عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تاریخ اسلام سراسر از جنگ و خون ریزی است فرقی ندارد کدامین آنها را مد نظر قرار دهید تمامی آنها به اسم اسلام و مسلمانی به غارت و تجاوز و چپاول در سراسر دنیادست زدند کودک وزنان و دختران را به کنیزی و بردگی گرفته و مورد تجاوز قرار دادند و مردان را گردن زدند بعد از اعراب هم ترک های عثمانی با نام اسلام دنباله رو آنها شده و جنایات وحشتناکی در اروپا ودیگر مناطق انجام دادند و تازه خود مسلمانان سر تقسیم غارتگری هایشان از دوران خود محمد تاآخر چندین بار باهم دیگردرگیری و جنگ کردند اسلام سرپوشی برای این تجاوزات وجنایات وقتل عام های وحشیانه بود البته کشتار ایرانیان و هندو ها بسیار فجیع تر و وحشیانه تر بود

  • مهمان 02/10/23 ساعت 08:56

    یه نظر گذاشتم علیه مسئولین سایت ولی منتشر نشد. در عوض فحاشی به به اسلام و امام علی رو منتشر میکنن!!! شما مسئولای سایت احتمالا یهودی نیستید؟
    -----------------
    باز میگم به فرموده دشمن حضرت علی حرومزادس حالا خودتون ببینین چطوری هستین.

  • من هیچ کاری با دین و سیاست ندارم ولی در این حد میدونم که علی توی هیچ جنگی با ایرانیان نبود و با این که پهلوان عرب بود و میتونست کلی غنیمت جمع کنه ولی بجاش عمر کاری رو با تمدن مصر و ایران کرد که تو طول تاریخ هر دو کشور بی سابقه بود هیچ فردی تو تاریخ به اندازه عمر لجن نبود که کل کتابایی تاریخی و... جنایت از خودش بجا بزارم و این تنها دلیل من برای اینکه با اهل سنت مخالفم و با شیعه خوبم و از طرفی ریشه و اعتقادات ایرانیان از ۱۱۰۰ سال پیش بسیار قوی تر از تمام تمدن های زمان خودش بوده و هست البته که اون زمان هم بی عدالتی های هم میشده اعم از روحانیون اون زمان که به مردم ظلم میکردن دقیقا مثل الان ولی در هر صورت بهتر از این بود که اعراب به ایران بیان و هزاران زن و بانویی ایرانی رو به کنیزی بگیرن و مال و اموال مردم رو غارت کنند آخه کجایی دنیا خدا اینجور حرفی رو زده که به بهانه دین من به ناموس و خاک و مال مردم دست درازی کنید هرچند خود حضرت علی تا جایی که تونست مانع ضربه اعراب به ایران شد ولی بازم بلایی بدی به سر ایرانیان اومد

  • مهمان 02/10/20 ساعت 10:32

    شما این طور از شیعه دفاع نکنی سنگین تری. به قول دکتر شریعتی میخوای چیزی رو خراب کنی بهش خوب حمله نکن، بد ازش دفاع کن. به والله که اگه خلافت از حضرت علی غصب نشده بود، اون حضرت هم با ایران و روم میجنگید همون طور که شروع جنگ با روم همون زمان پیغمبر شروع شد (جنگ تبوک). بحثی بر سر جنگ با حکومت های ظالم و کافر ایران و روم نیست. بحث سر نحوه جنگیدنه که بله میتونیم بگیم خیلی جاها از احکام اسلام تمرد شد. اما این که اعراب ایرانی ها رو قتل عام کردن، دروغ محضه. چون اسلام دقیقا برای جلوگیری از این کار حکم جزیه رو قرار داده که ولو به خاطر جزیه هم مردم قتل عام نشن. از اون طرف هم فاتحان عرب و به خصوص حکومت بنی امیه از هداشون بود که اهل کتاب مسلمون نشن تا بتونن ازشون جزیه بگیرن. در واقع قتل عام ایرانی ها و اسلام اجباری ایرانی ها افسانه ای بیش نیست.
    "ولی در هر صورت بهتر از این بود که اعراب به ایران" اگه این طور بود چرا باذان حاکم ایرانی یمن تنها با یه نامه مسلمون شد؟ اگه این طور بود چرا شهر تیسفون ایرانی به ندای سلمان فارسی لبیک گفت و بدون جنگ تسلیم شد؟ در حالی که یه دهه قبل مردم این شهر رومی ها رو با زدن آجر و خشت بهشون بیرونشون کردن؟ چطور سربازان غرق در زره ایرانی جلوی پابرهنه های عرب شکست خوردن؟ (ذقیقا همون طور که عربستان از پابرهنه های یمنی شکست خورد)
    این مزخرفات ملی گرایی شروعش از زمان ژاندارک و شدیدتر از زمان انقلاب فرانسه بود. و گرنه قبلش مردم اری نداشتن که چه کسی با چه ملیتی بر اونا حاکمه. اونا مخالف حکومت ظلم بودن. چون میدونستن رومی ها ممثل ساسانی ها ظالمن باهاشون جنگیدن ولی در عوض دیده بودن به اورشلیم امان داده شد و به امان عمل شد، خب مگه مغز خر خوردن بخوان زیر حکومت ساسانی باشن که در قله حکومت طبقاتی بود؟ (چرا باید مردم بخوان تحت حکومتی باشن که رعایا رو حتی از خوندن و نوشتن منع میکرد؟ چرا باید مردمم طرفدار حکومتی باشن که کار رو به جایی رسونده بوده که شعار مزدکیان زمین و خانه و همسر اشتراکی بود؟ چرا باید مردم حکومتی رو تحمل کنن که اون طور وحشیانه تمامی مزدکیان و مانوی ها رو از دم تیغ گذروند؟ اصلا اگه ایران اون موقع اوضاع مناسبی داشت چرا باید مردم مزدکی و مانوی میشدن)
    وقتی رسما با اومدن بنی امیه ظلم به حد اعلی رسید (به خصوص بعد از شهادت امم حسین و فاجعه کربلا) مردم نقاط مختلف قیام کردن که تعداد زیادیشون هم تو ایران بود. ولی مردم با اون قیام هایی که میخواستن حکومت ساسانی و دین زرتشتی رو برگردونن همراهی نکردن و در عوض به قیام ابومسلم خراسانی برای به قدرت رسوندن "اَلرّضا مِنْ آلِ مُحمّد" همکاری گسترده کردن. یعنی دقیقا حکوم اسلامی رو بهتر از حکومت ساسانی میدونستن.
    "خدا اینجور حرفی رو زده که به بهانه دین من به ناموس و خاک و مال مردم دست درازی کنید" قطعا خدا اینجوری حرف نزده و طبق احکام اون زنان کافری (بله اهل کتاب کافر ضمی هستن) اسیر میشن که تو جنگ ها حضور دارن. این که حالا عربها چقدر اسلام رو تو جنگها و فتوحات رعایت کردن و چقدر رعایت نکردن یه بحث دیگس.
    اما با این وجود همون طور که گفتم در مجموع مشکل ایرانی ها با مسلمان بودن و حتی با سنی بودن هم نبود که اگه این طوری بود ایران تا مدتها سنی نمیموند. (تا صفویه بخش عمده ایران سنی بودن). ایرانی ها اسلام رو خودشون پذیرفته بودن.

  • تیترو بنویس پاسخ به شبهه که فکر نکنیم شما داری علیه شیعه فعالیت میکنید

  • ما که شیعه نیستیم ولی تو شناسنامه مون خورده شیعه نفرت داریم از اعراب نجسی که به ایران حمله کردن ک.ص ننه همه شون مگه مملکت آریایی ما دست مایه عرب های زن باره س که یه مـ.شت خودفروش عرب پرست تو این مملکت کاسه داغ تر از آش شدن

  • مهمان 02/10/20 ساعت 08:29

    به سبک خودت جوابت رو میدم.
    باید هم شیعه نباشی عاریامهر. چون شیعه حرومزاده نداریم.
    که گفتار نیک پندار نیک و کردار نیک؟ شوخی میکنین دیگه؟ چقدر این گفتارت نیک بود حرومزاده!!!!
    جناب عاریایی شما اول برو یه تست دی ان ای بده ببین چد درصد عاریایی هستی. نشی مثل اون پانترک خر که تهش مشخص شد 60 درصد یونانیه!! این مملکت هم مملکتیه که از اقوام مختلف ترک و فارس و کرد و عرب و بلوچ و ... و تا خالا به خاطر اسلامه که کنار همه وگرنه چرا باید یه گیلکی جونشو فدای عاریایی نژادپرست احمقی مثل تو بکنه؟ این مملکت، مملکت اسلامیه دنبال عاریایی بازی هستی برو آلمان کنار قبر نداشته هیتلر زار بزن، نجس العین بی چاک و دهن. (البته آلمان هم داره دست مسلمونا میفته بدبخت)

  • والا ما که ندیدم ونبودیم در جنگ عراق ایران بودیم ودیدم که اعراب نسبت به ما ایرانیان چقدر دشمن خونین ما بودن بس وچقدر شهید دادیم اون موقع ۱۵۰۰ سال پیش برای سرزمین گشایی نبود بنام اسلام حمل کردن به ایران علی را میگویم و ۵۰۰ نفر را جلو بهمن یا مجلعم کشتن و او هم انتقام گرفت علی را با شپشیرش زد که علی از او میپرسد برای چی گفت تو ۵۰۰ نفر هم وطنهای مرا کوشتی بس همین که ما هم شنیدیم

  • مهمان 02/10/20 ساعت 08:43

    یعنی من نمیدونم شما حرومزاده ها این داستاناتون رو از کجاتون در میارین؟ خود ابن ملجم اومد تو خوابت بهت اینا رو گفت؟ این ابن ملجم به قول شما عاریایی و ایرانی پس چرا خودش تو جنگ صفین تو سپاه حضرت علی بود؟ چرا بعدا با بقیه عربا تو سپاه خوارج بود؟ الحمدلله که مزخرف گویی کنتر نمیندازه!!!
    شما کوری و نمبینین که موقع اربعین همین عراقی های عرب (که البته به صورت نژادی ایرانی بودن که با عربها آمیخته شدن) چطور دست و پای زائرای ایرانی رو میبوسن. راستی شما چرا انقدر کینه به انگلیسی که حداقل 2 میلیون نفر رو تو ایران با قحطی کشتن ندارین؟ چون چشم آبی هستن همون طور که اسکندر چشم آبی بود؟ البته شما نسبت به مغول ها هم کینه ندارین چون اونا هم بی دین های کافری بودن مثل خودتون. به خدا قسم اگه اعراب هم اسلام رو نیاورده بودن (که برای زندگی نحس باید و نباید تو زندگی مشخص کنه) و فقط کشورگشایی کرده بودن الآن قربون صدفشون میرفتین همین طور که الآن قربون صدقه بن زاید و بن سلمان میرین.
    یه چیز دیگه کی اونوقت جلوی بعثیا رو گرفت؟ شما عاریایی ها؟ شاپور بختیار عاریاییتون که اصلا قبل از جنگ از مشوقان صدام برای حمله به ایران بود!! نه ا حرومزاده کثیف این بچه شیعه ها با سربند الله اکبر و یازهرا بودن که جلوی بعثی ها کافر رو گرفتن.
    یه نکته تاریخی دیگه صدام انتفاضه شیعیان عرب عراق رو به کمک ایرانی های منافق سرکوب کرد و خیلی ها رو هم کشت.
    نکته پایانی: هیچ کس هم تو تاریخ بیشتر از خود ایرانیا، ایرانی نکشته (البته به لحاظ نسبت جمعیت) ،چه تو قتل عام وحشیانه مزدکی ها و مانوی ها توسط انوشیروان دادگر!!! چه تو کشتار پوریم توسط خشیارشا به تحریک زن یهودیش استر. (راستی اسکل ابن ملجم هم یهودی زاده بوده)

  • شما شیعه ها رو عمر مسلمان کرد به خاطر خیلیاتون رو هم کشت دمش گرم همیشه ‌‌شماها به عمر توهین میکنید

  • مهمان 02/10/20 ساعت 08:46

    میدونم مسلمون نیستی پس کم دری وری بگو. اتفاقا عمر لعنت الله علیه و سایر فاتحان ایران و به خصوص حاکمان کثیف اموی از خداشون بود که ایرانی ها مسلمون نشن تا بتونن جزیه بگیرن. از مرده هم نمیشه جزیه گرفت. پس نه اون قتل عام دروغین مد نظر شما اتفاق افتاد و نه مسلمان کردن اجباری.

