استاد خاتمی نژاد- دگمه شروع جنگ های آخرالزمانی


- آیا می‌توان واقعه عاشورا را دعوای اموی-هاشمی دانست؟
- پیشنهاد زیاد بن ابیه برای به حکومت رسیدن یزید، چه بود؟
- صحبت تامل برانگیز دونالد ریگان درباره جنگ‌های آخر الزمانی چه بود؟

جهت مشاهده نماهنگ‌های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
9

- 
1
ارسال در 1398/10/25 ساعت 10:50 2020-1-15 10:50:10
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/10/29 ساعت 08:39

    دین شناسان وفا دار مذهب تشیع توجه کنند
    ---
    متهم ساختن روشنگریهای قرآنی و عقلی و فراخوان به ضرورت حاکم ساختن قرآن و عقل بر سایر منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب ، به پیروی از وهابیت متحجر و تکفیریهای منحرف قاتل دانسته یا ندانسته نوعی تبلیغ برای وهابیت و تکفیریها است و خواسته یا ناخواسته این فرقه های گمراه را بگونه ای قرآن گرا نشان می دهد و از انحراف و گمراهی که دچار آن هستند تبرئه می کند.
    هیچ دانشمند خرد گرای حدیث شناسی نیست که نداند منقولات منسوب به معصوم از جانب دین فروشان و کاسبان از خدا بی خبر حرام خور دین و مذهب فروشی در طول 1400 سال تا کنون برای ترویج این کاسبی حرام تا چه اندازه در معرض جعل و تزویر و دروغ قرار گرفته اند و بنا بر همین علت پاکسازی این منقولات را از آثار دین زدای جعل و دروغ با عرضه به محکمات مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی تایید نکند و ضروری نداند.
    اصرار بر رد و حذف روشنگریهای قرآنی و عقلی در زمینه ی منقولات غیر قرآنی منسوب به معصوم و اصرار بر جلوگیری از نشر و پخش این روشنگریها در همه ی رسانه های اطلاع رسانی همگانی و اصرار بر جلوگیری از حاکم کردن حد و مرزها و بایدها و نبایدهای آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی بر این منقولات خواه ناخواه اصرار بر رها کردن مردم دین دار مذهبی در گمراهی و در انحراف از دین اصیل الهی و در انحراف از مکتب قرآنی اصیل مذهب اهل بیت پیامبر است.
    این اصرار بجز بدنامی برای دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر و بدنامی برای امامان این مذهب و تثبیت اتهام تحریف و من در آوردی سازی و خرافه گستری علیه این بندگان مقرب خدا بازده دیگری ندارد.

