کمپین جهانی sayyahussain


The campaign “Say Ya Hussain” launched in 2017 in attempt to help people remember Imam Hussain’s personality with every good deed they do in their daily lives. Because Imam Hussain was a man of God and a free man who gave everything he had in the name of justice, we still remember him by doing good deeds in everyday life, in his memory.






مجموعه بین المللی عاشورا در ماه محرم۲۰۱۷ ، در راستای معرفی ویژگی‌های شخصیتی و هدایت کننده امام حسین (ع) به مردم اقصی نقاط جهان، کمپینی را با نام Say Ya Hussain ( بگو یا حسین ) راه اندازی کرد.

از تمامی علاقه مندان به امام حسین (ع) درخواست شد تا با شرکت در این کمپین ، به روشی نوین و به صورت غیرمستقیم، #امام_حسین_ع را به مردم جهان معرفی کنند.

در این فراخوان از آنان خواسته شد که تصویری از خود به همراه کاغذی که بر روی آن جملات تعیین شده برای شرکت در کمپین با هشتگ #SayYaHussain وجود دارد را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنند‌. جملاتی از قبیل « اگر ظلم را دیدی و سکوت نکردی ، بگو یا حسین » ؛ « وقتی کسی را بخشیدی و بهش فرصت دوباره دادی، بگو یا #حسین » ؛ « هرگاه نیازمندی را دیدی و بی تفاوت از کنارش عبور نکردی ، بگو یا حسین» ؛ « در راه حق از پی سختی‌ها و دشواری‌ها اگر صبور بودی بگو یاحسین » و غیره ... که به زبان انگلیسی ترجمه شده بود.
.
شما‌ هم #شرکت کنید
.
اطلاعات بیشتر در
instagram.com/ashura_info
www.ashura.info


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.