سخنرانی رائفی پور پیرامون فوت ناصرخان ملک مطیعی


رائفی پور| چه کسی ناصرملک مطیعی راممنوع التصویر کرد


+ 
32

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا به افرادی که وزنی در این نظام ندارند و در مقابل امثال شهید آوینی، شهید چمران و همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و آزادگان سرافراز و جانبازان عزیزی که سالهاست درد و رنج و بیماری را تحمل می کنند و مظلومانه شهید می شوند، پشیزی نیستند، بیخودی وزن می دهید.(... كَذَٰلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَالْبَاطِلَ ۚ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً ۖ وَأَمَّا مَا يَنْفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الْأَرْضِ ۚ كَذَٰلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ[سوره الرعد 17]

  • به نظرم سخنان آقای رائفی پور سخنان سطحی و قشری مابانه ی سیاسی است.

    باید همواره مراقب جریان نفوذ فرهنگی در بدنه حزب الله بود که خدای ناکرده ضربات و لطمات بعدی بر پیکره ی این جریان مهلک تر خواد بود .البته آقای رائفی پور از این اتهام مبری است و مورد احترام همه ی ماست لکن گاهی اظهار نظر ها و برخی بی دقتی ها از این افراد بعید و دور از شان و مقام استادی می نماید.

    اما ناصر ملک مطیعی، شخصی که به دلیل بازی در فیلم های پورن طاغوتی مدال افتخار را گرفت و سمبل و نماد هنر ابتذال دوران ستم شاهی بود اکنون از زبان برخی ساده اندیش مستحق تجلیل گشته و مظلوم می گردد.
    برکناری چنین شخصی فارغ از هر گونه جهت گیری سیاسی کار بسیار خوبی بوده که با توجه به حافظه ی فرهنگی امت حزب الله از حضور مجدد وی و وارد کردن پای چنین شخصی یه سینمای جمهوری اسلامی جلوگیری به عمل آمده ست.
    آیا اقل جزای آن کسانی که فساد کردند این نیست که از حافظه ی مردم این سرزمین محو گردند و گذشته شان مورد مذمت واقع شود؟ آیا کفر و فساد جایی برای حضور در امت شهیدپرور اسلامی ما دارد؟
    شرم آور است که افتخار هنرمندان این سرزمین اشک ریختن برای هنرنمایی مبتذل و مملو از فساد یک بازیگر است بازیگری که خدا می داند سقوط او در مهلکات و درکات نفسانی و بازی اش در فیلم های مستهجن روزگاران طاغوت از پشت لنز دوربین ها چقدر از جوان ها و سرمایه های این سرزمین را به فساد کشانیده است.

    انحراف از معیار ها و تغییر در ارزش ها وشاخص ها در بدنه ی فکری وفرهنگی کشور حکایت از غفلت ما و دوام حضور بقایا و تفاله های فکری افسادطلب غرب و شرق عالم در امت اسلامی ما دارد که هر چه زود تر بایستی دوا گردد انشاالله.

    حواسمان جمع باشد تا نگذاریم معیار های جاهلی در ما پدیدار گردد که آنوقت است دوران هلاکت ملت ما ملتی که برای قیام للله و ظهور منجی عالم بشریت به پا خواسته بود تا منادی اعتلای پرچم رفیع اخلاق و انسان سازی باشد.

  • مردم هستند که انتخاب میکنن کیا از حافظشون بقول شما محو بشن.شماها تو شخصی ترین مسائل مردم جاسوسی میکنید ولی دیگه حافظشون دست شما نیست.
    بقول معروف اندیشه کشتنی نیست!
    40 سال صدای سیمای کذاب شما خودشو خفه کرد که بازیگرای قبل انتخاب محو!بشن ولی چیزی که محو شده خودصداسیما ست که مخاطباش رو روز به روز بیشتر از دست میده.
    اگه بجز رسانه های مخصوص شستشوی مغزی خودتون از رسانه های دیگه هم کسب اطلاع میفرمایید تشییع جنازه ایشون رو به طور کامل ببینید.

  • تا انجا که من میدونم اکثر هنر پیشه های قبل از انقلاب بعد هم بودن حتی هنرپیشه های زن که در فیلمهای سکسی هم بازی داشتند بعد از انقلاب بازی کردن مثلا یکیش زری خوشکام که بدترین فیلمهای قبل از انقلاب را بازی میکرد بعد از انقلاب هم در فیلم شوهرش علی حاتمی بازی کرد منظورم مادر وطن فروش لیلا حاتمیه مثل اینکه خیلیها عمدا حافظه شون را پاک میکنند اگر حافظه خدایی را پاک کنید در جا شیطان انرا پر میکند به خودتون بیاید

  • مردم امریکا وکشورهای اروپایی در طول 60 سال اخیر به نزول تفکری دست پیدا کردند که یکی یکی در طول این زمان همجنس بازی را ازاد وتصویت کردن پس مردم توانایی خوب اندیشدن را میتوانند ازدست بدهند و ملاک عمل درست مردم یا تعداد انها نیست

  • اگر همه بشریت از اول خلقت تا بعد جمع شوند به اندازه نمی که از عطسه بزی بر می خیزد رایشان ارزش ندارد به خصوص وقتی در راستای تایید فساد و فاسد و احکام غیر الهی باشد. همه می می میرند و مطابق معیارهای الهی قاعدتا امثال این بازیگری که موجب فساد در زمان طاغوت و انحراف و فساد بسیاری از جوانان شد در جهنم یعنی باطن خودشان و اعمالشان وارد می شود حالا میلیارد میلیارد فرد در تشییح جنازه وی شرکت کنند و اشک بریزند دلیل بر حقانیت و آمرزش وی نیست. حداکثر آن است که کسانی همفکر و هم گرایش با او در مراسمش شرکت کرده اند. ایشان و مانند وی حتی اگر توبه هم کرده باشند باز آثار اجتماعی عمل ایشان از بین نمی رود و در برزخ و قیامت گریبان آن ها را خواهد گرفت چون این آثار از بین رفتنی نیست. البته این مطالبی که بنده عرض کردم برای مومنین معنا و مفهوم دارد و شما ظاهرا از ادبیات و قلمتان نشان می دهد مومن نیستید و لذا این مطالب را درک نمی کنید لذا می توانید از این مطالب و راجع به این افراد بنویسید و نسبت به آن ها ابراز احساسات کنید.

  • اولاشما چطور بخودت اجازه میدی بجای خداوند این مرحوم رو قضاوت کنی دوما چرا بایدنظام بخاط ممنوع التصویربودن این فرد که محبوب خیلیهاست هزینه بده .یعنی بقیه افرادی که درسینما هستن همه پاک هستن .وفقط این بنده خدا ناپاک بود .ضمنا اگه معیار شما باشه امام حسین هم نباید حر را میپذیرفت.

  • حر - حر بودن حودش را با زبان کلام وعمل وشهادت اثبات کرد این اقا در طول 40 سال چه کرد که شما او را حر فرض کردید

  • mhemmati 97/3/11 ساعت 22:57

    من نگفتم ایشون حر بلکه از بخشیدن گفتم ازاینکه با معیارشما هرکسی باهرخطائی دیگه نباید بخشیدش درحالیکه این خدابیامرز از منافقین که بدتر نبود ولی همه میدونیم چقدراز این منافقین توبه کردن ونظام هم با آغوش باز پذیرای اونها بود وشدن خادم نظام وملت .درحالیکه این خدابیامرز نه آدم کشته بود ونه به نظام خیانت کرده بود.ضمنا من میگم یک دل صاف میخواد که تو دل این همه جمعیت نفوذ بکنه.یاحق