  • مهمان 98/10/29 ساعت 07:35

    8 ولی تمام

  • مهمان 98/10/26 ساعت 13:08

    کانونهای فتنه گری را با حکمت و تدبیر خدا پسندانه کور کنیم
    ---
    شهادت اولیای خدا باید چراغ راه هدایت نسلهای پی در پی برای ادامه ی راه و اهداف الهی این بزرگان در گسترش پیوستن انسانها به دین حیات بخش و انسان ساز خداوند رحمان باشد و بدیهی است که اقدامهای تفرقه افکنانه ی شیطانی خانمان بر افکن با اهداف شهدای راه حق هیچ رشته ی خویشاوندی ندارند.
    شیوه ی انتقام گیری کور بی ضابطه ی شرعی و قانونی هرگز جزو دین خدا نیست و در عرف عقلا نیز چنین شیوه ای یافت نمی شود.
    انتقام گیری یا قصاص برای قتل عمدی هر انسانی اعم از بنده ی عادی خدا یا بنده مقرب او با حکم شرع یکبار و بعهده ولی دم او است که شرعا اختیار دارد یا درخواست اجرای این حکم را از اجرا کننده شرع یا قانون علیه قاتل بکند و یا قاتل را ببخشد.
    دین شناسان و قانون دانان توضیح دهند در کجای شرع خدا و قانون در زمینه قصاص قتل عمد ، به غیر از ولی دم و بیش از یکبار اجازه ی انتقام یا درخواست سرایت همیشه ی قصاص علیه نسلهای پی در پی داده شده است.
    منتقل کردن حق گرفتن قصاص قتل عمد به نسلهای متعاقب چه خویشاوند نسبی مقتول باشند یا خویشاوند او نباشند ؛ آن هم از نسلهای پی در پی ؛ چه رشته ی خویشاوندی نسبی با قاتل داشته باشند یا نداشته باشند بجز شعله ور نگه داشتن همیشگی آتش فتنه شیطانی میان جوامع بشری تا قیامت چه بازده دیگری می تواند داشته باشد.
    هرگز نمی توان تصور یا باور کرد خداوند رحمان والعیاذ بالله در دین انسان ساز و حیات بخش خود در زمینه قتل عمد یا هر جنایت دیگری نسلهای متعاقب را درگیر همیشگی فتنه ی خانمان بر افکن انتقام گیری کرده باشد.
    چنان که نسبت دادن چنین فتنه ی شیطانی به دین و مذهب بجز محکوم کردن دین و مذهب و خدا و پیامبران و اولیای صالح او به ترویج فتنه گری و فتنه انگیزی همیشگی و باز گذاشتن زمینه ی ادامه فتنه و رواج بازار کاسبی حرام فتنه گران و نان خوری دشمنان دین و مذهب از این بازار و گسترش دشمنی و پراکندگی میان جوامع بشری چه سود دیگری می تواند داشته باشد.
    وفا داران دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر اسلام باید ، با دقت و تدبر حکیمانه در ترفند پلید دشمنان اسلام و در علل ترویج و ادامه ی فتنه و تفرقه افکنی میان امت مسلمان ، سعی بی وقفه در ریشه کن کردن چنین ترفندهایی و طرد مروجان این ترفندها را از میان خود داشته باشند.
    نباید گذاشت طرحهای شوم شیطان پرستان از خدا بی خبر با ترویج فتنه و کشتار و ویرانگری ، دشمنی و پراکندگی همیشه بنفع دشمنان قسم خورده ی دین و مذهب میان امت واحده ی اسلام ادامه یابد.
    سزای عادلانه ی سران فتنه گری استعمار غرب و نوکران و مزدوران آنان که مروجان اصلی فتنه اند طرد سازمان یافته ی ضابطه مند این فتنه گران ، با حکمت و تدبیر ، از میان جوامع امت مسلمان است.
    تنها با این طرد راه بازگشت فتنه گری به میان جوامع مسلمان ، خدا پسندانه بسته خواهد شد و امنیت و آرامش و آسایش همیشگی به این جوامع باز خواهد گشت.
    برای خلع سلاح همه ی دشمنان باید کانونهای فتنه گری را با حکمت و تدبیر خدا پسندانه کور کرد.

  • ترامپ ادعا کرده در مقابل ایران خدا با او و آمریکاست
    خب ببینیم یَهُوَه خدای یهودیت و مسیحیت تثلیثی، خدای حقیقی است یا نه؟
    یَهُوَه یهود شیطان و دیو تنوره کش و اهرمن و اژدهاست است، چرا؟
    در کتاب عهد عتیق یهود میخوانیم که یَهُوَه خدای مورد ادّعایی شان چنین معرفی شده موجودی که از دهانش آتش خارج میشود و از سوراخهای بینی اش دود در می آید
    کتاب سموئیل 22 :
    شماره :
    7 «در تنگی خویش یَهُوَه را خواندم،و نزد خدای خود فریاد برآوردم.او از معبد خود صدایم را شنید،و فریادم به گوشش رسید.

    8 «آنگاه زمین متزلزل شد و به جنبش درآمد؛بنیان آسمانها بلرزید و مرتعش گشت،زیرا او(یَهُوَه) به خشم آمده بود.

    9 از بینی‌اش دود برآمد،از دهانش آتش سوزنده برجهید،و اخگرهای سوزان از او شعله برکشید.

    10 آسمان را خم کرد و فرود آمد؛تاریکی غلیظ زیر پاهایش بود.

