مقابله با خودارضایی


در این ویدیو یک آمار تقریبی از افراد مبتلا به این عمل در ایران

را بازگو میکنیم ( اعم از مرد زن پسر دختر ) هستند هم متاهل و هم مجرد!

نحوه ترک آن به روشهای علمی و دینی در ویدیو گفته شده

و ضرر و مضرات آن به طور وسیع توضیح داده شده

تهیه شده توسط جنبش بیداری درون

www.bidaridaroon.ir


+ 
66

- 
12

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام واقعا الهی خیر ببینید
    واقعا از صمیم قلب ممنون

  • مرگ شاید بتونه جلوی این گناه رو بگیرع تمام بدنم درد میکنه شیش ساله به این گناه اعتیاد دارم

  • حتی ازدواج هم مانع خودارضایی نیست.
    فقط تقویت اراده قادر است یک اعتیاد را بر طرف کند از جمله اعتیاد به این عمل شنیع را.
    برای آنکه اراده شما تقویت شود نمی توانید موفق شوید مگر آنکه این چند کار را انجام دهید:

    1- موسیقی را به طور کامل ترک کنید. موسیقی حتی موسیقی غیر حرام سبب می شود که اعصاب شما تحت تاثیر عامل خارجی قرار گیرد و اراده شما تضعیف می شود. محال است کسی بدون ترک موسیقی بتواند بر استمنا غلبه کند. (آری. تعجب نکنید. ترک سیگار بسیار راحت تر از ترک هروئین است. اما کسی که نتواند سیگار را ترک کند هروئین را هرگز نمی تواند ترک کند).

    2- نه فقط تماشای ماهواره و فیلمهای محرک بلکه اساسا تماشای فیلم ها و کارتون های حتی تولید شده توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی را ترک کنید. شما خیال نکنید که صرف تصاویر لحظات جنسی محرک است! در حقیقت دیدن هر تصویری در تلویزیون از جنس مخالف یا صحنه های صحبت و گفتگوی دو نفر با جنسیت متفاوت سبب ارشح هرمون های جنسی در شما می شود ولو به مقدار کم. به ترتیب در طی چند روز دوباره به خودارضایی مبتلا خواهید شد. لهذا یکی از دستورات معمول اساتید اخلاق در حوزه ها ترک تماشای همین فیلم ها و سریال است. (ناگفته نماند که همین نمایش سریالهای سانسور شده و پاستوریزه سبب شد که نسلی بعد از انقلاب بزرگ شوند که فکر منی کنند می شود زن و مرد بگویند و بخندند و حرف بزنند و اتفاقی هم نیفتد. حال انکه نتایج این رفتار را در همان سریالهای خارجی نمایش داده می شود که منتها در ایران سانسور می شود و مردم فکر می کنند خارج جایی است که زن و مرد آزادند و در عین حال پاک عفیف!)

    3- مدوامت بر واجبات و ترک سایر محرمات و مخصوصا مداوت یاد مرگ. زیارت اهل قبور و مخصوصا شهدا و حتی زندگی نامه ها و سیره شهدا موثرترین دارو برای قطع علاقه به دنیا و دور شدن از گناه است.

    4- توسل به حضرت حجت علیه السلام و کمک خواستن از آن جناب ، یاد آن حضرت هنگام ارتکاب گناه که در حال تماشای ما است و البته خواندن داستان تشرفات به محضر آن حضرت هم عجیب در ترک گناه موثر است.

    5- هر روز باید خود را موعظه کنید. اگر می توانید در جلسات و منبرهای مفید شرکت کنید والا با دانلود سخنرانی های اساتید اخلاق نظیر آیت الله ناصری و آیت الله ضیایی و سایر اساتید بزرگوار و مجربی که زیاد موعظه یاد قیامت و مرگ و توسل به امام زمان علیه السلام را دارند.




    با این 5 کار تاحدود زیادی راه موفقیت را رفته اید. در کنار البته کمک های و فرعی مانند غذاهای کاهنده شهوت نظیر دوغ و ترک عذاهای گرم مزاج و تقویت کننده شهوت هم مفید خواهد بود.

    تذکر مهم: صد البته آنچه کفته شد برای جوانان مومنی است که با دوستان ناسالم رفاقت ندارند و اهل تقوا و صلاح هستند منتهی گاهی به تحریک شیطان گناه می کنند. والا بدیهی است که اگر کسی با اهل گناه مجالست داشته باشند حتما رنگ و بوی آنان را خواهد گرفت. مگر آنکه از اولیاء الله باشد!

  • تصحیح می کنم که منظورم همان آیت الله ضیاء آبادی بود که تباید با آیت الله ضیایی (متخصص طب اسلامی) اشتباه شود.

  • تماشای صحنه های ورزشی مردان هم ترک شود. مخصوصا دختران حتما باید از تماشای آن خودداری کنند.

  • منم یک روش میگم 100تضمینی ببینیدواقعا عجیب جواب میده اگه نشد اجدادما فحش بدید اگرم شد دعام کنید قربون دستتون
    هرکاری تا فکرش تو ذهن نیاد به عمل تبدیل نمیشه بزرگترین راه وراحت ترین راه اینه که تا اومد تو ذهنتون از ذهنتون خارج کنید هی ادامه ندید و خیالات سازی نکنید زنای ذهنی بزرگترین عامل خودارضایی هست تا حالا خیلیا را گفتم جواب داده اینکار و حتما کلیپ زنای ذهنی دکتر حسن عباسی را ببینید

  • روش صد درصد تضمینی ش فقط و فقط ازدواجه که اونم تو این کشور با این اوضاع غیر ممکنه یعنی ازدواج یک حماقت هست چون فقر و بدبختی رو شاخته

  • اتفاقا یکی از شکایتهای امروزی زنان از شوهرانشان این است که شوهر به زنش توجه ندارد اما با تماشای فیلمهای مبتذل استمنا می کتد!

  • به قول پوریا پوتک به خدا منم می خوام برم بهشت ، به خدا هیشکی دلش نمی خواد گناه کنه، به خدا هیشکی نمی خواد به خودش اینچنین آسیب بزنه، به خدا هیشکی نمی خواد خدای خودش رو برعلیه خودش خشمگین کنه، به خدا هیشکی نمی خواد یک غریزه ی زیبا و مقدس رو که میتونه باهاش هم خودش لذت ببره و هم به دین خدا کمک کنه و هم خودش صاحب یه شخصیت بشه اینچنین تبدیل به کثافتش کنه ولی تو این کشوری که پراید که تنها یک ابزار خودکشی در کشور است چهل میلیون قیمت دارد ، یه سکه دو گرمی چهار میلیون قیمتشه، بی کاری ، بی خانمانی،.... این جوون بدبخت ایرانی چی کار کنه!!!؟؟ والله غریزه ی جنسی هم مثل گشنگییه وقتی نون نداری مجبوری دزدی کنی مجبوری حتی گوشت سگ و گربه بخوری مجبوری گوشت کلاغ مرده هم بخوری . تو این کشور یه جوون که از بخت بدش جوون ایرانی شده مجبوره برای رفع نیازش گناه کنه مجبوره و گناه اینا به گردن شکسته ی اون مفسدینی است که به نام دین و انقلاب ریشه ی دین و دینداری رو میزنن