هجمه رسانه ای آمریکا ضد ایران ، نیاز به قرارگاه فراقوه‌ای دارد


هجمه رسانه ای آمریکا ضد ایران ، نیاز به قرارگاه فراقوه‌ای دارد


گفتگو| حباب اطلاعات؛ هجمه‌ای که نیاز به قرارگاه فراقوه‌ای دارد

ما نیازمند یک قرارگاه فراقوه‌ای برای مدیریت تصویر جمهوری اسلامی هستیم تا بتواند از یک موضع ملی و عالی به همه‌ی دستگاه‌ها و نهادها و قوا درخصوص رعایت حال جمهوری اسلامی و رعایت تصویر جمهوری اسلامی تذکر دهد.

شاید لازم باشد به برخی مسئولین بگوییم کمتر جلوی دوربین‌های تلویزیونی قرار بگیرید، لطفاً کمتر مصاحبه کنید چون بخشی از برنامه‌ی تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی با استفاده از گفتارها و رفتارها و کردارهای مسئولین خود جمهوری اسلامی است.


گاهی مواقع با رخدادها و پیامدهایی مواجه می‌شویم و احساس می‌کنیم مسئولین مربوط، قبل از آن اصلاً فکر نکرده‌اند به اینکه این اقدام و تصمیم و رخداد چه پیامدهای رسانه‌ای دارد و تأثیر آن بر تصویر جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور چه خواهد بود.

گفتگو با دکتر شهاب اسفندیاری در مورد پیامدهای «تصویرسازی غلط» درباره‌ی ایران...

متن کامل مصاحبه را می‌توانید از اینجا بخوانید:
https://bonyana.com/14150



+ 
1

- 
0
ارسال در 1397/8/19 ساعت 08:57 2018-11-10 08:57:01
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ایا بازی دادن معیشت یک ملت توسط یک دولت توحش نیست ایا فقیر کردن مردم با گرا نی توحش نیست ایا نصف شدن ارزش حقوق کارگر و کارمند با بهانه های مختلف توحش نیست ایا فریب همین اقشار با افزایش حقوق 20 درصدی در سال اینده توحش با لبخند نیست ایا واگذاری پرداخت یارانه همین فقرا بدست استاندار و فرماندار و بخشدار موجب ایجاد رانت وفساد سیاسی در کشور نیست و دیگر نامش بقول اقای جهانگیری گدا پروری نیست چرا به دنبال توحش در بیرون مرزها میگردیم