کلیپ وظایف منتظران امام زمان (عج) - استاد رائفی پور


امروز تو چه کاری از دستت بر میاد برای امام زمان ؟؟؟؟؟ ....................................................کانال تلگرام 313 رهرو : rahro313@ ............................ پیج اینستاگرام : 313rahro ........................ لطفا برای حمایت از تولید کلیپ های مهدوی ، کلیپ های کانال رو در فضای مجازی انتشار بدید ........ همچنین میتوانید نظرات خود را در همین صفحه با ما در میان بگذارید .


+ 
25

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حنلن 98/10/24 ساعت 13:56

    ئفهئفه7دذه

  • جناب آقای رائفی پور عزیز!!! جسارتا عرض می کنم: در پرتو رهنمودهای رسا و سرشت نشین خرد پذیر قرآن کریم فهم درست تعریف دین و شناخت احکام و اعتقادات آن تنها با آگاهی به داده های شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی ، که متاسفانه اکثر مبلغان دین و مذهب کمتر به آنها آگاه و کمتر به سراغ آنها می روند ، امکان پذیر است و هر تعریف دیگری از دین که این شناختها را نادیده بگیرد عقیم و باطل است.
    محال است گفته ای که با شناختهای این فرهنگ ناهمگن و ناهماهنگ است و با اصول متین استدلال منطقی عقلی اثبات پذیر نیست نسبت آن به معصوم به جعل و دروغ و بطلان مخدوش نباشد.
    باید قرآن کریم را بعنوان قانون اساسی دین مبین اسلام شناخت و بر سایر احکام و اعتقادات برخاسته از اندیشه ی ناچیز ذهن ناتوان بشر که به همه ی ناتوانیها و نیازها محدود است ناظر و حاکم دانست.
    هر مسلمانی که حاکمیت و نظارت شناختهای فرهنگ دین قرآنی و اصول استدلال عقلی را بر منقولات غیر قرآنی نپذیرد یا به این حاکمیت و نظارت اقرار نکند ، بنا به ظاهر آشکار داده های محکم و مفصل بسیاری از قرآن و تاکید معصوم بر انکار نسبت منقولات متضاد و ناهمگن با داده های قرآن و حکم عقل به پیامبر (ص) و عترت اطهر آن حضرت (ع) ، هیچ تضمینی ندارد که نزد خداوند مسلمان مؤمن شناخته شود.

  • موحد 96/12/4 ساعت 00:47

    سخنرانی استاد عالیه میخوام منتشرکنم لطفابفرماییدچطور دانلود میشه؟

  • سلام همراه گرامی
    در زیر قسمت توضیحات فیلم پنج مربع نارنجی آمده که آخرین مربع فلش رو به پایین داخل آن است، روی آن کلیلک چپ نموده و سپس قسمتی زیر آن برای شما باز می شود که نوشته دانلود فایل که می توانید با کلیک راست نمودن بر روی آن و گزینه save link as فیلم را در جای دلخواه خود ذخیره کنید

    البته اگه قصد داشته باشید فیلم را در تلگرام منتشر کنید ، مربعی که در کنار قسمت دانلود است را باز کنید تا گزینه ارسال ویدئو در تلگرام برای شما باز شود و سپس با کلیک بر روی آن فیلم را منتشر کنید
    امیدوارم توضیحات کاربردی باشد برای شما
    یاعلی