  • چرت و پرت نگو

  • مهمان 01/10/17 ساعت 06:00


    آخه ۲۵۰۰سال پیش کدوم کشوری بوده که اینا برن توش آدم بکشن تا جایی که ما خوندیم تو ایران صدهامدل از اقوام از هر نقطه دنیا زندگی میکردن ثلثی از جهان در اختیارکوروش کبیرو ایرانیان بود انقدر ما نامرد شدیم که کشورهای همجواری مانند سکاها و سابروماتها فیلم تمسخر وکشتن کوروش رو درست میکنن به نوشته هرودوته بیشرف که دروغه که اجدادشون از زمان سلسله هخامنشیان که دشت نشین بودند از همان زمان که مردم دنیا پوست حیوان میپوشیدند جای ثابتی نداشتند و پدران و مادران ما لباس های زربافت و سیمین بافت میپوشیدن همان زمان اعراب تمساح خوار حلال و حرام نمی دانستند دختر زنده به گور میکردند ۱۱۳۶سال قبل از دین اسلام ما یکتا پرست بودیم بعد این که پیکی از پیامبر به خسرو پرویز یکی از پادشاهان ساسانی نامه ای آورد که خسرو پرویز بااعصبانیت نامه را پاره کرد و به پیک ناسزا گفت که شما دختر زنده به گور میکنید درحالی که در ایران ما زنانی داشتیم که پادشاه و فرمانده و خیلی از سمت هایی والایی برخوردار بودند و به پیک گفت ما ۱۱۰۰سال پیش انسانیت را آموختیم شما برای خود چاره ای بی اندیشید و در آخر رگ و ریشه ما در خاک ایران وما هیچ وقت غیرتمونو به چندتا دروغ نمیفروشیم و احترام هر دین آیینی به جای خود و وقتی ماییم که از پشتوانه گذشتگانمون نونی میخوریم و اعتبارشان سند راه ماست هیچ وقت خاکمونو نمیفروشیم

  • اباطیل و مزخرفات یعنی همین. دروغ که الحمدلله کنتر نمیندازه این حرومی هم برداشته پشت سرهم دری وری گفته.
    آخه بی سواد اگه انقدر وضع ایرانیا خوب بوده که لباس های زرین و سیمین بافت میپوشیدن ، کلشون رو خرایی مثل شما گاز گرفته بودن که بردارن و برن مزدکی بشن که در واقع نسخه کمونیست های اون زمان بودن؟ (که شعارشون این بود که همه چیز باید اشتراکی باشه حتی زنان!!!)
    این خزعبلاتی که در مورد پاره کردن نامه پیغمبر به خسرو پرویز سر هم کردی رو واقعا باور داری؟ یا این که خواب زده شدی و خود خسرو پرویز بهت گفته دلیل پاره کردن نامه زنده به گور کردن دخترا بوده؟ (تا جایی که تو منابع تاریخی هست و خسرو وحشی نامه رو پاره کرد، چون اسم خدا بالاتر از اسم اون بود.)
    تازه به عقل نداشتتون خطور نکرده اسلامی که تونسته یه مشت وحشی که دختر زنده به گور میکنن رو آدم کرده و مانع تکرار این فاجعه شده، باید دین خوبی باشه؟
    خدا وکیلی این که مزخرفی که 1100 سال قبل از اسلام ایرانیا انسانیت رو آموخته بودن از کجات در اوردی؟ انقدر ایرانیا انسان شده بودن که مجازاتی داشتن به نام شانه آهنین!! انقدر آدم بودن که شاپور چنان بلای غیر انسانی سر اسیران عرب آورد که مشهور شد به "ذو الاکتاف‌"! انقدر ایرانیا انسان بودن که زمان انوشیروان قاتل دو قیام بزرگ مزدکی ها و مانوی ها رخ داد و اینم انسانیت به خرج و داد و به صغیر و کبیرشون رحم نکرد و تا نفر آخرشون رو کشت!!!! انقدر ایرانیا انسان بودن که رسما سیستم کشور اختلاف طبقاتی بود و یه نفر رعیت حتی حق خوندن و نوشتن نداشت!!! ..... بله ایرانیا خیییییییللللللییییییییی انسان بودن ارواح عمتون!!
    دوباره برگردیم به قضیه مزدکی ها و مانوی ها، اگه دین زرتشتی انقدر خوب بود و حاکما خوب بودن و مردم تو ناز و نعمت بودن چرا باید دینشون رو عوض میکردن؟؟ چرا باید مزدک و مانی بدون در اخیار داشتن و اینترنت و فضای مجازی و فیک نیوز ها، انقدر پیرو و فالوئر پیدا میکردن؟!!!
    راستی اون زنانی که پادشاه و فرمانده بودن رو میشه نام ببری!! البته یکیشون رو میشناسیم اسمش "استر" بود که کلی از ایرانیا رو کشت!!
    برگردیم به دین زرتشتی، نگاه کن ویندوز 98 ویندوز خیلی خوبی بود ولی نظر شرکت مایکروسافت این بود که باید ویندوزهای بهتر و جدیدتری ارائه کنه. حالا شما میخواین بگین ما همون ویندوز 98 رو میخوایم و قبل از ویندوز 10 ما ویندوز خودمون رو داشتیم و بهترین بود؟؟؟ یعنی الآن روی کامپیوترتون ویندوز 98 نصبه؟!
    غیر از اون شما واسه بقیه محصولات ایرانی هم همین نظر رو دارین که بهترینن یا فقط در مورد دین به این نتیجه رسیدین؟ یعنی شما مخلوط کن و مایکروفر و یخچال و لباس شویی و ... تماما ایرانی استفاده میکنین؟!! یا معتقدین تو بعضی زمینه ها محصولات غیر ایرانی بهترن؟
    در نهایت به نظرم هم شما و هم سایر حروم خورهای حروم زاده برن اول یه آزمایش DNA بدن و وقتی مطمئن شدن 100% ایرانی هستن این طوری اظهار فضل کنن.
    ------------------------------------------
    صحبتی با محسن مدیر سایت:
    دست خوش، واقعا دست خوش، به نظرم بردار اسم این سایت رو از روشنگری به شبهه گری تغییر بده!! یا مزخرفاتشون رو خودت جواب بده و بعد منتشر کن و یا کلا منتشر نکن. چطور میتونی کامنتای منو به خاطر زیر سوال بردن نظام حذف کنی ولی نمیتونی کامنت حرومی هایی که فقط میان شبهه میندازن و میرن رو تایید کنی.
    و دارم همین الآن بهت مبگم این کامنت منو باید بدون هیچ کم و کاستی منتشر کنی و یا این که کامنت این حرومی ها رو حذف کنی. اگه این کار رو نکنی یعنی خودتم یکی از اونایی و دقیقا دوست داری این سایت محل شبهه اندازی بشه ، که اگه این طور باشه که فقط میتونم بگم خدا لعنتت کنه.

  • نطر شما در مورد دست اوردهای اعراب چیست
    ایا کتابی از اعراب است مثلا
    همین نهج البلاعه دروغین که پس از۱۴۰۰سال مرگ علی نوشته شده ! به خدا خندم می گیره نوشته ی کیست ؟!دست اوردهای اعراب چیست نظرتون در ساخت کامپیوتر و هواپیما و کشتی و ماشین لباس شویی و سواری ساخت اعراب چیست ؟! تو خود یک خرافاتی خود فروخته ای ! ایرانیان هر چه داشتند و هر چه بودند بهتر از اعراب بودند و به زور شمشیر از وحشیان به اسلام اجباری تن دادند بعد توسط بزرگانشان که با سیاست خواستند اعراب را به عقب برانند خصوصیات بزرگانشان را به علی نسبت دادند علی خود ترسوی فرصت طلبی بیش نبود که پشت سر سه خلیفا مخفی شده بود و فقط مشاوره می داد ،نه تنها خود در جنگ شرکت نکرد بلکه اجازه نداد از بزرگانشان مثل عمر هم در جنگ شرکت کند چون این روباه اینقدر مکار بود که تا بدین وسیله بخواهد برای ایندگانی چون شماها شبهه وارد کند ایرانیان برای جشن عمر سوزان و خارج کردن حکومت اعراب از خود، دست به چنین نقشه ای زدند و بتی را که ساخته بودند شد وبال گردن فرزندانشان و این فرزندان تا بیدار نشوند تا هوشیار نشوند ازادی نخواهند دید تا از شر اسلام رها نشوند
    و شما نیز از خدا بترسید که همون قرانتون هم بر گرفته از ادیان های قبل از خود است می گوید ایاک نعبد و و ایاک نستعین ! تنها ! تکرار می کتم تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می جویم ! چرا سوره یس ایه ی فکر کنم ۲۸ یا ۳۸ است که می گوید خورشید بر مدار خویش در گردش است را تفسیر نمی کنید یا ایه ی دو سوره ی فتح ! بخدا خندم می گیره (ما گناهان قبل و بعد تو را بخشیدیم ) اول اینکه این ایه بعد از خبر پیروزی می اید و باید بررسی شود که این پیروزی به چه صورت رخ داده است ، مردان را بکشید و زنان و دختران بدون عقد و نکاح بر شما حلال است ونه عده و و و و ندارد چه ضجه هایی که نمی زنند از قبال کشته شدن همسر پدر برادر فرزند و اکنون در چنگال دشمن اون لحظه را در ذهن خود بازسازی کن ! علی و دو نفر فرمانده دیگر بیش از ۹۰۰ نفر را از دم تیع گذراندند ! (خدا توبه) علی رو به محمد کرد و گفت با اسرا چکار کنیم گفت بر ضحار آنها نگاه کنید اگر مو روییده بکشید و اگر نروییده به بازار ببرید به عنوان بچه غلام بفروشید بروید ببینید بچه غلام یعنی چه ؟!این اسلام از نهاد اعراب امده و خصلت زنبارگز و کثافت بازی همیشه با خود با همراه دارد
    این برای مردان ! و زنان هر کس به سهم خود بردارد و علی طبق روال همیشه حتی در حمله به ایران و روم و مصر و و و گرفتن سهم بنی هاشم به عهده علی است اکنون که جنگ پایان یافته محمد اول از پیروزی می گوید که خدا به انها داده بعد از بخشیده شدن گناهان قبل و بعد ! چرا ؟! باید فورا بعد از چنین حمله ای در پایان جنگ گفته شود ! من می گویم : چون در ذهن سرباز ها کار خیلی بدی انجام گرفته خیلی زشتی خیلی گناهی ، از چشمان همه سوال می بارد و محمد اتک زیرکانه ای می زند و با گفتن ایه ی دوم به دهان همه قفل می زند که سخن خود را در گلو خفه کنید ! به عبارتی می گوید خفه شوید ! اینقدر است از اینا که گفتن در اینجا نتوان گفت کتابی بیش است دیگر تشت رسوایی دین از بالای برج با صدای گوش خراش بر زمین افتاده دنبال چه می گردید ؟!

