انگیزه قیام سیدالشهدا (ع)


بخشی از خطبه های نماز جمعه 23 شهریور شهرستان ساوه درباره انگیزه قیام سیدالشهدا (ع)
https://telegram.me/joinchat/AAAAAED2I9RwgafSn0eGe


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شگفتا ، شگفتا ، شگفتا!!! چگونه بشر فانی جایز الخطا که دانش ناچیز او حتی از اندازه یک ذره از علم جهان شمول خداوند یکتای ابدی و ازلی جهان آفرینش کمتر است به خود اجازه می دهد بی این که به پیامدهای شوم بیاندیشد بنام دین و مذهب و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) برای خود و دیگران اعتقادها و مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی ابتکار کند و به ابتکارهای خود تقدس ببخشد و مردم غافل را با خود با پیوستن به این من در آوردیها به گناهان کبیره و عذاب پایان ناپذیر جهنم گرفتار کند؟؟؟!!!

  • وهابی کثیف. برو بمیر. ما خودمان می دانیم عزاداری منحرف همان است که پولش از خود راضی و لندن عزیزت می رسد. درد تو چیز دیگری است. اهل بیت تو هم کسبی جز عایشه و حفصه و پدرانشان نیستند.

  • محض رضای خدا دین داران را آگاه سازید
    ---
    همه ی سطوح مختلف دین شناسان را به خدایی که می پرستند قسم می دهیم محض رضای خدا مرز دین خدا و من در آوردیهای دین را برای ما مشخص سازند و تکلیف دین داری ما را در مقابل انبوه روز افزون من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب که بر دین خدا و مذهب سایه افکنده اند روشن کنند.
    شما را به خدا قسم ما را آگاه سازید آیا تعیین اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایر برای دین و مذهب منحصر به خدای دین است یا بشر جایز الخطا نیز با تصورات و تخیلات ذهن محدود و ناتوان خود مجاز است بجای خداوند جهان آفرینش برای خود و دیگران پیوسته و هر روز بنام دین و مذهب اعتقاد و مناسک و مراسم ، با همه ی پیامدهای ناگوار دینی و اجتماعی و روانی و اخلاقی و سیاسی و... که بی تردید به بار می آورند ، ابتکار کند؟؟؟!!!
    آیا در این زمینه ها دین شناسانی هستند که ما را آگاه سازند راز ارسال ده ها هزار پیامبر از جانب خداوند به بشر و این هشدار قرآنی به مسلمانان : «وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَى عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ» (آیه 144 سوره آل عمران) چیست؟؟؟!!!
    شما را به خدا قسم به ما بگویید آیا خدا و قرآن و عقل و پیامبر و امامان نسبت به من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب موضع مشخصی دارند یا دین و مذهب را در دست من در آوردیهای روز افزون بی پناه رها کرده اند؟؟؟!!!
    آیا دین شناسان در مقابل انبوه من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب هیچ وظیفه و مسئولیتی دارند یا کلا وظیفه و مسئولیتی ندارند و از این لحاظ با دلی آرام و قلبی مطمئن و رزومه ای پاک و بی خدشه به خدا خواهند پیوست؟؟؟!!!
    آیا در من در آوردی سازی تنها مداحان به هدف و فلسفه ی عاشورا لطمه زده اند؟؟؟!!!