مداحی حاج محمود کریمی درحضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی


بال جبراییل را فرش محرم میکند
دست سردار حسین

شر اسراییل را از این جهان کم میکند
دست سردار حسین

همان دستی که انگشتر بدست قطع شد شر اسراییل و آمریکا را کم خواهد کرد


+ 
28

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/10/18 ساعت 11:12

    حقیقت زلزله آسای آثار جنایت بی سابقه ای که سران کاخ سیاه هنوز به آن آگاه نیستند
    ---
    سران جنایت پیشه ی خائن و کودن کاخ سیاه آمریکا اخیرا جنایت ریسک و جسارت قاپیدن و دزدیدن گوهره هایی را در عراق به خود دادند که حد اقل در طول چهل سال اخیر کم ترین آثار نابود کننده ی چنین جنایت بی سابقه ای را ایرانیان به آنان چشانده اند ولی از حقیقت زلزله آسای آثار این جنایت هنوز هیچ اطلاعی ندارند.
    این کودنان جنایت کار با این ریسک خائنانه با پاره آهنهایی که در اختیار دارند هم اکنون هراسان با خیس کردن همه چیز خود در انتظار مرگ بار رسیدن آثار حقیقی این جنایت تاریخی از هول و هراس دست و پا می زنند.
    این جنایت پیشگان احمق تاریخ در انتظار حقیقت آثار ندیده ی هولناک بزرگ ترین جنایتی با سر در گمی نشسته اند که شاید آثار زلزله آسای نابود کننده ی آن با اراده ی خداوند قهار عزیز ترین آنان را نیز فرا گیرد.

  • مهمان 98/10/16 ساعت 10:48

    ارواح شهدای راه حق را چگونه می توان همیشه شاد نگه داشت؟
    ---
    بسم الله الرحمن الرحیم
    خداوند دانای مطلق در خطاب به مؤمنان و پیامبر اسلام در پیروزیها علیه دشمنان دین یاد آوری می کند: « فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ »﴿ آیه ۱۷ سوره انفال ﴾.
    و همچنان خداوند منان در این زمینه به بندگان مؤمن خود یاد آوری می نماید:« وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُكُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ » ﴿ آیه۱۰ سوره انفال ﴾.
    خداوند دانای مطلق یکتا سردار امین اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز و سایر شهدای راه حق را ، بخاطر خلوص ایمان و صداقت دین داری این بزرگان والا مقام ، برای دست یافتن به رفیع ترین درجه الهی که درجه ی شهادت فی سبیل الله است یاری نمود.
    برای شادی همیشگی ارواح پاک این بزرگان و پاسداری خدا پسندانه از درجه ی الهی که به آن نایل گردیدند باید به خود و مردم پیوسته یاد آوری کنیم در انتخاب الفاظ و اوصاف و القاب شایسته برای آنان از حد و مرزها و بایدها و نبایدهای قرآن که خداوند در این زمینه خواسته است محض رضای خدا هرگز فراتر نرویم و اغراق و غلو هرگز نداشته باشیم.