  • مهمان 02/10/20 ساعت 10:06

    علاوه بر حرومزادگی نشون دادی سواد هم نداری. لااقل قبل از این گاله ات رو باز کنی و شروع به استفراغ کردن بکنی حداقل یه سرچ تو گوگل بکن.
    1- نهج البلاغة 360 سال بعد از شهادت خضرت علی توسط سید رضی نوشته شد. نه 1400 سال. خطبه ها و متن نامه ها اون زمان به صورت سینه به سینه بین مردم کوفه نقل میشده. و بچه های کوفی هرکدوم چند صدتا خطبه و حدیث رو حفظ بودن. سید رضی فقط اون متن هایی که به نظرش از بقیه ادبی و شاعرانه تر بوده رو توی نهج ابلاغة گذاشت. (همون طور که فردوسی شاهنامه را با استفاده از داستان ها و افسانه هایی که سینه به سینه بین مردم سیستان نقل میشد رو این طور به صورت عر در آورد.)
    2- اگه یه سرچ تو گول میکردی اسم کسایی مثل ابن هیثم (پدر علم اپتیک)، ابن نفیس (کاشف گردش ریوی خون)، ابوالقاسم احمد الزهراوی (پدر جراحی مدرن)، علی بن عیسی کحال (چشم پزشک)، عباس بن فرناس (سازنده اولین گلایدر/هواپیما) و ... رو میدیدین ولی شما عاریایی های متکبر حرومزاده کور و کر هستید.
    2*- تازه اسم افرادی مثل ابن سینا و محمد بن زکریای رازی و الخوارزمی و ابن سینا و بیرونی و جمشید کاشانی رو نگفتم چون میگفتی ایرانی هستن!!! البته اینو نمیگی که اسلام نیومده بود و اون سیستم فاجعه بار طبقاتی که توش رعایا حق تخصیل و حتی خوندن و نوشتن نداشتن، این دانشمندان ایرانی کلا به وجود نمی اومدن.
    2**- دقیقا هم افول تمدن اسلامی و پیشرفت غربی ها از فاصله گرفتن از دین بود. غربی ها از مسیحیت تحریف شده ای که خیلی از علوم رو شیطانی میدونست جدا شدن و مسلمون ها از دینی جدا شدن که اونا رو به کسب علم نشویق میکرد و میگفت به جای شکم و زیر شکم به آسمان ها و این نظم عالی الهی نگاه کنید.
    2***- تازه این تکنولوژی غربی ها دقیا بهتر کرده اوضاع رو یا بدتر کرده؟ قدیم که مردم بدون ماشین و هواپیما و اینترنت و کامپیوتر زندگی میکردن، آروم تر نبودن؟ زندگی ها دوام بیشتری نداشت؟ استرس ها و جنگ اعصاب کمتر نبود؟ بچه های اوتیسمی کمتر نبودن؟ اون موقع طرف اون قدری کار میکرد که خرج روزش رو در بیاره ولی الآن نه تو ایران که بلکه تو همه دنیا مردم برده تکنولوژی شدن و دارن چند برابر مردم قدیم و حتی تو خود خونشون کار میکنن که به فرض آیفون 4 خودشون رو تبدیل به آیفون 5 کنن!!! این میشه پیشرفت؟
    3- به ما میگی خرافاتی در صورتی که اسلام اومد این خرافات ایرانی ها رو از بین برد. به ما میگین عقب افتاده و میگین مال 1400 سال پیش هستین بعد خودتون به 2500 سال پیش افتخار میکنین!!!
    4- اسکل حرومزاده حضرت علی مشاوره میداد تا گره ای از کار مردم باز کنه وگرنه خیلی ها بودن که فقط مثل بز نگاه میکردن. یه چیزی هم میگم بسوزی به والله اگه ابوبکر و عمر خلافت رو غصب نکرده بودن، خود حضرت علی به ایران لشکرکشی میکرد، چون خاکمان ایران قرار نبود نه خودشون مسلمون بشن نه مردم. فقط ما میگیم ممکن بود نحویه جنگیدن فرق کنه. و گرنه جنگ با حکومت های ایران و روم که از زمان پیغمبر شروع شده بود و نواحی قطیف و همان و یمن بدون جنگ و خونریزی به حکومت اسلامی الحاق شده بود. (بله یمنی ها مردم سلیم النفس تر از شما عاریایی ها بودن)
    4*- تاز اسکل اگه اینا نقشه حضرت علی برای قدرت طلبی خودش بود که اتفاقا باید عمر رو میفرستاد جنگ تا کشته بشه!!! ولی حفظ اسلام مهم تر بود.
    4**- غیر از اون میشه بفرمایید پس چرا تا مدتها مردم ایران سنی بودن و مثلا در زمان سلجوقی همین شهر اصفهان نصفشون شیعه بود و نصفشون سنی؟ اگه قرار بود اینا نقشه برای بیزار کردن مردم از عمر باش(ه و این که میگین مردم برای فرار از اسلام شیعه رو ساختن) چرا ایران به سرعت شیعه نشد؟
    4***- اگه مزخرفاتی که در مورد کشتار ایرانی ها توسط اعراب و نفرت ایرانی ها از اسلام صحت داشت، چرا مردم ایران با شورش هایی که در پی احیای دین زرتشتی و حکومت ساسانی بودن، همراهی نکردن؟ چرا در عوض مردم ایران گروه گروه به سپاه ابومسلم خراسانی پیوستن که شعارش روی کار آوردن "اَلرّضا مِنْ آلِ مُحمّد" بود؟ چرا مردم آذربایجان با بابک خرمدین نه تنها همراهی نکردن بلکه (به سبب غارتگری هاش) از خود خلیف عباسی کمک خواستن؟
    5- مگه تو کافر اصلا خدا رو قبول داری که میگی از خدا بترسین؟ قرآن شبیه انجیله، انجیل شبیه توراته، تورات شبیه صحف ابراهیمه، خب که چی؟ خالق و فرستنده این کتاب ها و احکام یه نفره و اون خداست. شما مگه تعجب میکنی که مثلا ببینی ویندوز 10 شبیه ویندوز 7 هست؟ قطعا نه چون میدونی سازندش یه شرکته و داره اونو آپدیت میکنه.
    6- " ایاک نعبد و و ایاک نستعین ! تنها ! تکرار می کتم تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می جویم !" الآن این دقیقا مشکلش کجاست؟ میخواستی بیای بگه کار تو کسان دیگری رو هم میپرستیم؟
    6*- آیه 28 سوره یاسین "وَمَا أَنْزَلْنَا عَلَىٰ قَوْمِهِ مِنْ بَعْدِهِ مِنْ جُنْدٍ مِنَ السَّمَاءِ وَمَا كُنَّا مُنْزِلِينَ"، آیه 38 سوره یاسین "وَالشَّمْسُ تَجْرِي لِمُسْتَقَرٍّ لَهَا ۚ ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ" خب الآن مشکلت دقیقا با کجای این آیاته؟ این که خدا خورشید رو تو مداری قرار داده که طبق اون جابجا میشه عجیبه؟
    6**- اگه دردت سوال کردن بود میتونستی یه پرس و جوی ساده بکنی ولی چکار میشه کرد. حرومزاده ای. اسکل بر پایه روایت قتاده از انس بن مالک سوره فتح پس از صلح حدیبیه نازل شده. و خدا این صلح رو فتح دونسته. (طبق این صلح دست مسلمونا برای تبلیغ خیلی باز شد و در نهایت توسط خود مشرکان شکسته شد. ولی این صلح اون لشکر عظیم برای فتح مکه رو به ارمغان آورد. در واقع این فتح بشارت فتح مکه است.) آیه 2 سوره فتح "لِيَغْفِرَ لَكَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِكَ وَمَا تَأَخَّرَ وَيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ وَيَهْدِيَكَ صِرَاطًا مُسْتَقِيمًا" خدا از گناه گذشته و آینده تو در گذرد (مفسرین در این آیه گویند: مراد از گناه پیغمبر گناه او بود به عقیده مشرکان که دعوت او را به توحید خدا بزرگترین گناه او می‌شمردند و مقصود از گناه گذشته و آینده دعوت قبل از هجرت و بعد از هجرت بود) و نعمت خود را بر تو به حد کمال رساند و تو را به راه مستقیم (شرع اسلام به وحی خود) هدایت کند.
    تفسیر از علامه طباطبایی:
    مراد از کلمه «ذنب»- و خدا داناتر است- تبعات بد، و آثار خطرناکى است که دعوت آن جناب از ناحیه کفار و مشرکین به بار مى‏آورد، و این آثار از نظر لغت ذنب است، ذنبى است که در نظر کفار وى را در برابر آن مستحق عقوبت مى‏ساخت، هم چنان که موسى (علیه‌السلام) در جریان کشتن آن جوان قبطى خود را گناه کار قبطیان معرفى نموده مى‏گوید: «وَ لَهُمْ عَلَیَّ ذَنْبٌ فَأَخافُ أَنْ یَقْتُلُونِ» (شعراء/14) این معناى گناهان گذشته رسول خدا (صل‍ی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است گناهانى که قبل از هجرت کرده بود و اما گناهان آینده‏اش عبارت است از خونهایى که بعد از هجرت از صنادید قریش ریخت، و مغفرت خدا نسبت به گناهان آن جناب عبارت است از پوشاندن آنها، و ابطال عقوبت‏هایى که به دنبال دارد، و آن به این بود که شوکت و بنیه قریش را از آنان گرفت. مؤید این معنا جمله «وَ یُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ ... وَ یَنْصُرَکَ اللَّهُ نَصْراً عَزِیزاً» (فتح/2-3) است.
    7- اسکا حرومزاده لطفا قبل و بعد آیات رو هم بخون. این کشتن مردان و به اسیری گرفتن زنان ما کیاس؟ خدا گفته تو هر شهری رفتین هر مردی دیدن بکشین و زنانشون رو اسیر کنین؟ چرا انقدر دروغ میگی؟ این بحث دقیقا در مورد کافرایی مثل تو هست که علنا با اسلام سر جنگ دارن و البته که باید شما حرموزاده ها بمیرین. در مورد زنان هم هر نی قرار نیست اسیر بشه. زنانی اسیر میشدن که که به دلایل مختلف همراه سپاهیان کفر بودن (از جمه آشپزی، پرستاری، رقاصی و جندگی) و مردی که حاضر زنش همراه سپاه (اونم از نوع کافرش ) بره قطعا خودش رو حتی برای کشته شدن اون زن آماده کرده چه برسه به اسارت. در واقع حضور اون زن کافر تو جنگ به معنی طلاق از شوهرشه.
    8- اون که میگی حضرت علی 900 نفر رو کشت اولا غلطه اونا 700 نفر از بزرگان بودن اونم مربوط به قبیله یهودی بنی قریظه است که نقض پیمان کردن و خیانت و از کارشون هم توبه نمیکردن. فرد خائن مستحق مرگه. بخش بعدی حرفت هم که کلا شطحیاته. دروغ که کنتور نمیندازه!!! منم میگم بابات 1 میلیارد از من دستی گرفته تو باید بیای پسش بدی!!!
    9- اسکل بازم میگم سوره فتح بعد از صلح حدیبیه نازل شد. تازه تاریخ یکم بخون. متاسفانه در زمان پیغمبر به ایران حمله نشد. البته اگه ایشون عمر طولانی تری داشتن قطعا به ایران هم لشکرکشی میکردن همون طور که به روم لشکرکشی کردن (جنگ تبوک). و اصلا پیامبر نمیتونسته اون دستورات من در آوردی شما رو به حضرت علی بده. شامات و مصر و ایران در زمان عمر تصرف شدن. اما همیشه بعد از فتوحات بخشی از غنائم سهم بیت الماله که باید به مساوات بین مسلمین پخش بشه. و حالا اگه حضرت علی نماینده بنی هاشم بوده چه مشکلی داره؟
    10- اما بشنویم از تشت رسوایی دین تحریف شده زرتشتییان که آمیزش با محارم تو اون مجازه و باید هم حرومزاده هایی مثل تو ازش دفاع کنن. اما برگردیم به 4*** که چی میشه اگه انقدر حکومت ساسانی و دین زرتشتی نحریفی خوب بوده مردم داشتن ازش فرار میکردن؟ چرا مردم به سمت مزدک و مانی گرایش پیدار کردن؟ چرا انوشیروان عادل تمام مزدکیان و مانویان رو قتل عام کرد؟ چرا باذان حاکم ایرانی یمن، فقط با گرفتن نامه پیغمبر مسلمون شد؟ چرا شهر ایرانی تیسفون بدن هیچ مقاومتی تسلیم شد (در صورتی که همین شهر یه دهه قبل مقاومت سرسختانه ای مقابل رومی ها کرده بود)؟ چرا لشکریان مجهز ایران از یه سری اعراب پابرهنه که سپر بعضی هاشون پوست خشک شده گاو بود، انقدر راحت شکست خوردن؟ اگه قرار بود اعراب ایرانی ها رو قتل عام کنن پس از کی باید جزیه میگرفتن؟
    10*- بریم سر قضیه کشتار که به کشتار مزدکی ها و مانوی ها توسط انوشیروان اشاره کردم. (نکته جالب در مورد مزدکی ها اینه که اونا میگفتن همه چیز باید اشتراکی باشه از خونه و زمین تا حتی همسر!!! چه بلایی حاکمان ساسانی سر مردم آورده بودن و چجوری سرمایه ها و حتی زنان رو احتکار کرده بودن که مردم به مزدک گرایش پیدا کردن؟)
    10**- در مرد کشتار ایرانی ها به تحریک یهودی ها در زمان خشایارشا و ارغون شاه نظری نداری؟
    10***- در مورد مجازات شانه اهنین چیزی شنیدی؟ یا اصلا میدونی چرا به شاپور دوم ساسانی لقب «ذوالاکتاف» دادن؟ برعکس حرف های شما، این ایرانی ها بودن که در زمان شاپور دوم عرب ها رو قتل عام کردن، عمده زنانشون رو به بردگی گرفتن و شانه مردهایی که زنده مونده بودن رو سوراخ کردن و زنجیرهای بردگی رو از اون سوراخ ها رد کردن!!!! برای همین شاپور ساسانی فخر شما عاریایی ها به ذوالاکتاف (صاحب کتف ها) مشهور شد. یه همچین جانی های کثیفی هستین شماها!!!!

