دکتر عباسی | عاقبت «پول حرام» !


عاقبت «پول حرام» به روایت حسن عباسی


+ 
38

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متاسفانه اسلام در ایران دچار بعضی آخوندهایی شده که صوفیانی اند در لباس تشیع و انحرافات عقیدتی صوفیان را ترویج میکنند
    و جالب اینکه مخالفانشان را تهمت جهل میزنند و عقاید باطلشان را نیز با سوء استفاده از آیات متشابه و فلسفه بافی و تشبیه خالق به مخلوق که شرک و کفر است اباطیلشان را برای عوام جا میزنند
    مثل محمدحسین طهرانی که نام علامه برایش گذاردند و عقایدش بخلاف اسلام است
    چنانچه ادعا کرده:
    حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی،آمر است در مقام بالا، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
    (الله شناسی ج 3 ص 222)..
    از این بهتر نمیتوانسته ادعا کند که همه چیز خداست و خداست که همه چیز است؛ و مخلوق همان خالق است و خالق همان مخلوق است.. در حقیقت اینها خداوند را مخلوق و مملوک و مربوب می شمرند و ادعا دارند مخلوق از ذات خالق و تطوّر و تحوّل خود خالق پس همذات اوست
    بخلاف اسلام که خداوند در آن خالق همه چیز و مالک همه چیز و ربّ همه چیز و بخلاف اشیاء و غیر آنهاست و مخلوق و مملوک و مربوب نیست و کُنهِ خداوند متفاوت و بخلاف مخلوقاتش است
    در قرآن و کلام اهل البیت(علیهم السلام) میخوانیم که فرمودند:
    الله خالق کل شئ، هو ربّ کل شئ، لَهُ کل شئ و هو بخلاف الاشیاء و نظیر این تعابیر..
    همین جناب محمدحسین طهرانی در جایی ادعا کرده که اگر استادش(هاشم حداد) بگوید: یک لیوان خون بخور فلفور آن را میخورد؛
    (حتّی اگر خداوندِ قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)فرموده باشند خوردن خون حرام است)

  • مهمان 97/12/16 ساعت 11:16

    پول حرام، پول ناراضی مردمیه که تو فقر و بیکاری دست و پا میزنن ولی داره خرج ایدئولوژی پوچ یه عده تو یمن و فلسطین و سوریه و.. میشه.
    و اما درمورد زم ک واسش مستند درست میکنید؛
    انقدر مثل سگ ازش میترسید ک بخاطرش تلگرام رو فیلتر میکنید،
    بعد میگید در تور امنیتی شما گرفتار شده!
    خجالت نمیکشید که با اینکه مردم هیچکدوم از حرفهای شما رو باور ندارن باز ازین مستند های چرت میسازید؟ پول حروم همین پولیه که خرج این مستندها میشه.

  • سگ که باوفاست و تو چارپایان حیوون محافظ و مردیه ولی شما جواسیس و مزدوران ملکه انگلیس و بن سلمان آدم خوار اونقدر شرف و انسانیت ندارید که اذعان کنید این خپل خان زم جیره خوار کیاست.چرا میسوزی و دردت گرفته مگه مشت امثال تو وا شده.بدبخت خوش خیال فکر کردی ملت مثل دهه 70 و 90 اونقدر بی سواد و نامطلع هستن که با اراجیف امثال توی بی وطن تحت تاثیر قرار میگیرن.نه دادش مشتتون وا شده داری دری وری میبافی.خود گیج و گنگشون افتادن به دست و پا و نفهمیدن از کی خوردن انوقت تو فسقلی افتادی جلو چی میگی؟همین یمن و فلسطین و...پر پر نمیشدن ناموست دست به دست وهابی های سعودی و یهودی های عقده ای میشدن.

  • سلام ممنونم طلابود داداش

  • ناظر 97/12/15 ساعت 21:50

    همه بدبختی های ما نه از امریکا بلکه از مسئولین حرامخور و به تبع ان گروهی از مردم حرامخور است که جامعه را فاسد کرده و ثمره حرامخوریها همین مفاسد فرهنگی و بد حجابی هاست .بدون شک امثال زم به فرزندش مال حرام داده که اینطور بدبخت و جهنمی شده .

  • مهمان 97/12/15 ساعت 20:04

    جالب اینه که تفکرات اکثر بچه های آخوندها با پدرشون فرق می کنه ... مثلا ما در محله مان یک پیش نماز داشتیم که سه دختر داشت .هیچ کدوم چادر سر نمی کردند . بیست سال پیش ها ، نه الان . البته از مزایای پدر استفاده می کردند و با اینکه هیچ کدام قیافه ی درست و حسابی نداشتند ،بهترین شوهرها ( از نظر پست و مقام و خوش تیپی ) گیرشون اومد .

