عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تورکیه

  • چرا زشت بود !!؟؟
    حرکت زشت به سپر قرار دادن زنان و کودکان عرب، تورک، مسیحی حتی کورد توسط تروریست هاست، اگر مبارزه با تروریست ها زشت هست میشه بفرمایین شما هنوز هم که هنوزه در سوریه و عراق چی کار میکنین ؟؟ اگر مبارزه با تروریسم بده چرا سپاه پاسداران 18 شهریور همین سال همین تروریست های پ ک ک و ... رو هدف قرار داد ؟؟ من به طور کامل در جریان این جنگ هستم الآن تورکیه داره یکه و تنها با تروریسم میجنگه همون تروریست هایی که هر روز خون مرزبانان کشورمون رو در غرب کشور میریزن ، حتی خود کوردها نیز این گروه های تروریستی رو قبول ندارن ولی در ایران یه مشت پانفارس تورک ستیز که تفاله های همون رژیم منحوس پخلوی هستن دارن سنگ این تروریست ها رو به سینه میزنن ، ببخشید امروز در دنیا به جز تورکیه کدوم کشور با ایران روابط تجاری داره ؟؟ چین ؟؟ روسیه ؟؟ یا ... به خاطر یک مشت تروریست خودتون رو مضحکه نکنید .
    در روزگاری که ایران به خاطر برجام و ... به ریخته شدن خون مسلمانان و مظلومان در چین ، میانمار ، کشمیر، فلسطین، یمن و ..... بی اعتنایی کرد این تورکیه بود که از این مسلمانان و ملت های مظلوم حمایت کرد و حمایت کرد نه راهپیمایی .
    بعدش هم این فوتبالیست ها خوبه مثل سلبریتی ها و فوتبالیست های بی سواد شما بیان به مدافعان سرزمین و امنیت شون فحش و افترا بگن ؟؟؟
    من از مخاطبای چندین ساله این سایت هستم و خیلی هم دوسش دارم ولی خواهشا به عنوان یک رسانه مانت داری کن وظیفه تو نعکاس بی طرفانه رویدادهاست نه سیاه نمایی از یک قوم و ملت . خوبه یه چندتا کلیپ هم از دزدیدن کودکان 10، 12 ساله کورد توست این تروریست ها برای جنگیدن میذاشتین، یا آزار و اذیت و کشتن یک کودک 3 ساله عرب توسط همین تروریست ها و .......