تو هم بشنو نظرت رو بگو ...


با هدفون برای مردم تو خیابون یه صوت خاص پخش میکنن، واکنش‌ها جالبه!


+ 
2

- 
0
ارسال در 1396/5/23 ساعت 14:35 2017-8-14 14:35:07
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قرآن کریم پیش از این که آوای دلنشین باشد معنای سرشت نشین است
    ---
    این معنا تنها با آگاهی دقیق به اصول شناختهای فرهنگ دین داری اصیل قرآنی ، که معروف ترین آنها : خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، انسان شناسی ، رفتار شناسی و جهان شناسی است ، میسر میشود و در اختیار بشر قرار می گیرد.
    بیشتر انحرافهای اعتقادی دین داران مسلمان و بیشتر گمراهیها در زمینه ی دین و مذهب از دوری پیروان اسلام از این فرهنگ و از ناآگاهی به اصول شناختهای این فرهنگ سرچشمه می گیرند.
    این فرهنگ و شناختهای آن که با وعده ی الهی قرآنی از هر گونه انحراف مصون مانده اند حاکم و ناظر بر سایر شناختهایی است که از منقولاتی غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب به دست می آیند.
    بنا به تاکید معصوم که منقولات غیر قرآنی منسوب به معصومان همیشه در معرض جعل و تزویر و دروغ منفعت جویان و مغرضان و دشمنان دین بوده ، تنها راه تشخیص سره از ناسره ی منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب رجوع به شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی با کمک اصول استدلال عقلی است.
    خود داری از رجوع به این شناختهای در هر گونه اعتقاد گزینی و رفتار گزینی بنام دین و مذهب بی تردید متدین را گرفتار گناهان کبیره نابخشودنی خواهد کرد.
    لازمه ی مصون نگه داشتن دین داری مسلمانان از انحراف در دین و مذهب ، تفکیک و طبقه بندی داده های محکم و مفصل قرآنی هر یک از شناختهای مذکور فرهنگ دین داری اصیل قرآنی و در دست رس قرار دادن این شناختها نزد مسلمانان است.
    دین شناسان برای تقویت ایمان دین داران و جلوگیری از گمراهی آنان بیش و پیش از مسئله گویی در باره ی احکام دین به آشناسازی پیوسته و بی وقفه ی مردم متدین به اصول اعتقادی این فرهنگ موظف اند ؛ زیرا همان طور که گفته شد علت اساسی دوری از دین و مذهب اصیل الهی و علت بیشتر گمراهیها در دین و مذهب از انحرافهای اعتقادی منسوب به دین و مذهب سرچشمه می گیرد.
    بلاهایی که بر سر دین و مذهب آمده و هنوز دامن گیر این ارزشهای الهی هستند همگی در منقولات غیر قرآنی نسنجیده ی منسوب به دین و مذهب ریشه دارند و می باید تفکیک سره از ناسره ی این منقولات با عرضه به محک ملاک و معیارهای قرآنی شناختهای مذکور انجام گیرد و دین و مذهب از افزوده های غیر قابل اثبات ذهن ناقص بشر که سبب همه ی این بلاها هستند رهایی یابند.

  • اسم قاریش چیه واقعا خوش صوته

  • زبیا بود.
    قاری کیه؟

  • جالب بود. ممنون برادر mohsen