سخنان رهبر انقلاب که مجلسیان میخواستند مانع پخش آن در مجلس شوند!


فیلمی از سخنان رهبر انقلاب که لاریجانی میخواست مانع پخش آن در مجلس شود!


+ 
4

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیت الله خمینی در نامه ای به شاه نوشت:
    یا از فساد مسئولین آگاهید و سکوت کردید،
    یا از وضعیت بیخبرید که در هردوصورت بی‌کفایتید!!!

  • جهان 96/5/15 ساعت 22:57

    کجای کارید شماها خخخخخخخخخ همه از یه ور خون ملت ومی خورن از اصول گراها گرفته تا اصلاح طلب ها همشون یکین چرا شما چوبشون رو به سینه می زنید مگه وقتی احمدی نژاد اومد وضع کشور بهتر شد وایران بهشتی واسه خودش شد یا الان که اصلاح طلبا اومدن وضع بهتر شده نه دیگه عزیزان فقط شماها که دم از دین می زنید بیشتر از همه به دین لطمه زدید وخودتون خبر ندارید ما فقط به خاطر اینکه تو تله ی کشورهایی مثل آمریکا که به جز خودشون چیز دیگه ایی مهم نیست نیوفتیم سکوت می کنیم وبس

  • سلام کشور تاراج می کند میره

    انتقام دوستهای صمیمی شو از این نظام می گیره
    دوستان رفسنجانی خاتمی موسوی کروبی...
    جوری بدبخت شیم
    به فرموده رهبر به ریش ما می خندند
    آمریکا نه خودی ها

  • سلام بر اصولگرایان انقلابی که دین به دنیا نفروختند ومردانه ایستادند تا از ارزشهای انقلاب دفاع کنند. سلام برشهدای راه حق وفضیلت . سلام ودرود بر امام خمینی معمارکبیر انقلاب اسلامی سلام بر امام خامنه ای خلف صالح امام خمینی. سلام برانقلابیون با بصیرت که درمقابل فتنه 1388 مردانه ایستادند وفتنه گران رابه زباله دان تاریخ فرستادند . درود وسلام بر حماسه نهم دی که تشت رسوایی فتنه گران راازبام به زیر افکندند. سلام بر سید حسن نصرالله که همچون جدش امام حسین علیه السلام درمقابل یزیدیان تاریخ مردانه ماند. درود بر بشار اسد. سلام بر شهید شیخ نمر باقر النمر. سلام بر مقاومت. درود بر شهدای مدافع حرم که برای حفظ اسلام واهل بیت ومقابله با ظلم تا پای شهادت پیش رفتند. درود وسلام بر همه انسانهای انقلابی ومکتبی ومتدین که با سکولار ولیبرالها درحال مبارزه هستند. مرگ بر آمریکای جهانخوار و ضدبشر وظالم وفاسد و دروغگو و دو زبان و چپاولگر . مرگ بر اسرائیل غاصب مرگ بر آل سعود کودک کش و فاسد. مرگ بر سکولار ومرگ بر لیبرال

  • mkt 96/5/14 ساعت 02:18

    لعنت بر منافقانی که گرگند در لباس میش

  • mhemmati 96/5/15 ساعت 00:00

    پناه ببریم به خداوند همان خداوندی که شنهارا در صحرای طبس مامورکرد واون بلا روبه سر لشکر امریکا آورد.

  • ج.م 96/5/11 ساعت 07:24

    اولا بعضی نمایندگان مجلس با تصویب 20دقیقه ای برجام وتدبیر دولت تزویرودروغگو به مردم خیانت کردند چرا به جای پاسخگویی قایم شدند؟ دوباره دروغ میگویند؟
    دوما حالم به هم میخوره از افسادطلبانی که در سایت روشنگری با صدجور نام کاربری هر اتفاقی که می آفته بهره برداری سیاسی میکنند دست پیش رو میگیرند پس نیفتند
    هر امری نتیجش خوب میشه به خودشون نسبت میدن هر امر خطای خودشون رو گردن نظام می اندازند.
    دوباره تحریم دوباره تزویرروحانی
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر منافین فتنه گر



  • حق با شماست. این افسادطلبان نادان از روزی هم که دیدن دوباره تحریم شدیم و برگشتیم به عقب، خوف کردن و مثل موش رفتن تو سوراخ. یه چند روزیه اصلاً گم و گور شدن یا گم و گور شده ((:

    یادمون نرفته که رئیس جمهور بی تربیت مملکت، رفت پشت تریبون و گفت: «کاسبان تحریم، ناراحتید تحریم ها برداشته شده؟، می خواهید تحریم ها را برگردانید؟»

    هی می گفت به عقب بر نمی گردیم. پس چی شد؟؟؟؟ چرا برگشتیم عقب. تحریم های جدید، شدید ترین تحریم هایی بوده که تا حالا وضع کردن. اونوقت عراقچی معلوم الحال میاد میگه «نقض فاحش برجام نیست. نقض کلی برجامه». گری سیمور هم برگشته بهشون گفته «خیال پردازی نکنید. برجامی که امضا کردید همین بوده. حتماً زمان مذاکرات یا حواستون پرت بوده یا سرتون کلاه گذاشتن».

