راز علمی احکام اسلام


معرفی کتاب علوم نوین در اسلام
جهت سفارش:09387261897


+ 
8

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وضعیت آموزش دین و مذهب در ایران چگونه است؟
    ---
    در زمینه ی دین و مذهب کتابهایی باید در سبد خانواده ها قرار گیرند که در این عرصه به آموزش سازمان یافته و ضابطه مند با بهره جویی از منابع اصیل و بی شبهه ی دین و مذهب مانند شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و اصول متین استدلال عقلی و سنت و سیرت معتبر غیر مخدوش به جعل و دروغ با شیوه های علمی رسا و گویا بپردازند.
    کتابهای درسی آموزش دین و مذهب در ایران بعلت آمیخته شدن با آموزه هایی در تضاد باقرآن و عقل و غیر قابل اثبات با دلایل عقلی آسان و ساده و سرشت نشین و عدم پیروی از روشهای سازمان یافته ی آموزش علمی – منطقی سرشت نشین ، از هرگونه روش ترسیخ و تثبیت احکام و اعتقادات اصیل قرآنی و عقلی دین و مذهب تهی هستند.
    این کتابها در بسیاری از مسائل بغرنج غیر قابل اثبات منسوب به دین ومذهب سئوالهایی را نزد دانش آموزان و دانش جویان بر می انگیزند که نه تنها معلمان و دبیران و استادان بلکه دین شناسان نیز از دادن پاسخ علمی رسا و گویای متقاعد کننده در باره ی آنها ناتوان اند.
    آموزشی که از دادن پاسخهای علمی رسا و گویا به مسائل منسوب به دین و مذهب تهی است فرزندان کشور را بجای جذب به دین و مذهب از ارزشهای الهی دفع و دور می کند و از روش دین داری و مذهب داری رایج بیزار می سازد و نسلهای پی در پی را به گمراهی سوق می دهد.
    خداوند در قرآن کریم با سرشت نشین خواندن دین و فراخوان بشر به تفکر و خرد گرایی برای شناخت سره از ناسره ی مسائل منسوب به دین ومذهب بشر را به آموزش علمی دین و مذهب موظف ساخته است.
    دین شناسان و معلمان و استادان دین و مذهب برای چیره شدن به روش علمی آموزش دین و مذهب و برای برخوداری از توان پاسخ گویی درست در زمینه ی دین و مذهب باید به علوم قرآن و حدیث و مسائل روانشناسی و جامعه شناسی آموزش و چگونگی تجزیه و تحلیل تاریخی روند مثبت و منفی انتشار و گسترش دین و مذهب نزد پیروان ادیان الهی و غیر الهی و همه ی عوامل تاثیر گذار و تاثیر پذیر در این زمینه در طول تاریخ آگاهی کافی داشته باشند.
    با نگرشی ژرف به روش دین و مذهب آموزی در مراکز آموزشی کشور اعم از حوزه و دانشگاه و مدارس کاستیهای هولناکی برای هر کاوش گر و پژوهش گر عیان می شوند.
    این نگرش مسئولیت این مراکز را در زمینه ی ضرورت آموزش علمی درست دین و مذهب چند برابر می سازد و بی تفاوتی به این امر حیاتی مظلومیت و غربت دین و مذهب را افزایش می دهد.
    ادامه ی این بی تفاوتی زمینه را برای گمراهی و دوری نسلهای پی در پی از دین و مذهب و بیزاری از ارزشها فراخ باز می گذارد و سود جویان و متحجران و دشمنان را بر عرصه ی آموزش دین و مذهب چیره می کند.