  • امام علی در جنگ ایران حضور نداشته اگه می خاید بحث علمی کنین دشمنی هاتونو قاطی نکنید از روی کتاب بحث کنید نه از روی گوش دادن ها

  • پری 01/5/15 ساعت 02:14

    در مورد فتح ایران در قادسیه و کشتار بی رحمانه ای که صورت گرفته هیچ حرفی نمی توان زد اما باید بدونیم ما ایرانیان هیچ گاه حکومت اعراب را نپذیرفتیم و تنها دین اسلام را قبول کردیم . علت گرایش ایرانیان به اهل بیت هم همین علت رو داشته پذیرش اسلام نه خلافت اعراب. اعراب بعد پیامبر به دنبال همان رویه جاهلی خود رفتند و در واقع اسلام دستاویزی برای برتری جویی و دنیاپرستی آنان شد.

  • خانم سلام خدای سبحان بر شما.
    التماس دعا

  • تاسف داره برین مختار بسازین جای آریو برزن غیرت را فراموش کردین ناموستان چه این خاک و دیار ناموس ایرانی هست به چه قیمتی ولش میکنی به بهشت

  • جناب مختار را بر علیه اون ایرانی ساخته ایم که سپاه اسکند را از بیراهه به پشت سپاه آریو برزن ایرانی هدایت کرد. همیشه همین بوده ، حالا هم همینطورِ. متوجه ای؟

  • عزیزم این چرت و پرتا چیه میگی بیشتر یاران امامان به ویژه حسین و علی ایرانی بودن دفعه اخرت باشه بری جایی مسلمونی رو گمراه کنی گناهش خيلی‌ه بزرگوار تو داری مسلمونا رو از امامشون که خلیفه بعد پیامبر دور میکنی فیلمتو پاک کن و بخشش از خدا بخواه

  • خلیفه ای که کلی بر ایرانیان جنایت و حرف از اسلام میزد رو گمراه کنیم؟کص نگو خواهشا

  • پس چطور امام حسین با شهربانو دختر یزد گرد سوم اشنا شد ؟

  • باسلام عزیزان خلاصه بگویم ومختصر خودتان بروید و مطالعه فرمایید تمامی محتوای این فیلم که از اسم اش معلوم است چرت وبیهوده ودروغ می‌باشد انشاالله خدا سازنده اش را هدایت بفرماید لعنة خدا بر انسان دروغگو ویاوه گو

  • ۰۰۰ 00/10/15 ساعت 11:54

    چقدر می‌گیری ازشون این جفنگیات رو بگی؟

  • سلام. در سرزمینی که الان ایران نامیده میشه اولین تمدن، تمدن عیلامی بود که در منطقه شوش دانیال در خوزستان می باشد . و هیچ نامی از ایران و ایرانی نبود. آریائیها(مادها و پارسها ) به هیچ وجه متعلق به ایران نبودند و در آن زمان (در زمان عیلامی ها)از سرزمینهای آسیای میانه وارد مناطقی از شمال ایران شدند و بعد از اینکه حکومت عیلامی ها بعد از چند هزار سال در اثر جنگهای مختلف و طولانی بتدریج ضعیف شد، به عیلامی ها حمله کردند و حکومت خود را بنا نمودند. بعد این مادها و پارسهای مهاجم و یاغی حکومت هخامنشیان را تأسیس کردند. اما با حمله اسکندر مقدونی تمامی تمدنشان به شکل وحشتناکی به تاراج رفت و اسکندر همه این اقوام وحشی را به خاک و خون کشید و سالیان زیادی بر این قوم ماد (که الان نام ایرانی به خود نهاده اند) حکومت کرد و بر شرف و ناموس آنان مسلط شد(خرابه های موجود در شیراز گواه فجایعی است که اسکندر در حکومت هخامنشیان مرتکب شد). و کاری کرد که بعدها حکومت های ملوک الطوایفی شامل چندین حکومت کوچک آنهم زیر نظر رومیان برپا شود. فکر میکنم هرکس که خودش را ایرانی می ماند نمی‌تواند این جریان را فراموش کند . بجز اسکندر مغولان در ایران فجیع آرین جنایات را مرتکب شدند و قتل و کشتارهای عظیمی در ایران انجام دادند تا جایی که در تاریخ ثبت شده که روزی یک مغول یک ایرانی را گرفت تا بکشد . به او گفت من کاری دارم انجام میدهم و برمی‌گردم او همینجا بمان. آن ایرانی آنقدر هراس داشت که نمی توانست فرار کند. ایرانیان در دوران مغول و از ترس ظلم و ستمی آنان دچار دنیازدگی وحشتناکی شدند. الان آقایان و خانمهایی که خود را ایرانی می نامند همه این وحشی گری های اسکندر و مغولان را از یاد برده و با بی انصافی نسبت به مسلمانان و عربهای غیور که اسلام را به آنان هدیه دادند کینه ورزی و بدگویی می کنند و نفرت بی دلیل خود را ابراز میدارند. هیچ میدونید که اصفهان شما چگونه توسط عربهای با ایمان چگونه فتح شد؟ خودم بهتون میگم: وقتی سپاه عربهای مسلمان وارد اصفهان شدند، گزارشی به عمر رسید که برخی از سپاهیان در حق مردم مرتکب ستم شده اند، امر در نامه ای به فرمانده سپاه او را توبیخ نموده و حکم ابطال این فتح را داد و به سپاهیان دستور داد از شهر خارج شوند. مردم اصفهان با شنیدن این قضیه تحت تأثیر این فرمان قرار گرفته و تمایل خود را به اسلام دین رحمت و مهربانی نشان دادند و اینگونه شهر اصفهان فتح شد.
    من نمی‌دونم چرا ایرانی ها نسبت به روسیه که دو سه کشور از ایران جدا کرد و ایرانیان را بشدت تحقیر نمود، یا نسبت به انگلیس که در جنگ جهانی اول با چپاول مواد غذایی ایران و مصادره آنها برای سربازان خود باعث قحطی شدید شد و بر اثر این قضیه ۹ میلیون نفر ایرانی از گرسنگی مردند، یا نسبت به رومیان و اسکندر یا مغولان هیچ کینه ندارند؟ این پیامبر عرب بود که شما مردم ایران را از حکومت فاسد و طبقاتی و خرافاتی و یهودی ساسانیان نجات دادند.

