توضیحات حناچی درباره حذف شهید از تابلوهای شهری


توضیحات شهردار تهران درباره موضوع حذف واژه شهید از تابلوهای شهری


+ 
6

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وقتی پیشوند شهید که تمام اعتبار این مملکته از نام کوچه ها و خیابان ها و محله ها برداشته بشه یه جورایی زمینه برای وقوع هر جرم و جنایت و فساد و فحشا در اون مکان ها تسهیل میشه. میشه حکایت چاردیواری اختیاری و حالا این کوی اون کو نداره از دهن مفسدین خُرد. پاک کردن نام شهید از انظار باعث پاکسازی از یادها در طول زمان میشه و وجه مطالبه مردمی از یادآوری به دِین امروزی ها و فردایی ها در مواجهه با به گند کشیدن اون خیابونا دیگه نهایت خواست دشمنه.
    جناب حناچی ما به دنبال حفظ ارزش ها و انتقال اونها به قواره نزدیک به حقانیتشون در حد توان خودمون هستیم ببخشید که با دشمن این خاک شهید داده همدست نیستیم. بدانید که دشمن میداند اگر فهرست شهدای تاریخ ایران به قاعده عمر این کشور جلوی چشم نسل ها محفوظ میشد عمراً این ملت تن به تکرار اشتباهات تاریخی در ابواب و ادوار مختلف در مواجهه با بیگانه نمیداد. حالا هم که این نزدیکتربن دفاع مقدی از ایران عزیز با هوشیاری عده ای سبب به هوش ماندن مردم شده و میتونه مانع از غفلت نسیانی بشه توی دستور کار حضرات وطن فروش قرار گرفته...
    حالا اگه کسی ندونسته مرتکب این جنایت علیه آیندگان ابن وطن شده به یرعت به قاعده اصلاح برگرده.

  • کوص نگو مومن

    لعنت بر هر چی اصلاحات و اصلاح طلبه

  • دلیل شما کاملا غیر منطقیه عزیزم

  • خوب آقای مسئول واژه شهید رو خیلی کوچیک با رنگ قرمز بنویس و اسم شهید رو با فونت بزرگتر که تو یه نگاه چشم آدم به اسمش بخوره نه به واژه شهید. اینکه کلا حذفش کنی غیر منطقی و صد البته غیر فنیه عزیز دل. انشاءالله که قرضی نداشته باشی!!!

  • بالاخره چی حذف شده یا نه؟؟ من دیدم حذف شده فقط هم دنبال نام شهیدم نه بیشتر