فیلم کامل حمله تروریستی به مسلمانان در نیوزیلند


در پی حمله تروریستی افراد ناشناس به دو مسجد در شهر «کرایست کرچ» نیوزیلند، دهها مسلمان کشته و زخمی شدند. یکی از مهاجمان پیش از اجرای این حمله تروریستی، با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی فیسبوک، انگیزه خود را از حمله مسلحانه به نمازگزاران مسجد النور (یکی از مساجد هدف قرارگرفته شده) در شهر کرایست کرچ، «مقابله با مهاجرت مسلمانان» اعلام کرده است. این فرد در این ویدیو خود را «برنتون تارانت» ۲۸ ساله، اصالتا اهل استرالیا و یک «سفید پوست معمولی» معرفی کرده است.


+ 
32

- 
47

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این قاتل یک مسیحی نیست دوستان عزیزم.و مشکلش با مهاجرت و مسلمانان نیست برادران و خواهران عزیزم.روحشان در آرامش ابدی باشد دلم به درد آمد.این قاتل در جامعه ای رشد کرده که قوانین الاهی انجام نمیشه.اعتقاد به هیچی نداره. یک مسیحی معتقد چطور ممکنه گناهی به این بزرگی انجام بده.مگه نمیگن امنیت اونجا بالاست مشاهده کنید دیگه راحت میشه آدم کشت نیوزلند.

  • دیدم فیلمو کامل. ممنون.اینقدر از خدا دور شدن و به پیامبران الاهی و خداوند و فرشتگان توهین کردند و قوانین الاهی رو ندیده گرفتند که آخرش به پوچی رسیدند.

  • جای همه ی کسانی که توسط این وحشیان خون خار شهید شده اند انشاالله در بهشت در کنار شهیدان دیگر است

    بعد از این که این جنایت ها ( توسط دشمنان اسلام)انجام می شود باز هم اسم مسلمانان واسلام را تروریست می نامند بزرگ ترین جنایت وتروری که دیدم همین است
    خدا به خوانواده شهید شده گان صبر بدهد
    من سنگ دل که این فیلم وحشیانه را دیم دلم درد گرفت حالا چطور خوانواده شهیدان
    می توانند این فیلم دردناک راببینم (مخصوصا مادرانی که پسرشان اینجا بودند و شهید شدند )
    حالا این جنایت کار ازخدا بی خبر چطور می تواند زندگی کند


    حالا فکر کنید خودتان برای نماز انجا رفت بودید چه می شد

  • آیدین 97/12/25 ساعت 23:34

    اعصابم بهم ریخت

  • آیدین 97/12/25 ساعت 23:34

    عوضی اون زنه چه گناهی داشت ؟

  • جمال 97/12/25 ساعت 20:04

    این نتیجه اعتقاد نداشتن به خداست. کسی که خوشو با حیوان یکی بدونه به اینجا میرسه. وحشیگری تو خون این کافراست، به خاطر همینه که یه روزی همه اونا رو به درک واصل خواهیم کرد. اونایی هم که به نام اسلام از این کارا میکنن هم کافرن. اونا رو هم به درک واصل خواهیم کرد. به امید اون روز.

  • دو کلام هم از مادر کچل

  • چرا یاوه می گویی .داعش و بوکوحرام و سایر گروههای تروریستی افراطی اسلامی به خدا اعتقاد ندارند یا این کارها را به نام دین و خدا انجام می دهند ؟
    جنگ های مذهبی بین پروتستان ها و کاتولیک ها و کشتارهای یک دیگر از هم به خاطر عدم اعتقاد به خدا بود یا این که برعکس هرکدام مذهب و فرقه ی مقابل را بدعتگر و انحراف از مسیر الهی می دانست ؟
    کشتار یهودیان توسط مسیحیان در قرون وسطی به خاطر عدم اعتقاد به خدا بود یا برعکس به خاطر این بود که یهودیان با نپذیرفتن عیسی مسیح پسر خدا و به صلیب کشیدن او به خدا و پسرش خیانت کردند ؟
    کدام یک از این گروهها کافر بودند ؟ هیچ کدام و همگی اتفاقا نه فقط کافر بلکه متعصب ترین و سرسخت ترین دينداران بودند که به خدا اعتقاد داشتند و دارند و اتفاقا این کارها را برای رضایت خدا و پیشرفت دستورات و احکام خدا در دین خود انجام می دهند

  • جمال 97/12/27 ساعت 22:16

    مثل اینکه تو فرق معتقد واقعی و معتقد دروغین رو نمیدونی! به غیر از اسلام همه ادیان دیگه مثل جک میمونن. برو کتاباشونو بخون بعد بیا اینجا چرند بگو. تو خودت هم که لیبرالی! معلومه که خودتم به خدا اعتقاد واقعی نداری! بعد اومدی اینجا پرت و پلا میگی!؟ چی میزنی!؟

  • مهمان 97/12/27 ساعت 13:59

    خطای فکری تو در همینه مشکل ابدا به اعتقاد به خدا برنمیگرده. به جزمیت فکری و البته انحراف سران این گروهها برای کسب قدرت و ثروت و استفاده از کم اطلاعی و تزریق اطلاعات غلط به عامه پیروانشان بر می گرده. پروتستانها و کاتولیکها قدرت در میان پیروان مسیحیت را و امثال داعش کسب قدرت و تسلط در شرق آسیا را.
    کاش اگر به جز تلگرام مطالعه ای می کنید در احوال خوارج و جنگشان با امیالمومنین هم دانشی کسب می کردید. استفاده صهیونیسم از فرقه ها و سران دنیا پرستشان چیز تازه ای نیست.

  • مهمان 97/12/27 ساعت 14:01

    توجه نکردم اسمت را لیبرال گذاشته ای و این هیچ ربطی به آزادی خواهی حقیقی ندارد بلکه مثل تو مقصر را در همه خطاهای خودشان هم دین می دانند. بنابراین عجیب نیست که مثل تو دین را حتی در کشتار مسلمانان توسط فاشیستهای غربی مقصر بدانند.

  • مدافعان حرم ما این امنیت رو به شما مدیونیم

  • hasan6714 97/12/28 ساعت 21:12

    kiram to kose nane ye modafeine haram