    یعنی واقعاً آدم جگرش می سوزه از شدت جهالت این ملت که دوباره رفتن و به یه آدم دروغگوی منافق، رأی دادن. جای تأسف داره واقعاً.

  • به جای اینکه از تحریم بترسید از گناه بترسید... از خودکم بینی بترسید... از دشمن را بزرگ و شکست ناپذیر دیدن بترسید... تنها راه اقتصاد مقاومتی و ایستادن روی پای خود است این راه است که دشمن را ناچار می کند به حرفتان گوش دهد و محتاجتون شود... ترس خودتون را به ملت تحمیل نکنید... همیشه پای پول در میان است

  • بازیِ کثیف اتاق فکر حکومت با مردم!؟
    ماجرای خانم نامدار ی یک بار دیگر نشان داد که اتاق فکر حکومت چقدر توان برنامه ریزی دارد
    در خلال هفته های گذشته خبرهای خاصی را شنیدیم :
    شنیدیم احمدی مقدم منفصل خدمت شد فرمانده نیروی انتظامی و از روسا ی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خود و دوستانش به جرم نفت فروشی منفصل شدند و الی آخر .

    برادران مداح به جرم رابطه و درز دادن اطلاعات آن شد
    میان برادر قالیباف و استاد موتور اصول گرا دعوا شد و پس پرده اختلافات فاحش برون زد
    ناطق نوری و ...ریزش کردند و تتلو سر از خاک اصول گرایی در آورد .
    خلاصه اختلاس و نفوذ و رابطه جنسی و ....فراوان بود و این همه یعنی تشت رسوایی و اتمام اصول گرایان از پشت بام به گونه ای افتاده که صدایش را کرهای عالم هم شنیدند اما اما اما ......ناگهان چند عکس و فیلمی کوتاه از خانم نامدار ی همه این اخبار مهم را تحت پوشش قرار داد و افکار عمومی بحث را بر سر چادر و حجاب خانم نامدار ی شروع و تند کردند .

    واقعا اخبار فرمانده سابق نیروی انتظامی مهم تر بود یا آزاده نامدار ی ؟
    واقعا اتفاقات جاسوسی و...مداحان بیشتر می ارزید یا آزاده نامدار ی ؟
    رسیدگی به تخلفات بزرگ در شهرداری تهران برای ملت بیشتر چیزی در بر داشت یا نوشابه سر میز آزاده خانم ؟
    اصلا آزاده نامدار ی کجای زندگی ما بود با چادر یا بی روسری ؟ چقدر اعمالش برای مملکت و آینده جوانان نقش آفرین بود ؟
    ولی در ایران مصیبت زده ما بیش از هر حساسیتی حساسیت جنسی می کند
    اگر یک انگلیسی بیست سال نفت ما و ثروت ما را ببرد کک کسی نمی گزد ولی اگر همین انگلیسی در کوچه پس کوچه دهاتی ناگهان لپ دختری 13 ساله را ببوسد فریاد وا غیرتها از هر گوشه بر می خیزد .باور کنید بازیمان داده اند در حد لالیگا.

  • حرفهات دقیق و کامل هست فقط یه نکته ریز داره اونم اینه که یه جابجایی کوچیک داره!!! مثل جابجایی جای جلاد و شهید. در ضمن نگفتی قرارداد محرمانه توتال مهمتره یا سنگ قبر همسر علم الهدی.

  • عجبا! تو دیگه چه مارمولکی هستی‌.. یه جوری زیکزاکی از کنار اهم مسائل موجود رد شدی که غیر از انداختن گناهان بی‌شمار افسادطلب‌ها به گردن منتقدین، حتی دامن‌شون رو از گندایی که بالا آوردن پاک کنی..
    کی هست که ندونه دولت نجومی‌ها با بولد کردن کنسرت‌ها بدنبال فراموش کردن کرسنت‌هاست و ایضا بدون وقفه مشغول بازی با افکار عمومی!
    هر کدوم از این لیست شلخته‌ای هم که اسم بردی در جای خودش مهمه و دلسوزان انقلاب اجازه نمیدن ایران اسلامی به سرنوشت اندلس اسلامی دچار بشه

  • یارو گفت «ما دبه نکنیم، آمریکا دبه نمی کنه.»

    عجب ملت احمقی داریم ما. اکثر مردم در انتخابات سال 1396 ثابت کردند بیشعوری را حد و مرزی نیست.

    با این ملت میخوایم مقدمات ظهور آقا رو فراهم کنیم؟ نابود نشیم صلوات.