جشن مختلط برای افتتاح یک مسجد جنجالی !!


جشن مختلط طراحان یک مسجد جنجالی!
شاید شما هم باورتان نشود بنای مدرنی که در چهارراه ولیعصر و در کنار تئاتر شهر ساخته شده، یک مسجد است. اما بد نیست بدانید این مسجد توسط چه کسانی ساخته شده است؟


+ 
32

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مسجدی که غربزدگان بسازند مانند مسجد ضرار است که نبودش بهتراز بودش است

  • این سندی دیگر است بر کفر قالیباف. همان تکنوکرات بسیجی نما و به قول خودش رضاخان حزب اللهی که هم می خواست رای رای هنرمندان و اهالی تئاتر را جذب کند و به دستور آنها مسجد با شکوهی که قرار بود اینجا ساخته شود را نابود کرد - تا قداست ساحتمان تئاتر شهر کاهش نیابد!- هم می رفت جلوی جنوب شهری ها چفیه می انداخت و خود را انقلابی می نامید. با این ایده، مسجد ولی عصر (عجل اله فرجه) به جرم آنکه در مقابل تئاتر شهر قد برافراشته است به پای آن ذبح می شود و به آن صورت طراحی می گردد. رضا دانشمیر اعتراف می‌کند که: "شهردار این را دید و خیلی پسندید!"شهردار، نقد معماران انقلابی و دلسوز را که نسبت به تحقیر این مسجد اعتراض نموده بودند، اقدامی سیاسی علیه خود قلمداد می کند و آن را دفاع از احمدی نژاد تفسیر می کند. (چون طرح اصلی مسجد که مورد اعتراض هنرمندان شیطان پرست بود و از بین رفت در دوره شهرداری احمدی نژاد و توسط معمار و هنرمند متعهد مهندس عبدالحميد نقره‌کار طراحی شده بود)



    برای مطالعه بیشتر در مورد این خیانت - که تنها یکی از جنایات قالیباف در دوره ننگین 12 سال شهرداری تکنوکراتی است- به لینک زیر مراجعه کند. اهمین لینک زیر از این رو است که سایت مشرق نیوز خودش از نوکران قالیباف است:

    mshrgh.ir/179992


    و این تنها یکی از برگه سیاه های جنایتهای پست فطرتی است که عدالت را توزیع فقر می نامد و برجام را موفقیت بزرگ و اجتناب ناپذیر می خواند. به تراکم فروشی دیوانه وار افتخار می کند و با بی اعتنایی به التماس صنایع داخلی برای مترو از چین واگن وارد می کند. سطل های زباله تهرانی را برای رفاه حال آشوبگران دو قبل از فتنه 88 پلاتیکی می کند و بی هیج دلیلی آمار تظاهرات طرفداران موسوی در روز 24 خرداد 88 را 3 میلیون اعلام می کند و احدی هم نمی گویند از کی تا حالا اعلام میزانشرکت کنندان تظاهراتها وظیفه شهرداری است؟ همان ریاکاری که فقط بلد است با پول شهرداری پی در پی کتاب بابانظر را در مدح خودش تجدید چاپ کند - کتابی که رهبری حاضر به تقریظ نویسی روی آن نشد (تا جایی که عده ای گفتند رهبری با آن شهید مشکل دارد! اما رهبری به دیدار خانواده شهید بابانظر رفت تا همه بدانند او با عمو باقر مشکل دارد نه با بابا نظر) و بدون مجوز شورای شهر عوارض مردم را صرف تبلیغات خودش به اسم کمک به مراسم اربعین بکند!

    اینها به کنار. آنچه دردناک است این است که حضرت حزب اللهی آنقدربیشعور و ابلهند که از شدت کینه نسبت به احمدی نژاد، از قالیباف حمایت می کنند!!

  • ناظر 97/9/27 ساعت 22:47

    انگار بهایی ها و کفار کم کم دارند بر مملکت اسلامی ایران مسلط میشوند . پناه بر خدا .

  • ینی اذانم میگه؟