    11 سوار بر کروبی پرواز کرد،و بر بالهای باد نمایان گردید.
    ((چنین موجودی فقط اژدها و دیو تنوره کش و شیطان و اهرمن است
    حال ببینید که این اژدها و دیو تنوره کش چه فرمانهای وحشیانه ای به پیمبرانش و پیروان آنها داده: دستور به قتل عام مردم و کشتن گسترده نوزادان و اطفال!!
    در کتاب اعداد باب 31
    شماره:
    17(موسی پیغمبر یَهُوَه شان از طرف یَهُوَه گفت): پس حال هر ذکوری(نوزادان و اطفال پسر) را از میان کودکان بکُشید و نیز همۀ زنانی را که مردی را شناخته و با وی همبستر شده‌اند.

    18 ولی تمام دختران جوانی را که مردی را نشناخته و با کسی همبستر نشده‌اند، برای خود زنده نگاه دارید.(و چنین کردند)
    ----
    اگر از ایرانیانی که پیش از اسلام هم خدای جهان آفرین را به یگانگی می پرستیدند می پرسیدیم چنین موجودی که از دهانش آتش بیرون می آید و از سورخهای بینی اش دود خارج میشود و دستور کُشتن گسترده نوزادان و اطفال را به پیام آورش و پیروان آن داده است، چه موجودی است؟ یقیناً می گفتند: این فقط یک اهرمن و دیو تنوره کش وحشی و خونخوار است،..
    پس برای ما ایرانیان عاقل و حق باور و یکتا پرست چه اهمیّتی دارد که بعدها تعدادی از همان یهودیان اهریمن پرست ادعا کردند که یهوه خونخوارشان به جنون و بیماری روانی گرفتار گشته و سه شخصیتی شده و به شکل عیسی در آمده..
    مگر اینکه با علم و تحقیق به این برسیم که یهودیان به خداوند حقیقی و پیمبرانش دروغها بستند و نسبتهای ناروا دادند ..
    یعنی همان که قرآن و اسلام آن را بیان کرده

  • یَهُوَه ابلیس است یا خدای حقیقی؟ یَهُوَه خدای مورد ادعایی یهود که بعدها تعدادی از همان یهودیان ادعا کردند سه شخصیتی شده و به شکل عیسی در آمده، طبق کتاب عهد عتیق یهود فقط و فقط ابلیس است اگر با علم و تحقیق بر این معتقد نگردید که یهود به خدا و پیغمبرانش دروغها بسته اند، در عهد عتیق میخوانیم که یَهُوَه به یکی از پیغمبرانش فرمان داده تا سه سال لخت مادر زاد و برهنه باسن بین مردم راه برود،..
    اشعیا20:
    2 در آن زمان یَهُوَه با اِشعیا فرزند آموص سخن گفت و بدو فرمود: «برو، پَلاس از کمر و پای‌افزار از پاهایت بیرون کن!» پس اِشعیا چنین کرد و عریان و پابرهنه راه می‌رفت.

    3 آنگاه یَهُوَه فرمود: «چنانکه خادم من اِشعیا سه سال عریان و پابرهنه راه رفته است تا نشانه و علامتی بر ضد مصر و کوش باشد،

    4 به همین‌گونه پادشاه آشور اسیران مصر و تبعیدیان کوش را، از پیر و جوان، پابرهنه و عریان و برهنه‌باسَن خواهد برد تا مایۀ شرمساری برای مصر باشد
    از کلمه به همین گونه در شماره 4 متوجه میشویم که اشعیا هم برهنه باسن و لخت مادر زاد سه سال بین مردم راه رفته،..چنین شده که بیحیایی و بی غیرتی و زناء و همجنسبازی جزو آئین شان شده اضافه بر اینکه پولس یهودی نفوذی ادعا کرد که عمل به شریعت إلهی بیهوده است که الآن هم تثلیثی ها به شریعت إلهی عمل نمیکنند..و چنین شده مردان و زنان که اروپا و آمریکا برای اعتراض همچون حیوانات لخت و عور در خیابان می آیند، چون ابلیس که آنها خدایش گرفتند چنین خط به آنان داده
    و لابد فیلمهای پورن که در اروپا و آمریکای تثلیثی می سازند همه نشانه اعتراض به دولتهایشان است