  • خدای اهل تسنن عُمَری متاسفانه آن خداوند حقیقی نیست که معبودِ محمّد رسول الله و عترت اهل البیتش(علیهم السلام)است که آنها به درستی طبق قرآن به مردم معرّفی اش کردند
    علمای اهل تسنن عُمَر با پیروی از یهودیان نفوذی چون کعب الاحبار و ابوهریره و سوء استفاده از آیات متشابه و کج فهمی نسبت به آیات قرآن، خدای باطلی را به مردم عوامشان معرفی کردند که محدود و جسمانی و متحرک و متغییر و قابل رویت و مانند انسان است که بنابراین فقط مخلوقی ذهنی غیرواقعی و یا اینکه شیطانی از شیاطین جن را دانسته یا ندانسته عبادت میکنند و بدتر آنکه به آن موجود ناقص پُرعیب و نیازمند که اِله حقیقی نیست الله هم میگویند!
    چنانچه در کتاب صحیح بخاریشان که همه اهل تسنن به آنچه در آن نوشتند معتقدند چنین آمده:
    1- خداوند در آسمان است وهر شب پایین میاید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    2- خدا انگشت دارد .
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وما قدروا الله حق قدره - رقم الحديث :( 4437)
    3-خدا در قیامت پایش را روی جهنم میگذارد(هشت روایت)
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وتقول هل من مزيد- رقم الحديث : ( 4470 )
    5- خدا در روز قیامت رویت میشود .
    صحيح البخاري- التوحيد - قول الله تعالى: وجوه يومئذ ناضرة إلىربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6882 )
    6-خدا می خندد
    صحيح البخاري- الأذان - فضل السجود-رقم الحديث : ( 764 )
    7-خدا می خندد و شهید و قاتلش را در بهشت داخل میکند.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - الكافر يقتل مسلم.... -رقم الحديث : ( 2614 )
    8- خدا هر شب به اسمان دنیا پایین میآید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    9-خدا شلوار دارد و مخلوقاتش به بند شلوارش آویزان میشوند
    صحيح البخاري - تفسير القرآن - وتقطعوا أرحامكم - رقم الحديث : ( 4455 )
    10-خدا چشم دارد ولوچ نیست.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - كيف يعرض الإسلام...- رقم الحديث : ( 2829 )
    11-خدا خانه دارد ودر آن ساکن میشود.
    صحيح البخاري - التوحيد - قول الله تعالى : وجوه يومئذ ناضرة إلي ربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6886
    ------------
    این در حالی است که
    الله که محمّد رسول الله و اهل البیتش ائمه هدی(علیهم السلام)به ما معرّفی کردند و الحمدللّه ما شیعیان مسلمان به او ایمان و اعتقاد داریم چنین است:
    بن ابی نجران گوید: از امام جواد(علیه السلام) راجع به توحید سؤال كردم و گفتم: میتوانم خدا را شئ تصور كنم؟ فرمود: آری ولی شئ ای كه حقیقتش درك نمی‏شود و حدّی ندارد زیرا هر چیز كه در خاطرت در آید خدا غیر او باشد، چیزی مانند او نیست و خاطره‏ ها او را درك نكنند، چگونه خاطره‏ ها دركش نكنند، در صورتیكه او بر خلاف آنچه تعقل شود و در خاطر نقش بندد می‏باشد، درباره خدا تنها همین اندازه بخاطر گذرد: ((( شئ ای هست كه حقیقتش درك نشود و حدّی ندارد))).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 1 .
    *************
    از امام باقر علیه السلام سؤال شد: رواست كه بخدا گویند چیزیست؟ فرمود: آری چیزی كه او را از حدّ تعطیل (خدائی نیست) و حدّ تشبیه (مانند ساختن او را بمخلوق) خارج كند (یعنی چون گوئی خدا چیزیست اعتراف بوجودش كرده‏ ای پس كافر و طبیعی نیستی اما باید بدانی كه او چیزیست بی مانند).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 2
    *****************
    امام صادق علیه السلام فرمودند: إنّ الله تبارک و تعالی خلو من خلقه و خلقه خلو منه، و کل ما وقع علیه اسم شیء ما خلا الله عز و جل فهو مخلوق، ‌و الله خالق کل شیء، ‌تبارک الذی لیس کمثله شیء
    همانا خداوند تبارک و تعالی تهی از خلقش، ‌و خلقش تهی از او می‌باشند، و هر چیزی که نام شیء بر آن توان نهاد مخلوق است مگر خداوند عزوجل. و خداوند خالق همه چیز است، ‌بس والاست آن که هیچ چیز مانند او نیست.
    بحارالانوار، ‌4/149؛ التوحید، ‌105؛ کافی، ‌1/83.‌
    ****************
    امام رضا(علیه السلام) فرمودند: کلّ ما فی الخلق لایوجد فی خالقه، ‌و کلّ ما یمکن فیه یمتنع فی صانعه ... إذا لتفاوتت ذاته و لتجزأ کنهه. (امام رضاعلیه السلام).
    هر چه در مخلوق باشد در خالقش پیدا نمی‌شود، و هرچه در خلق ممکن باشد در خالقش ممتنع است ...، ‌وگرنه وجود او دارای اجزای متفاوت می‌شد.
    بحارالانوار، ‌4/230، ‌التوحید، 40

