیت است خوب پس پای ناموس منو ایشون وتو هم میاد وسط برادر ...اطلاعات تاریخیتون اشتباهه این که امام علی این حرف رو برای زن های مسلمانی زدند که همسرانشان برای جنگ اماده نبودند ...مگه غیر اینست که ما ناموسمون رو از خون همون شهدا داریم ...من این حرفم رو با توجه به اتفاقات سوریه گفتم که اگر همون سپاه نباشه همون اتفاقات در ایران میفته ... من خجالت نخواهم کشید چون حرف غلط و اشتباهی نزدم حقیقت رو گفتم

  • اما در مورد اون زن یهودی که در حکومت اسلامی زندگی می کرده، من از خودم نمی گم، تا جایی که یادم میاد تو سخنرانی آیت ال.. مطهری رحمت ال.. علیه شنیدم. فک نکنم ایشون اشتباه کرده باشه. اما منظور من از گفتن این حرف چی بود؟ من گفتم وقتی اون پیرزن یهودی به واسطه زندگی در حکومت اسلامی مثل ناموس اسلام میشه و باید امنیتش تامین بشه، پس تکلیف زنان مسلمان مشخصه، زنان مسلمان همه ناموس اسلامند پس در موردشون با احترام حرف بزنیم. همون طور که در مورد ناموس خودمون حرف می زنیم!!!

  • نگفتم حقیقت رو نگفتین. اما هر راست نشاید گفت جز راست نباید گفت. طرز گفتنتون درست نیست. از دید بی طرفی بخونید کامنتتون رو بعد متوجه می شید حرف راستتون رو چقدر ناجور گفتین. قصد توهین ندارم و واقعا عذر می خوام، از ناموس خودتون هم اینطور حرف می زنید؟! فقط می خوام درک کنید که طرز گفتنون چطور بوده همین!

  • من میخواستم اوج فاجعه رو درک کنن

  • عجب. شما بتظرم حرفاتونو یکی کنید. چطور آقای روحانی می گه دولت قبل اقتصاد رو فلان کرد و خزانه خالی دست من داد من اومد بهمان کردم تورم رو آوردم پایین. بعد شما برا دفاع از ایشون صورت مسئله رو پاک می کنی میگی اصلا اقتصاد دست دولت نیست دست سپاه پس تورم رو هم سپاه آورده پایین و دولت داره به نفع خودش ازش استفاده می کنه؟ جان من یکم فکر کنیم بد نیست خدا این مغزها رو نداده تا آکبند ببریم زیر خاک ازش استفاده کنیم حای دوری نمی ره. پس لطفا تکلیف رو مشخص کنید اقتصاد دست دولت هست یا نیست؟ من منتظر توضیحات شما هستم. با تشکر

  • تا چشمتون دراد!

  • خوب ... صهیونیسم، شیطان! انحطاط غرب افولی! نفوس ذلیل و رذیل هژمون استکبار!
    انتقام پایداری و مقاومت ملتی پاک و وارسته از تعلقات را که در پس تاریخی بلند با اعتقادی شگرف، حکم به ستیزتان را به خون پاکان خویش ممهور کرده بود ستاندید!!!!!!!!!!!!!!!!!

    منتظر باشید به انتقام!!!!!!!!!!!!!!!
    که منتقم حقیقی که خود حق است بر شما چه ها فرماید.. کن فیکون در اسفل السافلین جهنم

  • یا خدا ، این یارو چی میزنه !؟ :)
    آفرین عمویی ، فهمیدیم چندتا کلمه جدید یاد گرفتی همینطور تند تند قرقره میکنی ...

