سردار حاجی زاده:باید جلوی واردات گرفته شود


سردار حاجی زاده , فرمانده نیروی هوافضا : اگر می خواهند در۱۰سال صنعت خودروسازی ما از کره جنوبی سبقت بگیرد باید اول جلوی واردات گرفته شود و سپس پاسپورت مسئولان رو بگیرند تا نگاه ها به داخل باشد.

(( زيست؛ بازار زندگي ايرانيzist.ir ))


+ 
14

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام به صاحبخانه ی خوبو ارجمندم تمامی دست اندرکاران و عزیزان مجاهد سایت ارزشمند و انقلابی روشنگریِ عزیز. خوبان و یاران همیشه مجاهدم بد نیست کمی هم دقت و نازک بینی را بیش از بیش مَد نظر داشته باشید والقصه ! تیتر شما که عینا کپی رایت کردم را دقت کنید و اثرفکر وبرداشتیِ مخاطب را با خواندن ان را هم براورد کنید ..

    سردار حاجی زاده:باید جلوی صادرات گرفته شود

    ولی ایشان یعنی برادروسرورگرامی ام سردار حاجی زاده فرمودند ومیفرمایند بایستی جلوی واردات را گرفت و حرفی از صادرات دربین نیست ضمن اینکه اگر ما فن و فنون و درکل علمی را که زائیده و نشات از فکرو بلوغ و خلاقیتِ خودمان است چرا صادرنکنیم که این خود ممرو دریچه ای ایست برای اندوخته و دردست داشتن سرمایه ای که دراصل سرمایه ی ملی محسوب میشود ! البته حقیر فکر کنم منظور ومقصود برادران وعزیزان دست اندرکار سایت عزیزم از واژه ی ** صادرات ** شاید بدین معنی باشد که صادراتِ کشورهای دیگر به سرزمین کشورمان باشد که دراین مورد هم بازهم کم لطفی کمی شده چراکه ما به به همان صادرات به معنی و مفهومی که حقیر برایش از جانب شما قائل شدم به انهم احتیاج داریم البته نه در همه ی موارد و همه ی فنون ولی اندسته از فنون و مهاراتهائی که کشورمان را درجهت پیشترفت و بهینه سازی نه فقط کپی برداریِ طوطی وار و نهایتا وبقول معروف سری دربین سرها بلند کردن شود چرا که نه . پس عزیزانم ضمن عفو این حقیراز تذکر و یاداوری در غیرمربوط بودن تیتر خبر با صحبتهای برادرولائی مان سردار حاجی زاده را عرضه داشتم ضمن حلالیت و پوزش امیدوارم این نظرم را حمل براساعه ادب و بی حرمتی نگذاشته و بازهم و بازهم دعاگوی همه ی شما عزیزانم و شمارا بدست قادرمتعال و در پناه سایه ی جهان کسترش میسپارم . خداوند یارو یاورتان باشد در راه اسلام و راه جد اطهرم اقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام . یا حق عزیزانم /