موزیک ویدئو | این چه حالیست - ویژه اربعین


این سوالیه که هیچ کس، هیچ وقت جوابی براش نداره خواننده: سینا سرلک ویژه #اربعین فقط؛ ببین و لذت ببر...


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شگفتا که دین داری و مذهب داری متضاد با قرآن و عقل شده مایه ی افتخار و مباهات ما؟؟؟!!!
    ---
    شگفتا!!! بجای خوشحالی از رهنمون ساختن مردم به پیروی از روش پایبندی بی کاستی و بی فزونی به حد و مرزها و بایدها نبایدهای دین داری خداپسندانه ی قرانی و عقلی ؛ با نهایت جرئت و جسارت افتخار و خوشحالی خود را از تشویق شدن میلیونها مردم به تجاوز به این حد و مرزها و بایدها و نبایدها که خشم خداوند قهار را بر می انگیزد پیوسته در بوق کرنا می دمیم گو این که وارونه و با هوا و هوس دین داری کردن و بازیچه ی من در آوردیها و خرافات قرار دادن دین و مذهب فتح الفتوح علیه دشمنان خدا و دشمنان دین و مذهب را برای ما فراهم می سازد؟؟؟!!!
    چرا اصرار داریم ولایت مداری و مودت اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم اجمعین را بجای بایبندی به روشهای متعارف قرآنی و عقلی پیروی خدا پسندانه ی صادق از دین داری و مذهب داری و سنت و سیرت قرآنی معتبر این بندگان مقرب خداوند ، در پیروی از من در اوردیها و خرافات قرآن ستیز و عقل گریز ساخته و پرداخته ی ذهن ناتوان بشر خلاصه کنیم و پیوسته به این کج روی بی هیچ بیم و هراس از خشم بزرگ خداوند افتخار و مباهات کنیم؟؟؟!!!
    چرا هیچ دین شناس پارسای پرهیز کاری پیدا نمی شود که با وجود قران کریم با ترجمه در دست رس همگان این من در آوردی سازیها و خرافه گستریهای دین زدا و زیان بار ذهن ناتوان بشر هوس ران را با علوم قرآنی و عقلی ذی ربط به تجزیه و تحلیل به نتیجه گیری علمی بگذارد و رسوا کند و مردم را آگاه سازد تا در کج رویهای قرآن ستیز و خرد گریز دین فروشان و مذهب فروشان ، اسیر و غرق نمانند و بحکم خداوند در قرآن یک عمر دین داری خود را از دست ندهند و دچار عذاب ابدی الهی نابخشودنی نشوند؟؟؟!!!
    « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا. الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳-۱۰۶ سوره کهف ﴾.
    چرا با اصرار بر من در آوردی گرایی و خرافه گستری دانسته یا ندانسته آتش بیار معرکه بی رحمانه ی دشمنان دین و مذهب از صهیونیسم و استکبار و نوکران و مزددوران آنان می شویم و مذهب مظلوم تشیع را نزد جهان اسلام و خرد گرایان دین دوست با من در آوردی سازی و خرافه گستری بد نام و منفور می سازیم؟؟؟!!!
    چرا و با چه صلاح دید قرآنی و عقلی انکار ناپذیر و با کدام دلیل قرآنی و عقلی قاطع باید اساتید دانشگاه ها بجای راهنمایی مردم به روش دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی خدا پسندانه خود دانسته یا ندانسته با عوام زدگی پیرو من در آوردیها و خرافات شیطان پسند شوند.