  • ز شیر شتر خوردن و سوسمار
    عرب را به جایی رسیدست کار
    که تاج کیانی کند ارزو
    تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
    فردوسی

    این چرندیات رو ببر پیش همون عرب پرستا یکمم تاریخ بخون این چرندیات رو بهم نبافی

  • لعنت بر روح تمام حاکمان بدسرشت همچون ابوبکر عمر عثمان امویان(بجز یزیدعبدلعزیز)عباسیان ملعون که ظلم بسیار به ایرانیان و ائمه کردند...ازنظر بنده اسلام را باید جدای از اعراب دانست.اسلام دین خوبی است چراکه خداوند فقط عرب زبان نبوده پس عرب را ز اسلام جدا دارید ای برادران امیدوارم همگی هموطنان آگاه باشند
    درضمن ایرانیان هزاران سال قبل از اعراب یکتا پرست بودند در تاریخ مستند است که اعراب از نوادگان تازیان زیرمجموعه ای از نژاد آریاییان بودند که ازهمان نخست مخالف ما بودند چون ما اولین تمدن پیامبران را داشتیم(جهت اطلاع افرادی که نمیدانند و به خودشان که آریاییند توهین میکنند)بنده هم اهل فحش نیستم فقط با سند توضیح میدهم آگاه باشید ایرانیان خود امام حسین(ع)میفرماید:مرگ بهتر از زیر بار ذلت زندگی کردن است
    درود بر تمام امامان،پیامبران راستین
    Www.majidshamsbaghbadorani.blogfa.com

  • من فقط یه چیزو میدونم.که اگه حقوق انسانها برابر باشه و زن و مرد با هم برابر باشن خیلی از مشکلات حل میشه.هرجا آزادی هست کشور خوب اداره میشه.همین امارات رو ببینید.از وقتی حجاب برداشته شد و همه چی آزاد شد در عرض 10 سال به همه چی رسیدن.تمام جنگهای دنیا یا یک طرفش یا دو طرفش مسلمونا بودن.واسه همینه که اروپا و آمریکا جلوتر هستن.چون نمیخوان تازه سر حجاب و آزادی دعوا کنن.میرن وقتشونو صرف ماهواره درست کردن میکنن.ما چی؟گشــــــت ارشـــــــــــــاد!!!¯\_( ͠❛ ͜ʖ ͡❛)_/¯

  • تو دیگه چقدر اسکولی
    عقده داری؟ خب برو زن بگیر آنقدر هٓوٓل نباشی

  • میتم 00/5/31 ساعت 19:31

    چراحقیقتو نمی گین جنگ اسلام باحکومت ساسانی بود نه با مردم ایران این جنگ رحمت بود برای ایرانیا برید تاریخمون بخونید تاریخ اریای که ادمی که بمیره بالای کوه می ندازن وحیوانی که بمیره دفن می کنن خوردن ادرار حیوان یکی از مقدسات اریای بود بعدش جنگ اسلام با حکومت ساسانی تا خود خوزستانه چرا اسلام تمام ایران منتشر شد ایا بازم زورگوی بود بازم شمشیر بود وقتی حکومت اسلام وارد ایران شد تمام اسرا ایرانی ازاد شدن بعد نگین اعراب بگید اسلام حقیقت چرا مادنبال حقیقت نمی ریم بریم از کتاب اسلام یک تحقیقی بکنیم چی گفته چی رو بیان کرده چرا ما فقط به تاریخی که یهود برای مانوشته می خونیم تاریخ 2500 ساله بدوون سند ما تاریخمون بیشتر ازاین می خووننه خودتونو گم نکنید

  • سلام تا جای که میدانم ایرانی مردمی احمق هستند با اینکه میدونن اعراب این هم جنایت انجام داده ولی آخوند ها مثل مطهری و امثال رحیم پور میگن اعراب برای ایرانی ها گل و بلبل آوردند آخه توف ذات این آخوند ها که اینجور مغز جوانان شستشو میدن این درد به کی بگی

  • 1989Ali 00/1/28 ساعت 23:49

    ایران همچو دختری زیبا و پولدار بود برای اعراب صحرا نشین که با جنگ و خونریزی گرفتن..
    تو ایران نون میخوری پشت تاریخ کشورت باش جاهل،

  • ب 01/2/7 ساعت 23:15

    جاهل کسی هست که انسان آبادکن وآزاد کن را منکرشود. ما مدیون اسلام شخص پیامبر هستیم

  • آره مدیونیم چون اومدن و کشورمون رو تیکه تیکه کردن و مردممون رو کشتن شما احمقا از کجا اومدید مسلمونا در یک روز صد هزار ایرانی رو کشتن ،اینقدر هجوم تجاوز این اعراب مسلمان زیاد بوده که اسب های اعراب تو خون ایرانی ها لیز میخوردن چقدر ذهنتون بسته هست

  • تویی که داری در مورد بدی علی میگی درمورد خوبیش هم بگو
    1-زمانی که ایرانیان را گرفتند و میخواستند برده کنندشان وسط آن ها دختری به نام شهر بانو بود که دختر یزگرد بود در همان زمان علی می آید و میگویید :صبر کنید ای عرب های جاهل میدانید همین ها عقل و منتق و شعور بیشتری از شما دارند
    همه این ها آزاد و مسلمان میشوند
    2-به نظر شما زمانی که پیامبر خدا (ص)به عرش رفتند در آنجا که بود . در آنجا مردی بود که از تمامی مرد ها مرد تر بود . آن کس علی ابن ابیطالب بود که با پیامبر هم سفره شده بود
    3- به نظر شما کی در خیبر را کند ، درسته آن علی بود ، کننده در سنگی خیبر ، علی است و........................

  • باسلام
    اولا بر اساس کتب تاریخی امام علی ع نقشی نداشتن و این دلیلی برای نفی امامت این بزرگوار نیست
    دوما اگر حمله ای بوده برید تف کنید تو صورت شاه که عرضه نداشته مقاومت کنه
    سوما وطن پرستای عزیز که رگ غیرتتون باد کرده اون روزی که پادشاه های ظالم ما خیلی سرزمین ها رو فتح کردن و خون ریختن شرمسار نشدید!
    اعراب زخم به ما زدن اما اگر ما بخواهیم رو این مانور بدیم خیلی از کشور ها هم باید از ما منفور باشن
    تخم نفاق نکارید

  • آخه ۲۵۰۰سال پیش کدوم کشوری بوده که اینا برن توش آدم بکشن تا جایی که ما خوندیم تو ایران صدهامدل از اقوام از هر نقطه دنیا زندگی میکردن ثلثی از جهان در اختیارکوروش کبیرو ایرانیان بود انقدر ما نامرد شدیم که کشورهای همجواری مانند سکاها و سابروماتها فیلم تمسخر وکشتن کوروش رو درست میکنن به نوشته هرودوته بیشرف که دروغه که اجدادشون از زمان سلسله هخامنشیان که دشت نشین بودند از همان زمان که مردم دنیا پوست حیوان میپوشیدند جای ثابتی نداشتند و پدران و مادران ما لباس های زربافت و سیمین بافت میپوشیدن همان زمان اعراب تمساح خوار حلال و حرام نمی دانستند دختر زنده به گور میکردند ۱۱۳۶سال قبل از دین اسلام ما یکتا پرست بودیم بعد این که پیکی از پیامبر به خسرو پرویز یکی از پادشاهان ساسانی نامه ای آورد که خسرو پرویز بااعصبانیت نامه را پاره کرد و به پیک ناسزا گفت که شما دختر زنده به گور میکنید درحالی که در ایران ما زنانی داشتیم که پادشاه و فرمانده و خیلی از سمت هایی والایی برخوردار بودند و به پیک گفت ما ۱۱۰۰سال پیش انسانیت را آموختیم شما برای خود چاره ای بی اندیشید و در آخر رگ و ریشه ما در خاک ایران وما هیچ وقت غیرتمونو به چندتا دروغ نمیفروشیم و احترام هر دین آیینی به جای خود و وقتی ماییم که از پشتوانه گذشتگانمون نونی میخوریم و اعتبارشان سند راه ماست هیچ وقت خاکمونو نمیفروشیم


  • آخه ۲۵۰۰سال پیش کدوم کشوری بوده که اینا برن توش آدم بکشن تا جایی که ما خوندیم تو ایران صدهامدل از اقوام از هر نقطه دنیا زندگی میکردن ثلثی از جهان در اختیارکوروش کبیرو ایرانیان بود انقدر ما نامرد شدیم که کشورهای همجواری مانند سکاها و سابروماتها فیلم تمسخر وکشتن کوروش رو درست میکنن به نوشته هرودوته بیشرف که دروغه که اجدادشون از زمان سلسله هخامنشیان که دشت نشین بودند از همان زمان که مردم دنیا پوست حیوان میپوشیدند جای ثابتی نداشتند و پدران و مادران ما لباس های زربافت و سیمین بافت میپوشیدن همان زمان اعراب تمساح خوار حلال و حرام نمی دانستند دختر زنده به گور میکردند ۱۱۳۶سال قبل از دین اسلام ما یکتا پرست بودیم بعد این که پیکی از پیامبر به خسرو پرویز یکی از پادشاهان ساسانی نامه ای آورد که خسرو پرویز بااعصبانیت نامه را پاره کرد و به پیک ناسزا گفت که شما دختر زنده به گور میکنید درحالی که در ایران ما زنانی داشتیم که پادشاه و فرمانده و خیلی از سمت هایی والایی برخوردار بودند و به پیک گفت ما ۱۱۰۰سال پیش انسانیت را آموختیم شما برای خود چاره ای بی اندیشید و در آخر رگ و ریشه ما در خاک ایران وما هیچ وقت غیرتمونو به چندتا دروغ نمیفروشیم و احترام هر دین آیینی به جای خود و وقتی ماییم که از پشتوانه گذشتگانمون نونی میخوریم و اعتبارشان سند راه ماست هیچ وقت خاکمونو نمیفروشیم

  • این دین باعث ادم شدن و رشد وحشی هایی چون اعراب شد و در قبالش تمدن هارو‌از بین برد برید حیونارو بکشین و جشن قربانی بگیرین .

  • قربانی کردن در تمام ادیان وجود داشت .ابراهیم پدر مسیحیا و یهودیان بود که قربانی کردن سفارش کرد...درضمن توی اسلام نود و نه درصد حیوانات گوشتشون حرامه خوردنش...فقط سفارش قربانی گوسفند هست....کمترین گوشت را در میان ادیان مسلمونا میخورن...خارجی ها خوک و خرچنگ و هشتپا و همه چی میخورن

  • امیر 99/11/19 ساعت 10:42

    ببخشید امام علی اصلا فرمانده نبود برین این عمر و ابوبکر رو فحش بدین

  • چرا الکی به اماما نسبت میدین ، اعراب هم غیر مسلمونا رو میکشتن ولی در جنگ هایی که خارج از شبه جزیره عربستان بود امامان حضور نداشتن اونایی که به هرکی میرسیدن میکشتن همه فرماندهان ابوبکر و عمر و عثمان بودن بعد از اون هم که امویان بودن که فقط آفریقا و آندلس رو گرفتن. همون فرمانده ها هم بعضیاشون اول به مناطقی که میرسیدن به مردم میگفتن اگر مالیات بدید در امانید ولی بعضی ها مقاومت میکردن و بیشتر قصر نشین ها بودن که مقاومت میکردن و بیشتر غنائم هم مال همون قصر ها بود وگرنه مگه با غارت مردم بدبخت یک کشور میشه همه مردم یک کشور دیگه بی نیاز بشن. یه کم فکر کنید، تحقیق کنید، بعد سایت باز کنید

  • ساندیس خور چرندیات روت تأثیر گذاشته درضمن طبرستان تسلیم شد ولی مسلمانان بازم عده کثیری رو گردن زدن اخلاق شون این بود تازه اگه امام حسین و امام حسن تو فتوحات اسلامی حضور نداشتن پس تجارب جنگی شون رو از کجا بدست آوردن؟

  • دکتر کسی که تو مکتب علی ع بزرگ میشه کسی که عمرو بن عبدود رو می‌کشه پس می‌تونه درضمن فتوحات غیر اسلامی در زمانی صورت گرفت که امام علی در بایکوت خبری به سر میبرد و خونه نشین بود
    وقتی اطلاعات کافی نداری زیپ رو بکش

  • سلام، خدمت اون برادرعزیز که نوشته:پیامبرازخسروپرویزخشمگین شده، میخواستم عرض کنم که شیرویه جانشین خسروپرویز به نزدپیامبررفته ومسلمون شد، پیامبر(ص) اونوباآغوش با پذیرفت، بهش وعده دادکه خسروپرویز تارسیدنش به تیسفون میمیره. درسته که پیامبرازش ناراضی بود، اما، بریدکتب تاریخی روبخونید، میفهمیدکه پیامبر(ص) باآنکه 25 سال باقریش ومردم مکه دشمنی داشت، اما درهنگام فتح مکه، توصیه کردکه به مردم آسیب نزنید، درختاروقطع نکنید و.... وقتی مطالعه نداریداجباری نیست کامنت بذارید.