  • به پایگاه روشنگری در پاسخ به فتنه گریهای یک شیطان پنهان شده در لباس ایرانی/ پنج شنبه 28/09/1398
    ---
    پاسخ به یار شیطان دغل باز فتنه گر
    ---
    یار شیطان !!! تو با فرو رفتن فراتر از سر در فتنه گری علیه امت اسلامی قبول کرده ای با پشت کردن به محکمات مفصل قرآن کریم که امت اسلامی را به وحدت و مهربانی با هم فرامی خوانند با ابزار قرار دادن جعلیات و من در آوردیهای تاریخ بشر و ریختن آبروی مظلومان اهل بیت رحمت الهی پیامبر اسلام جرثومه ی فتنه میان مسلمانان و آلت دست صهیونیستها و بهائیان و حاکمان انگلیس و آمریکا و آل سعود برای ویران کردن جهان اسلام در خون و خرابی و به تاراج دادن نعمتهای الهی در این جهان برده ی خسیس شیطان پلید باشی و تمام آیات فتنه در قرآن را تا رسیدن به سقر و اسفل سافلین جهنم منطبق بر خود کنی؟؟؟!!!

  • آیا در دین داری و دین آموزی رهنمودها و هشدارهای رسای قرآن را جدی گرفته ایم؟؟؟!!!
    ---
    خداوند مهربان در قرآن کریم بارها تاکید کرده حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری درست را بگونه ای رسا و گویا و سرشت نشین و در سطح درک همگان در شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی بعنوان حجت قطعی تخلف ناپذیر برای هدایت و راهنمایی بشر فرستاده تا او را از کج رویهای من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری که پیوسته به دین پس از رحلت پیامبر افزوده شده اند رهایی بخشد.
    خداوند دانای مطلق بشر را در هر یک از این شناختها که در آیات محکم و مفصل در سر تا سر قرآن آمده اند با هشدارهای قرآنی فراوان آشکار و رسا نسبت به هرگونه تجاوز و فرا تر رفتن از این حد و مرزها و بایدها و نبایدها بر حذر داشته و او را به عاقبت شوم و مجازات پایان ناپذیر این تجاوز در جای جای قرآن آگاه کرده است.
    با توجه به وجود قرآن و ترجمه ی آن در دست رس همگان در همه جا خداوند هشدار داره که بشر با هیچ توجیه و بهانه ای حق ندارد فرا تر و خارج از حد و مرزها وباید ها و نبایدهای رسا و سرشت نشین محکم و مفصل مذکور و یا در تضاد و تعارض با آنها هیچ حکم و اعتقادی را به دین بیافزاید و یا بنام دین بپذیرد و اگر چنین کند در قیامت از او خواسته می شود برای افزوده ها و پذیرفته های خود دلایل قاطع انکار ناپذیر قطعی الصدور و قطعی الدلاله ؛ یعنی برهان قاطع بیاورد که هرگز در توان اونخواهد بود و ناگزیر خواهد شد مجازات بزرگ پایان ناپذیر تجاوز خود را در تحریف دین خدا بپذیرد.

  • .