استاد خاتمی نژاد - پشت پرده برهنگی و هرزگی در جهان!


پاسخ به سوالاتی چون:

- چرا افراد حاضر به انجام کارهایی خلاف عقل می شوند؟
- چرایی رفتار اشتباه کودکان در سنین کودکی؟
- چرایی تبلیغ برهنگی در جهان؟
و ...

جهت مشااهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
22

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ربطی به عقل نداره این مسائل دانشمند :)) این مسائل به علت تربیت و تابو و شرطی کردن بچه است. من با برهنگی مخالفم اما بچه ای که تربیت نشه برای لباس پوشیدن، لباس نمی‌شه و مشکلی هم با برهنگی نداره.

  • م.س 97/12/11 ساعت 08:34

    سلام و سپاس.

  • ناظر 97/12/10 ساعت 15:26

    بزرگترین نعمت خداوند عقل است و عقل با علم و دانش و هوش فرق میکند همانطوری که ممکن است یک کارگر ساده عقل داشته باشد و رئیس جمهور مملکت کم عقل باشد . از مهمترین دلایل کم عقلی حرام خدا را حلال کردن و حلال را حرام کردن است مال مردم خوردن و رانت خواری است . بی حیایی و بد حجابی و بی حجابی است .راه انداختن رقاصی و فساد است . تظاهر به ایمان است . دروغ گویی و خودنمایی و خودبزرگ بینی است . و اینها خصلت های روحانی و لاریجانی و اصلاح طلبان و گروهی از اصولگرایان است . جهنم برای همه جا هست .

  • شفیعی 97/12/10 ساعت 09:25

    خداقوت

  • باسلام و خداقوت
    دست دست اندرکاران محترم درد نکنه. سپاسگزارم از کلیپ قشنگتون

  • س.م 97/12/9 ساعت 22:19

    با سلام و تقدیر وتشکر از همه دست اندرکاران تهیه و ساخت این کلیپ .گاهی برخی از تلنگرها چقدر به موقع و بجاست.خدا حفظتون کند...

  • سلام ان شا ٕ الله بعضی از خانم های ایرانی بر سر عقل بیایند. خانم های غربی به این نتیجه رسیدن که حجاب موجب امنیت آنها میشود. در غرب بیرون آمدن یه خانم با آرایش نشانه خوبی نیست و یه خارجی بیاد ایران و در خیابانها قدم بزنه به نظرتون با دیدن بعضی ها چی فکر میکنن! طرز لباس پوشیدن و آرایش نشانه فرهنگ هست. ای زمانه بیشتر شاهد ترویج بی فرهنگی در جامعه هستیم.