  • سلام یه سوال دارم...بسیاری از منابع علت حمله اعراب به ایران رو به خاطر فقر مردم میدانند...خب پس چرا..در حدیث معروف پیامبر که بعد از پاره شدن نامه اش توسط خسرو پرویز میفرماید انشالله سپاه اسلام ایران را فتح میکند..‌.پس میشه گفت علت این وقایع پاره کردن نامه پیامبر بوده...ک بسیار ایشان رو خشمگین کرد...چرا باید به کشوری حمله کنه..که بر خلاف میل سایر کشور ها مثل روم ومصر ک اعلام دشمنی با اعراب رو کردن...اعلام بی طرفی کرد..و به اعراب حمله نکرد...چرا هیچ منابعی بازبان حاضر در ان زمان ساسانی ...باقی نماند....خب اگه اینا ریگی به کفششون نبود پس چرا کتابخانه های مارو اتش زدن...و در منابع مختلف این ذکر شده...

  • دارم گوش میکنم و مینویسم ، یک سئوال دارم : چرا اینقدر محدود فکر میکنید ، عرب ، عجم ، ترک ، کرد ، لر ، و همچنین کشورهای دیگر . خالق یکیست خدا و همه هستی از آن خداست . قرآن رو بخونید همه چیز توضیح داده اگر نمی فهمید با یک آدم مطلع مصاحبت داشته باشید توضیح بدن تا متوجه شوید . گیرم حضرت علی در جنگی با ایران حضور داشته باشه الان چه ربطی به اکنون داره . چرا قبیله ای فکر میکنید . جنگ یوده ، در جنگ هر کسی از کشور خودش دفاع میکنه و از کجا معلوم ایرانیان آن هنگام اصلا آدمهای درستی بوده اند ؟؟؟ !!!

  • مهدی 99/6/16 ساعت 03:30

    سلام مجدد متاسفانه من اول پیام فرستادم بعد فیلم رو دیدم
    مجری این فیلم به احتمال خیلی زیاد احمقه!
    چون اسم منابعشو در اکثر جملاتش نمیگه
    و در دانشنامه ویکی پدیا به کشتار گرگان
    (که بخشی از طبرستان )اشاره شده
    بازهم تاکید میکنم که کشتار گسترده صورت گرفته است (حتی اگر کسی مسلمان نمیشد کشته میشد)اما نه توسط امامان
    ۲ _اکثر فرماندهانی که در این حمله حضور داشتند تاجر بودند که ابتدا فقط به دنبال راه تجارت بودند
    اما مثل هر شکارچی که بعد از شکار اول مزه آن برای همیشه به دلش مینشیند بعد از غنیمت هایی که هرگز خوابش هم رو نمیدیدند به حملات خود ادامه دادند.

  • سلام
    برای بررسی اینکه از نظر جغرافیایی و تاریخی اصلاً امکان حمله به طبرستان وجود داشته یا نه ، جغرافیای مازندران و جنگل های هیرکانی را بررسی می کنیم.
    مازندران منطقه‌ای است بین رشته کوه‌ های البرز و دریای مازندران ، همانطور که میدانید رشته کوه‌های البرز جزو بلندترین رشته کوه‌های ایران هستند و بلندترین کوه ایران در این رشته کوه قرار دارد. از طرفی این رشته کوه انقدر صعب‌العبور بوده که فریدون ، ضحاک را در این رشته کوه زندانی کرد! (در واقع فردوسی می خواست بگه که در جای بسیار صعب‌العبوری ضحاک زندانی شده) و این منطقه توسط این رشته کوه به نوعی محافظت می شود به طوری که مغولان به سختی توانستند از اینجا عبور کنند! پس در این صورت حمله اعراب به طبرستان با وجود رشته کوه البرز و نبود امکانات کافی امری غیر قابل باور و دور از تصور است.
    همین رشته کوه باعث میشد که هر یک از شیعیان و سادات که از جور خلفای عباسی و اموی به ستوه آمده بودند ، به این منطقه فرار کنند و در آنجا به مقاومت و مبارزه علیه ستم ادامه دهند.

  • مهدی 99/6/12 ساعت 23:32

    اعراب به ایران حمله کردند
    1_امام علی در حمله حضور نداشت
    2_زنان و دختران زیاد به بردگی گرفته شدن
    3_در تعدادی از شهرها که مقاومت صورت گرفت قتلعام نیز صورت گرفت
    4_یکی از فرماندهان اعراب که در چند کتب تاریخی نیز به آن اشاره شده به بردگی دختران زنان اشاره میکند
    5 دوست عزیزی گفت که همه اسلامو پذیرفتند
    که اشتباهه و گیلان و منطقه ای از طبرستان ۲۵۰ سال مقاومت کردند
    تمام مطالبی که گفتم از رسانه ویکی پدیا فارسی و انگلیسی که کاملا ۱۰۰ درصد بی طرف است برداشته شده است
    البته خیلی از مطالب بالا در گذشته در هر جنگی بوده.

  • رضا 99/6/5 ساعت 16:51

    عرض سلام و ادب و احترام. اوقات شریف بخیر .بنده ، خواهشی که از شما دارم این هست که ، هیچ وقت بدون تحقیق و مطالعه ، شبهه ها و دروغ هایی که به خاندان نبوت نسبت می دهند رو نپذیریم .امیرالمونین ، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، اگر که قصد کشور گشایی و تصرف داشتند که در مقابل غاصبین حق شان ، که غدیر را نادیده گرفتند ، سکوت نمی کردند.علی بن ابیطالب علیه السلام شخصیتی است که بارها فرموده : دنیا و ما فیها برای من از آب چرکین که از دماغ بز بیرون می آید پست تر است.
    علی بن ابیطالب علیه السلام و فرزندانش اگر دنیا طلب بودند که جان شریف شان توسط رذل ترین موجودات ، دقت بفرمایید، موجودات ، حتی حیوان هم نه .چون حیوان شرف دارد به امثال حرمله .تو سط رذل ترین موجودات ، خون شریفشان به زمین نمی ریخت.رفقا ، شما رو به خدا قسم، ایرانی بودن با محمدی و علوی و فاطمی و حسنی و حسینی بودن منافاتی ندارد.
    من به شخص به آرش کمان گیر و سورنا ، سربازان وطن افتخار می کنم.اما خب ، چه منافاتی دارد که هم شیعه علی بن ابیطالب علیه السلام باشیم و هم ایرانی وطن پرست ؟
    ما به گذشتگان خود افتخار می کنیم.
    حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام
    در جنگ علیه ایران حضور نداشته اند.

  • عالی بود ممنون

  • اسلام توسط خلفا به ایران آورده شد اما زمانی که امپراطوری بزرگ ایران در نتیجه ی ظلم و فساد یزدگرد به افول گراییده بود. هر چند در برخی نقاط سرداران ایرانی مقابل اعراب ایستادند اما به دلیل ظلم حکومت یزدگرد مردم با آن ها همراه نشدند و خودشان پذیرای اسلام شدند.
    در واقع طلوع آفتاب اسلام از بام زیبای سرزمین ایران به بقای تمدن ایران کمک کرد و آن را از فروپاشی نجات داد. از سوی دیگر ایرانی ها هم به اسلام کمک فراوان کردند.
    روزی در پاسخ به پرسشی راجع محبت فراوان پیامبر یا یکی از ائمه به یک ایرانی ایشان مطلبی فرمودند با این محتوا که( روزگاری می رسد که همین ایرانی ها اسلام را به شما می آموزند و برای آن مقابل اعراب می ایستند)
    کتاب( سلمان پاک) اثر( ماسینیون) با مقدمه (عبدالرحمان بدوی) و ترجمه (دکتر شریعتی) و کتاب( خدمات متقابل اسلام و ایران) نوشته (استاد مطهری) را مطالعه بفرمایید
    سخنی هم با آنان که با چنین عباراتی به شعور ایرانیان توهین می کنند




    دوست عزیزی که اصرار داری  اجداد خود را نادان نسبت دهی اسلام توسط دستگاه خلفا به ایران آمد اما در آن هیاهو ی تبلیغاتی ایرانیان اسلام را در کنج عزلت خانه ی علی یافتند.


    دوست عزیزی که اصرار داری اسلام آوردن ایرانیان را به ترس شمشیر نسبت دهی برای یادآوری عرض کنم


    ایرانیان زمانی از علی دم زدند که آوردن  اسم علی مساوی بود با زبان از حلقوم بیرون کشیدن( شرح حال ابن سکیت را مطالعه کنید)
    در طول تاریخ اسلام از علی دم زدن آسان نبوده است



    زمانی که شیعیان قتل عام می شدند و زمانی که تنها در یک مرحله 120 هزار نفر از علویان و  سادات توسط حاکمان عرب قتل عام شدند ایرانیان افتخار میزبانی این بزرگواران را یافتند.

  • واقعا ممنونم به خیلی از سوالاتم جواب داده شد

  • مهدی 99/5/29 ساعت 23:50

    در گرگان و آذربایجان و فارس چه کردند اون رو هم بگید سیصدهزار زن و دختر این وطن رو به بردگی جنسی بردن و فروختن

  • درست راستی یادت باشه همیشه طرف پیروز تاریخ و مینویسه

  • واقعا کامنتها جای تاسف دارد که عده ای تا این حد سقوط کرده اند که ملاک حق و باطلشان
    موجودی قراردادی به نام وطظن است. طبق منطق این حضرات مردم عراق مثلا باید از صدام
    دفاع می کردند و یا امثال ابومهدی مهندس چون به ایران کمک کردند و با صدام چنگیدند خائن هستند.


    اصل نابود کردن حکومتهای طاغوت و غیر اسلامی مورد تایید اهل بیت علیهم السلام
    بوده و هست و اصلا از زمان خود رسول الله با تصرف دومه الجندل از روم
    تصرف بد یمن و بحرین از ایران - هر چند بدون خونریزی این دو ایالت تسلیم
    شدند- شروع شد.