  • نظر من اینه که در بخش اقتصاد بیشتر مشکلات ما از اشکالات و قصورهای داخلی سرچشمه میگیره و البته که تحریم ها و دشمنی های غرب اثر گذاره ولی ۷۰ - ۸۰ درصد اشکال از خودمون در داخل کشور هست.
    در مورد بخش فرهنگ و دین مردم هم البته که غرب و دشمن داره با تمام توان تلاش میکنه ولی اشکال اصلی و ایرادات اثرگذار واقعی را باید در داخل جستجو کنیم
    باید قبول کنیم در این ۳۸ ساله خیلی اشکال داشتیم حالا به هر اسمی و متاسفانه بعضی ها در داخل به اسم دین خیلی زیاده روی ها کردن و بعد که مردم خسته شدن خودشون شدند نماد رهایی دهنده مردم از این تند روی ها و یا وقتی مردم این همه فساد و مشکلات را در داخل نظام و سران سیاسی مملت مشاهده میکنند باید بهشون حق داد در تشخیص حق از باطل دچار اشکال بشوند. باید ببینیم هر کداممان در این وضعیت نابسامان کنونی چه قدر مقصریم. از من شهروند عادی و ساده گرفته تا مسئولان و بزرگان کشور
    من اصلا قبول ندارم مثل بعضی ها که همه مشکلات اقتصادی کشور را تحریم دونستند الآن هم ما همه مشکلات اعتقادی و فرهنگی کشور را به غرب گره بزنیم.
    که البته موثر است ولی چند درصد؟ این طوری فراموش میکنیم ایرادات و کوتاهی های خودمون را قبول- ریشه یابی و رفع کنیم

  • دوست عزیز حرفتون رو قبول دارم .مشکل از عدم درک صحیح از دین, مهجوریت قرآن و اهل بیت و فراموش کردن آرمان جامعه اسلامی با عنوان ظهور حضرت مهدی است. که به دنبال آن سوء مدیریت ,افزایش شدت فقر در فقرا و افزوده شدن بر تجمل گرایی در طبقه مرفه جامعه ,جدی گرفتن رسوم غیر ضروری ازدواج به جای هدف اصلی آن, درگیر شدن در پوسته ی دین و عدم توجه به سایر آموزه های عمیق دینی , به قول دکتر شریعتی نشان دادن زخم های امام حسین به جای حرف های امام حسین و کلی اشتباه که به نسل ما منتقل شده و ماهم همین اشتباه رو برای نسل بعد تکرار میکنیم. التماس تفکر

  • برین همون آمریکا انقد دم از اونجا میزنین ، ما اینهمه شهید ندادیم که برقصیم

  • چرا ما بریم امریکا؟ تو پاشو برو سوریه اینقدر گریه کن روده هات بهم گره بخوره

  • اگه لازم باشه سوریه هم میریم . شما میدونی تو آمریکا برات تره هم خرد نمیکنن وگرنه حتما میرفتی. اونجا باهات مثل کالا برخورد میشه احتمالا خودت هم همینجوری دوست داری و هیچ جایگاهی برای خودت قائل نیستی .دعا برای هدایت شما زیاده. شما اصلت رو فراموش کردی امیدوارم تو جهالت خودت بمونی شاید یه جایی سرت به سنگ خورد

  • آخه ما که آرزو نداریم ایران بشه مثل فلان و بهمان جا. شما آرزو داری ایران بشه آمریکا ملت حرف بدی نمی زنه. میگه یه آمریکا هس دیگه. واسه هفت جد و آباد کل دنیا بسه. هر کی دوسش داره بره به وصالش برسه. در ضمن ما عاشق چش و ابروی سوریه نیستیم که ما قبل از اینکه مجبور شیم با یعجوج معجوجای داعشی پشت مرزامون و احیانا تو خاکمون بجنگیم باید تو سوریه و عراق جلوشون در بیایم. این کاملا عاقلانس. چون داعش خودش می گه که قصدشون اشغال ایرانه. یکی از سر کرده هاشون تو یه ویدئو رجز می خونه واسه ایران و میگه شما رو خواهیم کشت و خواهیم خورد. پس حالا شما می گی ما وایستیم بیان بکشن بخورنمون؟!! من ادبیات مخالفت شما رو متوجه نمیشم. والا داعشی بیاد ایران مم و شما رو باهم میکشه و می خوره. از بینمون سوا نمی کنه. اونا کلا در مورد ایرانیا درهم کارن تو خط سوا کردن نیستن. لطفا منطق مخالفتتون رو اصلاح کنید. به مصلحت و منفعت خود شما هم هست که ما تو سوریه و عراق باشیم.

