کلیپ تصویری «یمن امروز»


کلیپ تصویری "یمن امروز"


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام.
    کار از شعار دادن گذشته است.
    به فکر عمل باشیم.
    یمن تنها ملتی است که مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سعود شعار ملتش می باشد
    و دریغ از کمی توجه کشور به این ملت مقاوم.

  • البته اوضاع مردم یمن وخیم است اما خوب این جنگ یمن برای هر که بد بود برای ما یعنی جمهوری اسلامی و ایرانی ها چندان بد نبود چون رقیب و دشمن ما در منطقه را یعنی عربستان سعودی به چالش کشید و وارد باتلاقی کرد که ضربات و خسارات بزرگ مالی و جانی و حیثیتی به آن وارد کرد و از این جهت باید تا حدی خوشنود هم بود .
    اما مسئله دیگر که واقعا حال به هم زن و مایه تاسف است برخورد های دوگانه با این وقایع و حمایت از مسلمین و مستضعفان است .
    اسد دیکتاتور در سوریه وقتی مردم مسلمان این کشور را در سال اول قیام مردم سوریه و قبل از ورود تروریست ها کشتار و سرکوب می کرد کوچکترین خبری در رسانه های ایرانی به آن اشاره نمی شد چون اسد متحد جمهوری اسلامی محسوب می شود و باید از آن حمایت کرد .همین چند روز پیش اخبار و قبلا نیز هنگامی که چند غیر نظامی سوریه بر اثر حملات هوایی نیروهای آمریکایی کشته می شدند در بوق و کرنا می کرد که چند زن و کودک بر اثر حملات نیروهای هوایی آمریکا در سوریه شهید !!! شدند . اما زمانی که اسد جنایتکار در جریان جنگ داخلی سوریه و زمانی که شهر حلب در تصرف داعش و دیگر تروریست ها بود ارتش و نیرو های اسد بمب های بشکه ای بر سر مردم حلب می ریخت و سبب کشته شدن تعداد زیادی از غیر نظامیان بی گناه به خصوص زنان و کودکان می شد صدا و سیمای جمهوری اسلامی کوچک ترین خبری درمورد این جنایات پخش نمی کرد و پوشش نمی داد .آن غیر نظامیان کشته شده نه تنها شهید محسوب نمی شدند که کشته شدنشان نیز هیچ اشکالی نداشت چون توسط اسد کشته شده بودند اما کشته شدگان غیر نظامی مردم دیر الزور در چند روز پیش چون توسط آمریکا کشته شده اند شهید محسوب می شوند !!!

  • اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنَا
    وَ غَيْبَةَ إِمَامِنَا [وَلِيِّنَا]
    وَ شِدَّةَ الزَّمَانِ عَلَيْنَا
    وَ وُقُوعَ الْفِتَنِ بِنَا
    وَ تَظَاهُرَ الْأَعْدَاءِ عَلَيْنَا
    وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا
    اللَّهُمَّ فَافْرُجْ ذَلِكَ عَنَّا بِفَتْحٍ مِنْكَ تُعَجِّلُهُ وَ نَصْرٍ مِنْكَ تُعِزُّهُ وَ إِمَامِ عَدْلٍ تُظْهِرُهُ إِلَهَ الْحَقِّ

  • مرگ بر این دولت جاسوس خائن و ننگ بر این مردم بی خیال عافیت طلب