    شیعیان خاص و خالص حضرت علی علی السلام مانند سلمان فارسی و عمار یاسر و
    حذیفه بن یمان و... در آن جنکها مشارکت فعال داشتند و حکومت شهرها را هم
    پذیرفتند. اصلا مالک اشتر در جنگ با رومیان بود که پلک چشمش پاره شد و
    لقب اشتر گرفت ( کسی که پلک چشمش پاره شود را عرب اشتر می نامد یعنی پلک
    پاره) . البته روایاتی در خصوص حضور خود امام حسین و امام حسین علیهما
    السلام هم هست که حالا فرض کنید جعلی است. اما دلیل عدم حضور شخص حضرت
    امیر علیه السلام در جنگها اطلاع ایشان از برنامه ترور بود. سعد بن عباده
    رقیب ابوبکر در سقیفه بعد از خروج از مدینه در حوران به دست خالد بن ولید
    ترور شد و گفتند اجنه او را کشتند!
    اما خود ایشان بارها در امر جنگ با عمر رایزنی و او را راهنمایی فرمود.
    علاوه بر همه اینها امام سجاد علیه السلام حتی برای مرزداران بنی امیه و
    پیروزی آنها بر اقوام کافر مانند ترک و روم و دیلم - که تا آن زمان کافر
    بودند- دعا می کند. دعایی که الان صحیفه سجادیه موجود است. اهمیت اصل
    لزوم حفظ حکومتی که پرچم اسلام دارد تا به حدی است که امام رضا علیه
    السلام به مامون مشورت می داد علیه فضل بن سهل صدراعظم خطرناک مامون که
    قصد براندازی خلافت اسلامی را داشت.

    البته که ما می خواهیم که حکومت در دست اهل بیت علیهم السلام باشد و
    حکومت خلفا را غصبی می
    دانیم. اما اگر در زمان 1918 بودیم از سلطان محمد ششم عثمانی در مقابل
    آتاتورک باید دفاع می کردیم. یا حتی از محمد رضا پهلوی در مقابل
    کمونیستها. کاری که آیت الله بروجردی انجام داد.

    اما متاسفانه یک جریان خطرناک رسما دارد تلاش می کند کاری بکند که مثلا شیعه
    گری را رنگ ناسیونالیستی بزند. گویی که ما شیعه ایم و چون عمر به ایران
    حمله کرد شیعه شدیم. حال آنکه از روز اول اتفاقا ما سنی شدیم و شیعه شدن
    ایرانیها قرنها طول کشید!


  • دکتر پرويز رجبي (مورخ و باستان شناس مشهور): بر اساس حقوق ساساني مرد مي
    توانست زن خود را بدون رضايت او به خدمت مرد ديگري در بياورد و کودکاني
    که از اين طريق به دنيا مي آمدند متعلق به شوهر اول بودند!
    در حقوق ساساني به قانون شگفت انگيز ديگري بر مي خوريم: شوهر مي توانست
    زن خود را به مرد ديگري که بي تقصير نيازمند شده بود، براي استفاده از
    خدمات، بسپارد. براي اين منظور رضايت زن شرط نبود.اين عمل امري خير
    پنداشته مي شد و رضايت زن شرط نبود. در اين صورت شوهر دوم حق دخل و تصرف
    در اموال زن را نداشت و کودکان برآمده از او از آن شوهر نخست بود. اين
    عمل با انعقاد پيماني رسمي انجام مي پذيرفت و شوهر دوم نگهداري از زن را
    به عهده مي گرفت.

    منبع: رجبي،پرويز، هزاره هاي گمشده (اهورامزدا،زرتشت و اوستا) ،ج1،ص 459،
    ناشر : انتشارات توس، چاپ اول: پاييز 1380 ش.

  • روشنگری سایت کثیفی است. محلی است صرفا برای عقده گشایی وهابی ها و آتئیستها و ناصبی ها

  • داداش برو یکم تاریخ بخون خدایی....همینجوری نزار اینهارا....برو ببین حداقل تو1500کتاب مخالف شیعه و حداقل 2000کتاب موافق شیعه گفته شده علی ابن ابی طالب با این جنگ ها مخالف کرده.....

  • solemani 99/2/27 ساعت 02:11

    عزیزم فیلم رو ببین بعد نظر بده

  • داداش برو یکم تاریخ بخون خدایی....همینجوری نزار اینهارا....برو ببین حداقل تو1500کتاب مخالف شیعه و حداقل 2000کتاب موافق شیعه گفته شده علی ابن ابی طالب با این جنگ ها مخالف کرده.....

  • لعنت خداوند بر عمرخطاب و ابوبکر و عثمان اموی
    و لعنت خداوند بر عمروعاص و معاویه و یزید و بنی امیه
    و لعنت خداوند بر عایشه و حفصه و سایر دشمنان و مخالفان پیغمبر خدا محمّد و دوازده جانشین بحق او ائمه هدی (علیهم السلام)

  • ،،،، 98/11/25 ساعت 21:06

    ایول،یه چیزایی برام روشن شد♥

  • بسیار عالی بارک الله

  • 1

  • 1

  • الحمدلله الّذی جعلنا من المتمسّکین بولایة مولانا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و الائمة المعصومین(علیهم السلام)
    سپاس خداوند آنکه قرارمان داد از متوسّل شدگان به ولایت سرپرست مان فرمانروای مومنان علی پسر ابیطالب و پیشوایان هدایت(درود خداوند بر آنها)

  • نه فقط حمله عرب ها حمله مغول ها و اسکندر مقدونی هم دروغه

  • فقط خدا ما را ببخشد

  • لعنت خداوند بر عمرخطاب و ابوبکر و عثمان اموی
    و لعنت خداوند بر عمروعاص و معاویه و یزید و بنی امیه
    و لعنت خداوند بر عایشه و حفصه و سایر دشمنان و مخالفان پیغمبر خدا محمّد و دوازده جانشین بحق او ائمه هدی (علیهم السلام)
    اگر میخواهید ایمانتان کامل باشد لعن این دشمنان خد و تنفر از آنهاا یادتان نرود
    امام رضا عليه السلام می فرمایند :
    كمال دين ولايت ماست و برائت از دشمنان ما.

    كمال الدين و لا يتنا و البرائة من عدونا

    بحارالانوار جلد 27، صفحه 58، حدیث 19.

    امام جعفر صادق عليه السلام می فرمایند :
    دروغ می گوید کسی که گمان میبرد از دوستداران ماست ولی از دشمنان ما بیزاری نمی جوید.

    کذب من زغم انه یحبنا و لم یتبرء من اعدائنا

    بحارالانوار ج27 ص57.


  • آخه ،شما دارید میگید اتحاد.شیعه و سنی..
    وقتی که دارید به تمام افراد مورد احترام اهل سنت توهین میکنید چه معنی داره،برادری(کدوم اهل سنت به امام های شیعه توهین کرده،که شما دارید به ام المؤمنین عایشه توهین میکنید)در ضما اونا همگی با هم فامیل بودن(امثال تو بذر تفرقه رو ایجاد میکنن ....

  • خداوند را قسم میدهیم به امیرمومنان علی پسر ابیطالب که ببخشدمان و عاقبت بخیرمان کند

  • انگلیس یک ضرب المثل معروف داره و با همین توانسته بر دنیا حکومت کنه : دروغ را هرچی بزرگتر بگی باورش راحت تره
    شما ببینید کشور آلمان که همین الانش جزء پنچ قدرت نظامی جهان است با یک اشتباه کوچک محاسباتی در سرمای شوروی گیر افتاد و فاتحه اش خوانده شد بعد اونوقت عرب 1400 سال پیش که انقدر بدوی و سطح پایین بوده اند چطور توانسته است بیاد اونم چی سه تا تمدن که اصلا در قد و قواره اش نیست ایران و مصر و روم را بگیره؟ آخه فکر کنید درسته عرب ها به جنگاوری معروف اند ولی نکته اش اینه که به طی الارض که معروف نبودند جنگ های آنها بین قبیله ای بوده یعنی خیلی خیلی مسافتی که میرفتن شاید دو کیلومتر هم نمیشده مگه هر قبیله چقدر با هم فاصله داشت آنهم در کشوری که همش هموار و بیابانی هست کوه نداره برف نداره دریا نداره هموار و مسطح هست برای جنگ آنهم با سه تا تمدن با جغرافیای متنوع نیاز به محاسبات و علم کافی و وافی هست خب ولی انگلیس بخواد چاخان بگه همینه دیگه پانصد سال تاریخ جهان کامل دست انگلیس بوده تمام کتب را به نفع دروغ های خودش تغییر داده

  • این به اصطلاح فتوحات ابوبکر و عمربن خطاب و عثمان و بنی امیّه و بنی العباس هیچکدام مورد تائید قرآن و پیغمبر خدا و اهل البیت نبوده و در جنگهای آنها شرکت نداشتند مگر احتمالاً بعضی از شیعیان که آنهم به دستور اهل البیت برای معرّفی اسلام اصلی و تا آنجا که میتوانند مانع بشوند از جنایات و ظلمهای لشکران غاصب عرب مدّعی اسلام
    همه آن به اصطلاح فتوحات فقط برای دزدی ناموس و اموال مردمان ایران و دیگر نقاطی بوده که گرفتند و دست حمایت و خط دهی کفّار یهود(لعنة الله علیهم اجمعین)هم پشت آنها بود
    مثلاً گرفتن بیت المقدس در زمان عمربن الخطاب با تحریک کعب الاحبار یهودی نفوذی و برای إشغال آن منطقه برای یهودیان بود
    و شیوه گرفتن آن نقاط هم مثل داعش بود که با وحشیگری و خدعه و خیانت عواملی از داخل آن کشورها موفّق شدند آن کشورها را غصب کنند

  • خوبه؛ بهتره به شبهه اندازی و ادعاهای امیددانا و امثالش درباره قرآن هم پاسخ بدهند

  • اخیرا گروهی با گفتن حرفهای تفرقه افکنانه سعی دارند تا تشیع را بکوبند چون خوب میدانند بهترین دین است برای نجات انسان . اینها شیطانهای مجسم اند . اما گروهی احمق و نادان حرفهای این شیاطین را نشخوار میکنند و همان حرفها را میزنند . یعنی همان مردمی که بقول این احمقها حضرت علی و دو فرزندش باعث کشتنشان شدند خودشان نفهمیدند و امروز از بهترین شیعیان هستند ولی این اراذل و اوباش بعد از قرنها فهمیدند . بدون شک شیطان میداند که بزرگترین دشمنش شیعیان هستند و بیشترین تلاش خود و یارانش از جن و انش ضربه زدن به تشیع است ولی شیعیان قرنهاست که با ائمه زندکی کرده اند و میدانند در این دنیا بعد از خدا چیزی با ارزشتر از پیروی از انها نیست و حاضرند در راهشان جان بدهند .


