عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کاظم 97/8/22 ساعت 14:50

    رفقا عجله نکنید لطفا!
    اولا این چند دقیقه بخشی از یک سخنرانی یک ساعت و خورده ای هست! پس باید تمام حرف را گوش کنیم تا بتونیم تحلیل درستی داشته باشیم!
    ثانیا اینجا بحث این نیست که مثلا منشا مفاسد اخلاقی کجاست یا کیه؟؟!!!
    ثالثا شرع برای من به عنوان یک مرد وظیفه ای مشخص کرده همینطور که برای زن تعیین کرده!
    حالا این درسته که من به وظیفم عمل نکنم چون زن به وظیفش عمل نمی کند؟!
    این بدیهیه که اگر زنان حجابشان درست نباشد کار مردان سخت است! اما این باعث سلب مسئولیت از مردان نمی شود!
    خدا به همه شماهایی که دغدغه اسلام و دین رو دارید جزای خیر عنایت کند!
    والسلام

  • راست می گویی. اما الان مرد مسلمان فقط باید آرزو کند که کور باشد. چون هر طرف سر را بر می گرداند یکی از این روسپی ها تشریف دارند.

  • من خودم به عنوان يه زن..وقتي اين خانوماي بدحجابو ميبينم حالم به هم ميخوره..چون اونا نفهميدن که زيبايي زن به حجابشه.مرواريد توي صدف ارزشمنده.اينو خطاب به خانماي بدحجاب ميگم.مهم اينه با حجاب زيبا باشي نه که خودتو بزک کني بذاري جلو مرداي نامحرم.اگه واقعا زيبايي زيباييتو به رخ شوهرخودت بکش که چشمش دنبال زناي ديگه نباشه

  • ناظر 97/8/21 ساعت 22:37

    حالا که چی . مثلا میخوای بی حیایی و بد حجابی زنان را توجیه کنی . امروزه نمیتوان توی خیابان راه رفت هر جا نگاه میکنی پر شده از زنهای بد حجاب بی حیا . بله شکی نیست که حجاب و حیا هم برای مرد است و هم زن ولی این روزها بد حجابی و بی حیایی زنها بسیار زیاد شده و هر کدام سعی میکنند هر چه بیشتر خودنمایی جنسی کنند و خود را به نمایش عموم بگذارند و این گناه و فحشاست .ایا زنی که در نهان گناه میکند بدتر است یا زن بدحجابی که علنا با بد حجابی خودش فحشا را گسترش میدهد و در طول روز هزاران نفر او را میبینند و الگو میگیرند . اگر گناهش بیشتر از زن اول نباشد کمتر هم نیست . چرا خودمان را فریب میدهیم . همه میدانند که بدحجابی گناه است اما سعی میکنند انرا نادیده بگیرند . به این فکر کنید که ایا نظر خدا در مورد بدحجابان چیست و انوقت خواهید فهمید جهنم در انتظار بدحجابان و زنان بی حیاست . بروید از مراجع سئوال کنید درباره زنان بدحجاب و میزان گناهشان . هر چند که امروزه یک سکوتی عجیب در میان همه برقرار شده که هیچ کسی هیچ نگوید اما بالاخره مراجع باید پاسخ بدهند .

  • آقای محترم! جهت اطلاع شما زندگی در آمریکا و اصلا سفر برای کسی که در نتیجه این سفر به گناه بیفتد حرام است. پس اصل فرض تو غلط است.
    حجاب برای آن است که میزان جاذبه را کم کند. البته آن را صفر نمی کند. لهذا حتی اگر هم زن حجاب داشته باشد باز هم مرد مجاز به نگاه نیست. مگر به وجه و کفین آنهم اگر بدون بذون آرایش باشد.

    حضرت علی علیه السلام فرمود
    لا تکونن حدید النظر الی ما لیس لک، فانه لایزنی فرجک ما حفظت عینیک و ان استطعت ألا تنطر الی ثوت المرأة التی لا تحل لک فافعل و لن تستطیع ذلک الا باذن الله
    به چه چیزی که نگاه برای تو جایز نیست، خیره خیره نگاه نکن. به درستی که عوتت مرتکت زنا نمی شود، تا هنگامی که چشمانت را از نگاه به نامحرم حفظ کنی و اگر توانستی، حتی به لباس زن نامحرم نیز نگاه نکن که البته این کار را جز به اذن و اراده خدا نمی توانی انجام دهی.

    پس می بینید که نگاه لزوما برای زن بی حجاب نیست. بلکه حتی زن با پوشش کامل و محجبه را هم نباید نگاه کرد.