  • من که دارم دق میکنم . اینکه صدات به جایی نرسه سخته. اینکه ظلم مشخص و واضح تو روز روشن در حق امام زمان و رهبر و شهدا دانشمندان و مردم روا داشته بشه سخته . چقدر غافل بودیم چقدر اشتباه . یا صاحب الزمان نیا اینجا کسی منتظر نیست میترسم کربلا تکرار شود

  • آخ آخ خوب الان حال ما رو تو سال 88 درک میکنی باریکلا. حق به حق دار میرسه این خوشی حق ما مردمیه که کتک خوردیم تا شماها بتونین ازادانه به زنها هر توهینی که خواستین بکنین. همتون همونایی میشین که واسه اینکه صداتونو کسی بشنوه به خودتون بمب میبندین و خون بی گناه رو میریزین. داعشیای بد بخت

  • بی شرم بی حیا شما وحشی هایی بودید که ریختید در خیابان و بدون سند تهمت تقلب زدید مثل وحشی ها جوان مردم را زنده زنده آتش زدید و جوان 17 ساله ای را که اصلا رای نداده بود غلام کبیری را با ماشین زیر گرفتید و کمرش را شکستید و پر و مادرش را داغدار کردید... شما وحشی ها خودتون را با ما که اینهمه مستندات تقلب و بی تقوایی و... داریم و از را قانونی اقدام می کنیم مقایسه نکنید... فتنه گران 88 اگر هستی شما یک مشت بی قانون کم ظرفیت بودید که فقط توسط سردمدارانتان هیجانی شده بودید و خوب هم باطن پلیدتون را نشان دادید...

  • می خواستم جوابتو بدم ولی بی خیال برقصید هرکاری دوست دارید بکنید بالاخره وقت ظهور فرامی رسه اون موقع قیا فه هاتون دیدن داره
    راستی داعشی ها حداقل پابند یه خط فکری هستند شما احمق ها به چی پایبند هستید .هزهخوندها متنفر هستید ولی رهبرانتون اخوند هست(خاتمی .کروبی.هاشمی و...)اسلام روقبول ندارید ولی رای به جمهوری اسلامی می دهید اخه دوزیست های سیاسی چی بهتون بگم اخه اگر رقصیدن وبی ......مشکل اصلیتون هریر بیرون ایران بی غیرت وبی ....نمی خواد شماها باید برید ترکیه مثل اونا ناموستون حراج کنید تا رونق اقتصادی ایجادکنید

  • وای تو چقدر بدبختی که بعد از 8 سال هنوز تو جهل خودت موندی. هنوز بازیچه ی دست چند سیاست مداری . احتمالا اسمت مسلمونه. ولی اعتقاد و پایبندی به هیچ دینی تو افکارت دیده نمیشه . گاهی دعا برای هدایت بعضیا هم خوبه . امیدوارم تغییر کنی و بفهمی سنگ چه جریانی رو به سینه ت میزنی . التماس تحقیق و تفکر

  • باه دوستمون راست میگه

    برید اسلام رو از اونایی یاد بگیرید که بازیچه ی رسانه ها شدن و تو روز عاشورا ریختن تو خیابون و به صاحب اون روز بی حرمتی کردن

    شدت جهالت اونجایی معلوم میشه که شعار میدن"یا حسین میرحسین"
    احتمالا شما یه امام حسین دیگه مد نظر دارین