  • سوال: مسلمانها دانش و کتابهای ایران را سوزاندند!
    جواب: این هم دروغ است. چرا که هیچ دینی به اندازه اسلام سفارش به مطالعه
    و حرمت کتاب نکرده است. ضمنا گنجیه اصلی کتابهای ایرانیان در شهر و
    دانشگاه جندیشاپور بود. این شهر اساسا بدون خونریزی فتح شد! و دانشگاه
    جندی شاپور تا دویست سال بعد یعنی زمان حکومت مامون عباسی فعالیت می کرد
    و خلفای عرب به اساتید آن حقوق می دادند. تا اینکه مامون دانشگاه بزرگ
    بیت الحکمه بغداد را ایجاد کرد و همه کتابها و استاید دانشگاه جندیشاپور
    را به بغداد متقل نمود.
    با استفاده از همین کتابها و سایر کتابهای مصری و سریانی و هدی و یونانی
    بود که بعدها با تلاش دانشمندان مختلف مسلمان ایرانی و غیر ایرانی دوره
    طلایی علمی اسلامی را در قرون وسطی رقم زدند. همه دانشمندان بزرگ ایرانی
    نظیر ابن سینا و فارابی و محمد بن زکریای رازی و هزاران نام درخشان دیگر
    مربوط به بعد از اسلام هستند چرا که قبل از اسلام تحصیل علم صرفا برای
    طبقه اشراف و اتباع غیرایرانی مجاز بود و توده عوام مردم ایران اجازه
    تحصیل نداشتند لهذا تعداد دانشمندان ایرانی قبل از اسلام انگشت شمار است.
    حتی دانشمندان دانشگاه جندیشاپور اغلب غیر ایرانی بودند. داستان
    پیرکفشگر در شاهنامه حکایت کفاشی است که قبول کرد در ازای کمک به ارتش
    انوشیروان اجازه تحصیل برای پسرش بگیرد! که انوشیروان اجازه نداد. در عوض
    قبل از اسلام ایران تعداد زیادی مطرب و نوازنده بودند که نه تنها اسامی
    آنها باقی مانده که حتی موسیقی و الحان آنها نیوز هنوز استفاده می شود.
    خواننده هایی نظیر بامشاد و باربد از خنیاگران دربار خسروپرویز که مثلا
    الحان باربدی در موسیقی ایرانی بسیار مشهور است.
    در واقع این دروغ هم برای تطهیر کاری است که رومیان و مسیحیان انجام
    دادند. مسیحیان کتابخانه بزرگ شر اسکندریه مصر را به آتش کشیبدند و
    دانشمندان آن را به قتل راندند. بعدها در آمریکا تمام کتابهای اقوام آزتک
    را آتش زدند. یا در جریان جنگهای لیبی کتابخانه بزرگ عمار آل شیعی طرابلس
    با چهارصد هزار جلد کتاب خطی را آتش زدند و...

  • عزیزم منظورت از مسلمان ها، آقای عمر ه؟


  • سوال: مسلمانها هر کس مسلمان نمی شد را کشتند!!
    جواب: به همان دلیل سوال قبلی خیر. مسلمانها ترجیح می دادند تعداد کشته
    ها هر چه کمتر باشد تا جزیه بیشتری دریافت کنند. قانون جزیه مانند ترمزی
    بود که سبب می شد خونریزی صورت نگیرد. تمام تلفات جنگهای مسلمانها و
    ایبرانیان مربوط به صحنه نبرد بود اما برخلاف رومیان و یونایان و مغولها
    هیچ آسیبی به شهرها نرساندند و مردم غیر نظامی را نکشند. اتفاقا بیشتر
    شهرهای ایران هم به صورت صلح آمیز و با بستن قرارداد صلح بین مردم آن
    شهرها و عربها تصرف شد. البته چند روایت دروغ و بی سند از برخی مورخان
    نقل شده که مثلا در گرگان سعد ابی وقاص شهر را خراب و مردم را قتل عام
    کرد! حال آنکه اصلا مسلمانان تا دویست سال نتوانسته بودند ازجنگلها و
    کوههای البرز عبور کنند چه رسد که شهرهایش را تصرف کنند. در واقع این
    روایتهای بدون سند مربوط به زمانی است که چند صد سال بعد از اسلام عربها
    دوباره به خوی جاهلی و تفاخر عربی روی آورده و خیال می کردند هر چه بیشتر
    آمار کشته ها را بالاببرند قدرت عربی خود را به رخ دیگران کشیده اند!
    مخصوصا در زمانی ترکها بر زمینهای اسلامی مسلط شده بودند عربها در مقابل
    آنها احساس حقارت می کردند.
    در واقع این مسیحیان بودند که با قتل عام مردم در روسیه و فنلاند و آلمان
    و انگلیس و بعدها با کشتار سرخپوستان آمریکا دین خود را در دنیا گسترش
    داده و هرکس مخالف آنها بود را زنده زنده می سوزاندند یا در دادگاههای
    تفتیش عقاید به وحشیانه ترین شکل می کشند.


  • سوال: چرا ما را به زور مسلمان کردید؟
    جواب : چه کسی به زور مسلمان شده؟ ایرانیها تدریجا مسلمان بودند و حتی تا
    زمان حمله مغول یعنی 600 سال بعد از حمله اعراب هنوز بخش عمده آنها
    زرتشتی بودند. اساسا دین به زور باقی نمی ماند. چرا مردم ایران به زور به
    دین یونانیها یا مغولها در نیامدند؟ اتفاقا چون اکثر عربهایی که ایران و
    سایر کشورها را تصرف کردند دنبال کسب ثروت و دریافت جزیه بودند. در حالی
    که اگر مردم کافر اهل کتاب- مانند زرتشتی ها و مسیحی ها و یهودیها- کشته
    می شدند یا مسلمان می شدند دیگر کسی نبود که جزیه بدهد! لهذا عربها نه
    تنها کسی را به زور مسلمان نکردند که اتفاقا تلاش کردند به زور جلوی
    مسلمان شدن ایرانیها و مصریها و شامیها را بگیرند. در زمان بنی امیه
    فرمان دادند غیرعربها حتی اگر مسلمان هم بشوند باز هم باید جزیه بدهند!
    به این ترتیب تا سالها مانع از مسلمان شدن مردم شدند. تا اینکه عمر بن
    عبدالعزیز این قانون ظالمانه خلاف اسلام را لغو کرد. خزانه دارها به او
    گفتند با اینکار درآمد ما کم می شود اما او که نسبتا مرد متدینی بود گفت
    ترجیح می دهد در صحرا شتربانی کند اما اجازه دهد مردم مسلمان شوند. این
    رویه آنچنان ایرانیها را جذب اسلام کرد که اتفاقا بیشتر عالمان و فقهای
    مسلمان در سده های اول و دوم هجری ایرانی بودند!

  • اگر خداوندی باشد که هست و فقط او حق است پس بر عهده اوست که مستقیماً یا با اسبابی خودش را به انسانها بشناساند و خدایان دروغین را ابطال کرده و رسوا کند...
    و اگر خداوند حق دینی برای هدایت فرستاده تا جهانبینی درست و اوامر و نواهی خودش را به مردمان برساند؛ باز بر عهده اوست که دین حق را به انسانها بشناساند مستقیماً یا با اسبابی و دین های دروغین و مکاتب بیهوده و جهانبینی های غلط و مضّر را ابطال کرده و رسوا کند..
    اگر چنین نکند بر عهده انسانها از آن بابت چیزی نیست
    و از آنجا که خداوند حق نسبت به ما مهربان است و خیرخواه انسانهاست خودش و دین حق را به همه خواهد شناساند و لزوم پیروی از آن را برای انسانها مشخّص خواهد کرد...
    و البته تا اکنون خودش و دین حق را بر تعدادی از انسانها شناسانده پس آنها که او و دین حق را شناختند وظیفه دارند با ایمان و اعتقاد و اعتماد به خدا به دین حق گرویده و به آن عمل کنند و با آنهایی که هنوز خداوند حق و دین او را نشناختند مدارا کنند...
    و البته آنها که خداوند حق و دین او را شناختند ولی از ایمان به او و گرایش به دین حق و عمل به آن رویگردانند آنها همان کافران هستند...
    برای همین ما فارغ از خداوند و دین حق هم که بخواهیم در پی اصلاح جامعه باشیم
    بایست همه را دعوت کنیم به این پند اخلاقی حکیمانه که:
    هر چه را برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه را برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم نپسند..
    بنابراین بیاییم به دیگران دروغ نگوییم همانطور که دوست نداریم به ما دروغ بگویند...
    از دیگران دزدی نکنیم همانطور که نمی خواهیم کسی از ما دزدی کند...
    به دیگران احترام بگذاریم همانطور که دوست داریم به ما احترام بگذارند...
    دنبال زن و دختر و ناموس مردم نیفتیم و به شهوت چشم به آنها ندوزیم همانطور که دوست نداریم کسی دنبال زن و دختر و ناموسمان بیفتد و نگاه شهوتی به آنها بکند
    (و اگر مُنصف باشیم باید بپذیریم که این حجاب و پوشش مناسب است که تا حدود زیادی مانع خواهد شد و ناموسمان را حفظ خواهد کرد)...
    و گرانفروشی نکنیم همانطور که نمیخواهیم کسی به ما گران بفروشد...
    ناسزا نگوییم همانطور که دوست نداریم به ما ناسزا گویند...
    به نیازمندان کمک کنیم همانطور که دوست داریم در موقع نیاز دست مان را بگیرند...
    و در آگاه کردن مردم بکوشیم همانطور که دوست داریم اگر چیزی را نمی دانیم به درستی آگاهمان کنند...
    ووووو
    و البته در حفظ سلامتی خودمان کوشا باشیم و از مواد مخدر و مواد غذایی مضّر و مشروبات الکلی و سیگار دوری کنیم و خانواده هایمان را از اینها دور کنیم و قوانین رانندگی را رعایت کنیم و به آنها نیز یاد آوری کنیم اگر سلامتی شان را خواهانیم...
    و آبرومندانه و پاک و ساده ازدواج کنیم و از خودارضایی و رابطه جنسی با اشیاء و حیوانات و همجنسبازی و فحشاء که بخلاف انسانیّت و روند طبیعت است دوری کنیم و دوستانمان را از آن خلافها باز داریم..
    ((اگر نیک بنگریم این پند حکیمانه که: هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه نمی پسندی برای دیگران هم نپسند؛ اگر توسّط مردم باور گردد و عمل شود کشورمان و دنیا را گلستان میکند؛))
    و صد البته اگر کسی خداوند حق را حاضر و ناظر بداند و یقین بدارد پس از مرگ بازخواست خواهد شد الزام جدّی برای عمل به این پند حکیمانه برای خود می بیند وگرنه خیلی کم رخ میدهد شخصی که اعتقاد به خدا و عالم آخرت ندارد خود را به این پند ملزم کند...
    چون برای چنین کسانی رعایت اخلاق و به فکر دیگران هم بودن معنایی ندارد و میگویند: فقط همین دنیاست و پس از مرگ نابودی مطلق است پس بگذار برای رسیدن به آنچه مایلیم هر کاری که شده انجام بدهیم هر چند برای رسیدن به آن به دیگران ظلم کنیم, زیرا فقط خودمان مهّم هستیم نه دیگران

  • باسلام
    کسانیکه به حضرت امیرالمومنین علی (ع)این صفتهارا روا میدارندومیگویند خودشان ضرر خواهند کرد . ما توصیه می کنیم روزی 10 دقیقه وقت بگذارند کتاب نهجل بلاغه را مطالعه بکنندو بعد از خواندن این کتاب سراسر آموزنده اونوقت قضاوت کنند.

  • اول ببین این نهج ابلاغه چه کسی و در چه تاریخی نوشته شده هیچ ادم عاقلی باور نمی تواند کند که کتابی در ۴۰۰ سال بعد از مرگ من گفته های من باشد اگر بگوید جمع اوری کرده ام دوم زندگی علی را بررسی کن ببین این مرد می تواند دارای چنین ویژگی هایی باشد ؟! وقتی زندگی نامه او به دور از تعصبات به دور از تفسیرهای دروعگین اخوندی بررسی کنی او هیچ وقت چنین خصوصیاتی ندارد !

  • نهج البلاغه

  • تو فقط دوسه تا کتاب خوندی به همین ها هم اعتقاد پیداکردی یکم درکتو ببر بالا و یه زره بیشتر کتاب بخون