رطب خورده‌ای که منع خرما می‌کند!


تخریب انتخابات از سوی افرادی که خود از طریق همین رای‌گیری انتخاب شده‌اند، چه معنایی دارد!؟
وقتی خودشون انتخاب شدند کسی از تشریفاتی بودن انتخابات صحبت نمی‌کرد ولی حالا با عملکردشان می‌دانند مردم رغبتی به آنها ندارند پس هیاهو راه می‌اندازند تا بتوانند از نظام امتیاز بگیرند و به آن ضربه بزنند!


+ 
21

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/11/15 ساعت 21:33

    جلس

  • مهمان 98/11/15 ساعت 19:27

    آقای روحانی!!! تعجب و گله و شکوه از مردم نکنید
    ---
    « لَا يُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ وَكَانَ اللَّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا »﴿ آیه ۱۴۸ سوره نساء ﴾.
    آقای شیخ حسن روحانی رئیس جمهور محترم !!! از این همه آه و ناله ها و نفرینهای خانمان بر افکن ده ها ملیون مردم خدا پرست انقلابی بی بضاعت که پیوسته نثار شما و دولتیان می کنند تعجب و گله و شگوه نکنید.
    شما عزیز ترینهای این مردم بی پناه را که دین و ناموس و عزت و شرف و ارزشهای انسانی آنان اند با تحمیل تنگناهای روز افزون فاجعه بار بر آنان و انکار حق و سهم مشروع زندگی آنان در ثروتهای کلان ملی که صاحب اصلی آنها هستند در معرض آسیبهای جدی فساد و نابودی قرار داده اید و پیوسته بر این کار شرع ستیز خود اصرار می ورزید.
    شما با این همه ثروت خدا اده ی مردم در کشور ؛ ظالمانه تحریمها را ، برای تنک تر کردن حلقه ی مرگ بار فشارهای اقتصادی بر ملت ایران و انتقام گرفتن از استقامت و پایداری این ملت در مقابل خواستهای ضد بشری آمریکا و وادار کردن ملت به تسلیم خفت بار به این خواستها ، در کمک به این دشمن جنایت کار دد منش بهانه می کنید.
    واقعا ملت خدا پرست ایران اسلامی سر در گم است بی پروایی وصف ناپذیر شما از خشم خدا نسبت به ادامه این همه تنگناهای روز افزون فاجعه بار بی توجیه علیه ملت را با عمامه ای که بر سر نهاده اید چگونه توجیه کند که با قصد هیچ حرمتی برای این عمامه باقی نگذاشته اید.
    شما ضرورت برنامه ریزی علمی برای اقتصادی مقاومتی فرا گیر سازمان یافته ی ضابطه مند قانون گرا را نادیده می گیرید تا با تنگ تر کردن فشارها بر ملت حیثیت نظام اسلامی را به نفع دشمنان قسم خورده ی بیگانه و درونی زیر سئوال ببرید و بدنام کنید.
    شعار اصلی دل پسند شما افزایش فشار برای شکستن پایداری و استقامت مردم است ولی شما بیش از شش سال است وارونه شعار بی محتوای خدمت به مردم را سر می دهید که از همان روزهای اولیه ی دوره ی اول شما ملت در حنای آن رنگی نیافت .
    شما دست بانک مرکزی را بعمد برای بیشتر سرکوب کردن ارزش پول ملی و قدرت خرید ده ها میلیون مردم بی بضاعت باز گذاشته اید که شاید دشمنان را زود تر به آرزوی خائنانه ی چهل ساله ی خود برسانید و شاید برای شما با این خوش خدمتی آینده ای نزد آنان تضمین شود ؛ ولی مطمنا خداوند عدل و داد صاحبان حسرت چنین آرزو با ساعیان در بر آوردن آن را به گور خواهد فرستاد.

  • مهمان 98/11/13 ساعت 18:35

    حسن کلید دروغگو خاین وطن فروش با بیشترین فساد در کل دوره هاچ

  • مهمان 98/11/13 ساعت 17:57

    کلید السلطنه میگه باید دزدها واختلاسگرها هم تایید صلاحیت بشن بالاخره دزدها هم نماینده باید داشته باشن تو مجلس. راست میگه این چه وضعیه؟آقا اجازه بدین از همه سلایق(دزد قاچاقچی دو تابعیتی اختلاسگر مزدور منافق وطن فروش شیطانپرست همجنسباز و...)نماینده داشته باشن تا به مردم عزیزمون خدمت کنن(خون مردمو بمکن)

  • یک شاه حسن اردنی داشتیم ، شاید اینم فکر میکنه باید بشه شاه حسن ایرانی ؟ حرامزاده

  • این حسن فریدون تهی مغز هست ظاهرا اینطور که ایشون میفرمایند جنده ها و ژتون فروشهای فاحشه خونه ها و سایرین هم بدون تایید بیان وسط انتخابات مردم هم رای بدهند ، بعد که خرابکارب شد باز بگویند چرا این مملکت بی در و پیکر هست و کسی نیست بررسی صلاحیت کند چون مردم که با همه آشنا نیستند ، یعنی هر کاری بکنن اینها حرفی برای اعتراش دارند ، این ابله ظاهرا نمیدونه تو رئیس جمهور فقط مجری برنامه های کشور باید باشی مثل همه جای دنیا ، نه پادشاه ، شاید هم چون اکبر شاه به درک واصل شد میخواهد اینم بشه شا ه حسن و مگه چیزی کم داره از شاه حسن اردنی