فیلم جنجالی عصبانیت استاد پناهیان از مجلس


خواهشا برای روشنگری این کلیپ را در فضای مجازی پخش کنید


+ 
32

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • گاهی با خودم فکر میکنم کاش کسی که اختیارات بیشتری از این تیم انقلابی در صحنه داره و مثلا در سمتی هست که فریادش موثرتره اینجوری انقلابی و قوی دادخواهی ملت رو بکنه. اینجوری خودمون میگیم خودمون میشنویم طرف تکونم نمیخوره... چون اساسا اشتباهی اونجاست!

  • من عاجزانه از تمام ایرانیها خواهش میکنم این دفعه رو با توجه بیشتر با تحقیق بیشتر رای بدیم تا دیگه اینجوری گیر نیفتیم که روحانی های اول مملکت پای منبراشون مجبور باشن اینجور حرص اینا رو بخورن.

  • جناب فلاحت پیشه به جهت اینکه دلیلی نداشته مجبور شده تا برچسب و تهمت پاکتی بودن ر به آقای پناهیان بزنه

    از طرفی ایشون که مدعی ادب هستند چرا از کلمه ی «عربده» استفاده کردند که هم بی ادبانه و هم توهین آمیز است

    متاسفم برای ایشون که ابتدا باید به حال بی ادبی و ناچاری ایشون گریست

  • ناظر 98/6/17 ساعت 15:05

    مجلس را که همه میدانند کارشان خراب است و ناصالح اند . مگر یک نماینده مجلس مجموعا در طول چهار سال چقدر حقوق میگیرد که برای رفتن به مجلس میلیاردی خرج میکند . این پولها را از حامیانشان میگیرند و بعدا که به مجلس رفتند برای انها رانت جور میکنند و هم خودشان و هم حامیانشان میخورند . چرا واردات بی رویه . چرا قاچاق دستوری حفاظت شده . واگذاریهای بی حساب و کتاب به گروهی دزد و .......... اقتصاد مملکت را همین دولتی ها و مجلسی ها نابود کرده اند . فقط به فکر دزدی خودشان هستند و دزدی انهایی که با پولشان اینها را به مقام مجلس و دولت رسانده اند و بعد هم فامیلهایشان . پناهیان که بنده خدا چیزی نگفته . فقط ذره ای از فساد این اقایان مسلمان نمای رانت خور را افشا کرده .

  • ج 98/6/17 ساعت 12:36

    احسنت