نماهنگ غم انگیز «عمق درد» - در حادثه زمین لرزه در غرب کشور


در پی وقوع حادثه‌ی تلخ و مصیبت‌بار زلزله در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید.


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ممنون از شما

  • زلزله کرمانشاه و دیدن صحنه‌های دلخراش کودکان جانباخته در زیر آوار موجب شد تا ظلم به مردم ایران مورد اشاره قرار گیرد. ظلم کردن یکی از گناهان بزرگی است که بارها در قرآن مورد اشاره قرار گرفته و خداوند در آیات متعدد وعده عذاب دردناکی را برای ظالمان وعده داده است.
    ظلم کردن به معنای پایمال کردن حق است. حق و حقوق ابعاد گوناگونی در سطح فردی و اجتماعی دارد و پایمال کردن حقوق اجتماعی توسط سیستم موجب پایمال شدن حقوق فردی نیز شده است. مردم ایران به حق از ابعاد مختلف مورد ظلم قرار گرفته‌اند. شاید مهم‌ترین ظلم را جلوگیری از انتخاب اصلح و دلسوز واقعی مردم دانست که باعث شده است افرادی بی‌سواد و فوق‌العاده ناتوان در مدیریت کشور بر مقدرات مردم حاکم شوند که آثار آن‌را می‌توان به عینه از مجلس تا سطح کارشناسی در جامعه مشاهده کرد، به طوری که خروجی آن نابودی ایران و زندگی هر ایرانی است.

    امروز یک فرد ساکن ایران چه ثروتمند و چه فقیر از لحاظ کیفیت زندگی در نازل‌ترین سطح در مقایسه با اکثر کشورهای دنیا قرار دارد. امروزه درد دل هر ایرانی، فقدان یک زندگی آبرومند و عدم برخورداری از آرامش ابتدایی و نبود امید به زندگی در میان قریب به اتفاق جوانان است. مواجهه مردم جامعه در چهار دهه گذشته با انواع فشارهای سهمگین ناشی از جنگ، تورم، بیکاری، آلودگی هوا، ترافیک و مهیا شدن بروز انواع کلاهبرداری‌ها در جامعه، مردم ایران را جزو عصبی‌ترین مردم دنیا قرار داده است. امروز به حقیقت هیچ بعد مثبتی در جامعه قابل مشاهده نیست و آثار تخریب محیط زیست و نابودی آب‌های زیر زمینی، سقوط اخلاق در جامعه، افزایش وحشتناک جرم و جنایت، افول آموزش عالی، پایمال شدن پول سپرده‌گذاران و... شرایط بسیار تیره و تاری را برای مردمان این سرزمین رقم زده است.

    تار و پود جامعه دچار گسست‌های وحشتناک شده و امروزه زخم‌های عمیقی بر پیکره جامعه وارد شده است و هر ایرانی با انواع مخاطرات از قبیل ناامنی در جاده‌ها، بروز حوادث طبیعی ناشی از سهل‌انگاری و کوتاهی در ساختن بناهای مستحکم، تحمل فشارهای کمرشکن ناشی از گرانی، بی‌اعتباری پاسپورت ایرانی، بیکاری روز افزون و افزایش اعتیاد، فقر، تن‌فروشی، نهادینه شدن فساد مالی و بروز اختلاس‌های پیاپی و سیستمی، بحران آب و محیط زیست، عدم امکان ازدواج جوانان و تجرد قطعی بیش از یک میلیون دختر مظلوم، فرار نخبگان و ... مواجه بوده که همگی مصادیق واقعی ظلم وحشتناک بر مردم مظلوم ایران است.