آموزش زبان عربی ویژه سفر اربعین


مهمترین کلمات و اصطلاحات عربی مورد نیاز برای پیاده روی اربعین امام حسین علیه السلام.
جهت مشاهده مطالب بیشتر در این رابطه به تارنمای خاکریز فرهنگی وارثین یعنی www.al-warethin.ir مراجعه کنید.
خاکریز فرهنگی وارثین افتخار دارد در راستای تسهیل سفر برای زائران اربعین امام حسین ع نرم افزار کاملا رایگان اربعین یار را که شامل شش جلسه مفید و مختصر آموزش زبان عربی ویژه پیاده روی اربعین می باشد و می تواند همزمان نقش مترجم و معلم عربی را ایفا کند تولید و منتشر نموده است که در تارنمای خاکریز قابل دریافت است. التماس دعای ویژه از زائران امام حسین علیه السلام.


+ 
12

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بشر با کدام حق و اختیار پیوسته برای دین ومذهب مراسم و مناسک و شعایر ابتکار می کند؟
    ---
    «... وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا » ﴿ آیه ۸۵ سوره اسراء ﴾
    بشر محدود به زمان و مکان و محدود به همه ی ناتوانیها با دانش ناچیز خود که توان دست رسی به تمام حقایق هیچ شیئی را ندارد با کدام حق و اختیار قرآنی و عقلی به خود اجازه می دهد بجای خداوند مراسم و مناسک وشعایر قرآنی را برای بندگان مقرب شبیه سازی کند و به ساخته ها و پرداخته های این دانش ناچیز تقدس بخشد و خود و مردم را به اجرای ابتکارهای خویش با هزینه ی مبالغ کلان روزمره که هیچ بازده ی مثبت و سازنده ی با دوام برای جامعه ندارند پایبند سازد؟؟؟!!!
    بشر با چه دلیل از داده های محکم و مفصل قرآن توقع دارد از پایبندی به اجرای ابتکارهای زیان بار ساخته و پرداخته ی ذهن ناتوان خود اجر و پاداش الهی به دست آورد؟؟؟!!!
    چرا بشر با خود خدا پنداری خود سرانه با این ساخته و پرداخته های من در آوردی که هیچ دلیل استوار قرآنی و عقلی در پس آنها نیست دین و مذهب و بزرگان دین را پیوسته با اصرار خرافه گستر معرفی می کند و بدنام می سازد؟؟؟!!!
    آیا واقعا برای گرامی داشت نهضت انسان ساز عاشورای حسینی بجز من در آوردی سازی و خرافه گستری و ترویج کاسبی حرام دین و مذهب فروشان دنیا پرست و سکوت مرموز بر این پدیده های زیان بار بد نام کننده هیچ راه و روش خرد گرای قرآنی و عقلی سالم و مفید که بتواند همیشه جامعه را فعال و به دین و مذهب و ارزشهای الهی انسان ساز با خرد گرایی پایبند کند وجود ندارد؟؟؟!!!

  • به پایگا خبر فوری در باره:/ نتایج جالب یک پژوهش علمی درباره اربعینی‌ها/ جمعه 12/07/1398
    ---
    گرامی داشت خدا پسندانه ی نهضت عاشورای حسینی چگونه است؟
    ---
    گرامی داشت خدا پسندانه ی نهضت عاشورای حسینی فقط با تبلیغ اهداف قرآنی انسان ساز این نهضت و عمل به این اهداف بی کاستی و فزونی تحقق می یابد.
    کاستن و افزودن به این اهداف حتی اگر بتعداد تمام افراد بشریت از ابتدای خلقت تا قیام قیامت خواستار و طرفدار وهوا دار داشته باشد چون دخالت بشر در دین منحصر به خداوند است نزد خداوند پشیزی ارزش ندارد.
    صاحبان این کاستی و فزونی بعلت دخالت در خواست و دین خداوند همگی بحکم قرآن به مجازات بزرگتری گناه سهیم ساختن خود با خداوند در دین سازی و مذهب سازی برای خود و دیگران بی تردید گرفتار خواهند شد و تا ابد این مجازات دامن گیر آنان خواهد بود و هرگز بخشیده نخواهند شد.
    پیامبران و امامان و بندگان صالح خداوند که همیشه در راه مصون نگه داشتن دین خداوند از تحریف و کج روی جان نثار بوده اند محال است در ترویج سهیم سازی مذکور رفتار یا گفتاری داشته باشند و آنچه در ترویج این سهیم سازی به این بزرگان نسبت داده می شود نسبت باطل و جعل و کذب محض است.

  • عاشقتونم ، فوقالعاده هست ، یکی از آرزوهایم بر آورده شد مختصر مفید ممنون از کسانیکه زحمت کشیدن برای تهیه این فایل آموزشی