مستند پسرهای ایرانی که آرایش می کنند!


ستند جنجالی پسرهای ایرانی که آرایش می کنند!/ مرثیه ای برای مردانگی فراموش شده


+ 
15

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام،آهنگ کلیپ بسیار تنده ،آهنگ پس زمینه باید ملایم و آروم باشه،تندی آهنگ باعث میشه که مخاطب موقع تماشای کلیپ،تمرکزش پایین بیاید.
    لطفا یا آهنگ را حذف کنید یا آن را عوض کنید

  • باید از خودتان این سوال را بپرسید:
    چه شد آن جوانانی که در رزیم شاه خائن بزرگ شده بودند "به شهادت رسیدن را افتخار" می دانستند اما این جوانان که نظفه آنها در حکومت اسلامی بسته شده و در آن رشد کرده اند به اینجا رسیده اند؟
    قرار بود جمهوری اسلامی ایران الگوی یک حکومت موفق در جهان باشد!!!

  • ⁦:)⁩ باید دید آن جوان ها در کاباره ها و شهر نو و لاله زار تربیت شدند یا پای منبر امام خمینی و مرحوم کافی و شیخ فلسفی ؟ خانواده هایشان شاه پرست و بی ایمان بودند یا مومن ؟ آن زمان ماهواره هم بوده؟ هنوز هم هستند جوانانی که شهادت افتخار آنهاست حججی ها و عباس دانشگر ها و... اینها همه میوه های این انقلاب هستند شما باید ببینی اینها که این کار های غلط را انجام می‌دهند در چه خانواده ای بزرگ شدند چه دوستانی داشته اند؟ حکومت که موظف نیست برای هر نوزاد که متولد می شود یک مامور بگذارد که او را مومن تربیت کند خانواده ها هستند که بچه را شکل می دهند در مرحله دوم دوستان و جامعه آن زمان اینقدر جنگ روانی و ماهواره و هزار چیز دیگر نبود که اعتقادات ملت را نشانه بگیرد آن زمان در هر خانه ای دیش ماهواره نبود .. الان هم انقلاب ما هنوز رویش دارد و هنوز شهید تربیت می کند

  • به نظرمن بایدحداقل اتحادیه سلمونی جریمه سنگین بذاره برا آرایشگرایی که پسرهارو این شکلی بزک میکنن