حاج محمود کریمی | جونه جونه جونه زینب


مولودی حضرت زینب سلام‌الله‌علیها
#سرود «جونه جونه جونه زینب...»
#ولادت_حضرت_زینب، ســال ۱۳۹۸
هیئت رایة العبـاس "علیـه الســـلام"


+ 
15

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/10/21 ساعت 20:49

    اصرار بر بدنام ساختن مذهب تشیع چه پیامدهای شوم دارد؟
    ---
    اصرار بر جلوگیری و ممانعت از نشر روشنگریهای فراخوان به ضرورت حاکم و ناظر ساختن حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و اصول استدلال عقلی بر همه ی احادیث و روایات منسوب به معصوم با بهانه ی پوچ مبارزه با وهابی مسلکی در حقیقت اصرار مرموز بر بدنام کردن تشیع اهل بیت پیامبر و اصرار بر زمینه سازی برای متهم ساختن مذهب تشیع به ضدیت با قرآن و عقل است.
    با اندک تأمل خرد گرا می توان دریافت این اصرار دشمنی آشکار با خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و دشمنی با قرآن و عقل است و جهان اسلام را نسبت به اصالت مکتب قرآنی مذهب تشیع اهل بیت پیامبر بد بین می کند و این مذهب را خرافه گرا و خرافه گستر نشان می دهد و بزرگ ترین ظلم در حق اهل بیت پیامبر است.
    هرگز شایسته نیست در دوران حکومت مبارک نظام اسلامی در ایران چنین اصرار دین زدای ضد مذهب اهل بیت توسط دین و مذهب فروشان از خدا بی خبر و از جانب جاهلان و غافلان و منکران ارزش قرآن و عقل ترویج شود و با چنین وضعی این مذهب از جانب و هابیها و تکفیریان به پیروی از جعلیات ضد قرآن و عقل متهم گردد و خرد گرایان دین دوست را به اصالت و سلامت مذهب تشیع ظنین سازد.
    سکوت بر این اصرار ، دین شناسان خاموش و کتمان کننده ی حقایق محکم و مفصل قرآن در این زمینه را از گرفتار شدن به خشم و نفرین و عذاب شدید الهی و از تباه شدن دین داری و مذهب داری آنان و مردم بحکم قرآن هرگز مصون نخواهد ساخت:
    « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره بقره ﴾ و « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف﴾.