  • مهمان 97/12/15 ساعت 23:54

    این نیما زمه تفکر پدرش هم شاید با خودش فرق نداشته باشه. چون تو مستدنه وقتی با موبایل دارن با هم حرف میزنن یه جورایی تاییدش میکنه.
    ضمنا اگر این حرفت در مورد اون روحانی محلتون درست باشه که به احتمال زیاد دروغه ففط یک نفره بعد ایا تو تمام 200 هزار روحانی و طلبه کشور رو دیدی که میگی تفکر اکثر بچه های روحانیون با پدرشون فرق میکنه؟؟؟

  • اگه یه مقدار حواست بیننده ها جمع باشه متوجه میشید در مستند پسر زم،پدرش بهش کلی تعریف و تمجید میکنه و باهاش گرم میگیره در واقع از خیانت ها و خباثت های این موجود مفلوک نه تنها اعلام براعت نمیکنه و سرزنشش نمیکنه بلکه پشتیبانی هم میکنه و ایول بهش میگه منتها از شانس بدش حواسش نیست سیستم امنیتی رو تلفنش سواره و مکالمات شنود میشه بنابراین راحت و بدون حفظ ظاهر با دسته گلش حرف میزنه.مشکل اینجاست چرا گیر دادید به حواشی.مشکل تبلیغ کار مذهبی و هنری با پول سیگاره که ایشون در زمان ریاستش درست کرد برا حوزه هنری.مگه با پول سرطان مردم میشه کار هنری و مذهبی کرد؟؟؟مشکل اینجاست نه اینکه طرف در زمان مسوولیتش پول مجموعه رو بالا کشیده یا اختلاص کرده هرچند جماعت بهونه گیر اگر حکم امثال مهدی هاشمی-بقایی-رحیمی-فریدون و...هم صادر بشه باز میگن قوه قضاییه ناعادلانه حکم بریده و جناحی رفتار کرده

  • مهمان 97/12/15 ساعت 21:47

    آقا یه سوال. اگه کسی خائن به کشور باشه، ضد ولایت فقیه باشه، مرتد باشه، جاسوس باشه، ضد خدا باشه، میشه بهش نسبت حرامخوری زد!!؟
    این دین شما چجور اخلاقی رو داره ترویج میکنه.

  • هاتف 97/12/18 ساعت 12:16

    خوب کسی که حرم خوره ضد ولایت و ... میشه دیگه

  • وقتی نمیخای بفهمی تقصیر هیچ کس نیست.طرف از راه فروش دخان دنبال کار فرهنگی و هنری بوده.منظور راه رسیدن به هدف از این طریق و سرطان دادن دست ملت حرامه و مشکل داره.با پول سیگار فروشی نمیشه انتظار برکت در کار فرهنگی داشت.بگیر موضوع چیه

  • مهمان 97/12/15 ساعت 23:44

    احمق جاسوس و نفوذی اون پولی که از امریکا یا جای دیگه میگیره حرامه.

  • مهمان 97/12/16 ساعت 02:42

    شما از کجا متوجه شدی پدرشون هم از آمریکا پول گرفته!!؟

  • کی ثابت شد که پول آقای زم پدر حرام بوده؟ کدوم دادگاه چنین رای داده؟ چرا انقدر راحت برای منافع سیاسی تهمت میزنید. چجوری میخواید جواب آبرو هایی که ریختید رو بدین

  • دیگه میخواستی چیکار کنه تا حرام خواریش ثابت شی؟! نکنهتو هم حرام خوار یا جیره خوری؟!؟!؟

  • alir2010 97/12/15 ساعت 21:14

    مستند ایستگاه پایانی دروغ ببین دوتا قسمته تو همین سایتم هست

  • مهمان 97/12/15 ساعت 21:50

    تو مستند راجع به رای دادگاه راجع به حرامخواری پدرشان حرف میزنند!؟ یا چون اونجا یه اشتباه دیگه ای کرده شما تشخیص دادید که تهمت حرامخواری هم مجازه؟

  • alir2010 97/12/16 ساعت 10:18

    مکالمه ایشون با پدرشون هست اخوی شاید از نظر شما گفتگو یه خائن وطن فروشی بایکی از مسئولین نظام عیبی نباشه
    اینطور که شما میگن پس حتما جمله ( امام حسين (عليه‌السلام) در كربلا خطاب به لشكر دشمن فرمودند «من شما را به راه راست مي‌خوانم اما شما از همه فرامين من سر باز مي‌زنيد و سخن مرا گوش نمي‌دهيد، چرا كه شكم‌هاي شما از مال حرام پرشده و بر دل‌هاي شما شقاوت نهاده شده است ) اشتباهه چون اونجا دادگاهی برگزار نشد!

  • مهمان 97/12/15 ساعت 18:27

    ای آقا این جا کسی براش دین و آبرو و قیامت مهم نیست. فقط شعار دین می دهیم که به قدرت برسیم.