  • ایران خانم ببخشیدا من که چندتا کلیپ از ۸۸ دیدم توش شما ها داشتین ملت رو کتک می زدین. حالا هرکی با رقص زن نامحرم وسط مردای نا محرم مخالفه شد داعشی! انصاف داشته باشین. ما اگه اینطوری بودیم که این روزها ملت داشتن حلوای اون جمعیت رقاص رو می خوردن. و البته حلوای شما رو هم که تو همون سال ۸۸ خورده بودن. این که شما داری اینجا کامنت میذاری یعنی ما داعشی نیستیم که خودمون رو وسط شما ها منفجر کنیم. ولی اگه شیر مردای رزمنده ما نبودن شما و البته خود من مثل زنهای سوری در بازار شام به عنوان کنیز در حال فروخته شدن بودیم و فرصت بحث و جدل داخلی نداشتیم. چون اونا زن ایرانی رو زن رافضی می دونن و بر خود حلال. پس به هر کی مخالف نظرمونه برچسب داعشی نزنیم.

  • اینقدر حلوا حلوا نکن ، مگه مردم گوسفندن که امثال شما به سلاخی تهدیدشون میکنین !؟
    اگر خیلی باد داری بدون که این مردم اگر اراده کنن تک تک شماها رو از درختای خیابونا آویزونتون میکنن ...

  • من کی تهدید کردم. به ما گفتن داعشی دلیل آوردم که ما داعشی نیستیم. چه خبره. شما مثل اینکه دشمن رو اشتباه گرفتی. اگه فکر می کنی من و امثال من دشمن شما هاییم به خودت مربوطه. من که نه همچین فکری می کنم و نه همچین حسی به شما دارم. ما مال یه خاک و یه کشوریم. ما همه به یه خدا و پیامبر ایمان داریم. چرا باید به جون هم بیافتیم و از درخت هم دیگرو آویزون کنیم. مگه چه اتفاقی افتاده!!! ما همون هاییم که خداوند تو قرآن فرموده رحماء و بینهم، اشداء و الالکفار. شما مختارید هر کاری دوس دارید و فکر می کنید درسته انجام بدید اما من فکر می کنم و ایمان دارم خداوند درست فرموده و به این آیه عمل میکنم. اگر منظورم رو تو کامنت قبلی درست نرسوندم از شما و همه کسایی که اون کامنت رو می خونن عذر می خوام. قصد تحدید نداشتم و ندارم صرفا دلیل آوردم تا متوجه بشن که داعش کجا ما کجا. ما فقط از این رفتارا ناراحتیم همین.

  • حال شماها تو سال 88 معلومه چرا مثل ما مستنداتتون رو به شورا نگهبان ندادین ...اتفاقا ما توهمون سال مسجد هایی سوخته داشتیم پلیس هایی برهنه شده داشتیم بسیجی های کشته وزخمی داشتیم ...وحشی هایی که در سال 88 ریخته بودند تو خیابونا وبه هر چیزی که به دستشون میرسید توهین میکردند ...ماها هیچ وقت مثل شماها نیستیم که برای اهدافمون پا روی هر عقیده و اصولی بزاریم اگر در سال 88 توهینی هم به شماها شده باشه از طرف خودتون بوده ادم هایی که برای تخریب چهره ماها این کار ها را میکردند ..

  • من که از شهدا شرمندم. شهدا ما را ببخشید با این امانت داریمون. دعا کنید خدا به ما رحم کنه و هدایتمون کنه شما رو به خدا دعا کنید شهدای عزیز و مظلوم ما. برا دل آقا امام زمان (عج) دعا کنید.

  • تفکررضاخانی درقالب دولت روحانی برگشته ...

  • چشم مراجع تقلید روشن که افشاگری 2030 را می گذارند بعد از انتخابات

  • 90 96/3/9 ساعت 14:47

    رعایت کنید!

  • خدا یا فقط می تونم بگم صبر بده این همه بی حیایی بی غیزتی مردمان را ببینم نتوانم کاری انجام بدم به خدا از روی شهدا شرمنده ایم به خدا قرارمون این نبود....توی خیابون ها زن ها لخت برقصند رئیس جمهور بگه بگزارید شاد باشند ........دانش هسته ای موشکی داروسازی ایران از سیمان پر بشه و از غرب سیفون وارد کنیم خاک بر سر ایرانی بی دین و بی غیرت